utorak, 29. srpnja 2014.

Balea hidratantni fluid sa vitaminskim koktelom i mirisom maline



Vjerujem da ste do sada vjerojatno čuli za dva nova fluida koja su stigla  u dm. Radi se o jednom koji je namijenjen mješovitoj koži sklonoj prištićima i drugom, koji je namijenjen za sve tipove kože, a upravo ću Vam o njemu pisati u ovome postu.

Balea hidratantni fluid sa vitaminskim koktelom i mirisom maline sadrži provitamin  B5 i Panthenol, a namijenjen je za sve tipove kože. Fluid je preporučljivo nanositi ujutro i navečer na prethodno očišćeno lice i vrat.

Fluid dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom i čepom. Prilikom trošenja, dno pumpice se podiže te ste na taj način u mogućnosti potrošiti proizvod u potpunosti i imate priliku vidjeti koliko ste ga potrošili. 
Sam fluid je bijelo - ružičaste boje. Jako je gust te kad ga istisnete na ruku neće Vam se razlijevati. Jedna pumpica dovoljna je da biste prekrili i hidratizirali cijelo lice. Fluid jako lijepo miriše iskreno, meni je miris u početku dosta napadan, jak i osjetim alkohol pored mirisa maline. Nakon nanošenja miris se ne zadržava na koži. Na slikama u nastavku možete vidjeti sastav te swatch na ruci.




Moje  mišljenje o ovom fluidu je slijedeće:

Koristila sam ga više od 20 dana, isključivo samog bez ikakvih drugih krema, seruma, čak ni tonik za lice nisam koristila. Zadnjih dana jako malo sam koristila make up te sam lice samo umivala Baleinim gelom sa mirisom grejpa sve u cilju da steknem što realniji dojam o ovome fluidu. Nakon umivanja lice mi je zategnuto i suho te ga mažem sa ovim fluidom, koristila sam dvije pumpice jer mažem i vrat. Nakon prvog nanošenja osjetila sam ljepljivost na licu što mi je bilo sasvim neugodno i ružno te sam pomislila da sam bezveze bacila novac na ovaj fluid te da je čisti promašaj. Nakon desetak minuta fluid se u potpunosti upije u kožu te ljepljivost nestane, na sreću. Nakon korištenja koža je nahranjena i hidratizirana te nemam potrebu da je dodatno njegujem nekim drugim preparatom. 

Ovaj fluid se preporučuje i kao podloga za make up, a ja sam ga tako i koristila čisto da vidim da li će puder ljepše izgledati na licu i da li će mi se isticati suhi dijelovi na nosu i mjestima gdje su mi bubuljice. Iako puder koji koristim ne ističe suhe dijelove ipak ljepše izgleda nanesen preko fluida. Puder ljepše 'sjedne'na kožu a perutanje se manje primijeti na nosu i mjestima gdje su miteseri ili suhi ožiljci od bubuljica. 

Za kraj bih htjela napomenuti da ovaj fluid nije ništa revolucionarno ili nešto bez čega ne možete. Odlično dođe u ljetnim danima jer nije težak niti mastan na licu, brzo se upije te ukoliko ga držite u frižideru lijepo osvježi i rashladi lice, a sam fluid je manje ljepljiv ako ga držite na hladnom. Veliki plus bih mu dala jer odlično hidratizira, nije mi izazvao nered po licu ili iritacije, ukoliko imate ranice od prijašnjih bubuljica malo će Vas peckati prilikom nanošenja vjerovatno zbog alkohola koji je jako visoko na listi sastojaka. 



Gdje kupiti: dm
Cijena. 5.30KM
Količina: 50ml
Preporučujem: da!


Ukoliko imate pitanje vezano za ovaj fluid ostavite ga u komentaru!

Da li ste koristili neki od Baleinih fluida???


Hvala na čitanju!

Broj komentara: 15:

  1. Vitemin fluid , such a great product for skin
    Keep in touch
    www.beingbeautigulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se opis. Ja zapravo volim ovakve lagane a hidrirajuće mazalice za lice. Jedino što me kod ovog nešto i ne impresionira sastav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ma meni je super sad za ljeto jer baš lijepo hidratizira mada se ni meni ne sviđa sastav, ali opet ga koristim jer mi još odgovara :)

      Izbriši
  3. Očekivala sam formulu balea aqua seruma. U svakom slučaju trebam probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea aqua serum nisam probala ali ću probati, meni je ovaj za sada ok iako mi se ne sviđa količina alkohola koji se zaista osjeti :)

      Izbriši
  4. nisam koristila niti jedan njihov fluid
    ovaj djeluje dosta dobar obzirom na cijenu :D čini mi se da solidno obavlja posao,, i da, baš super dođe kad je vani toplije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ovo prvi, ako ti ne smeta sastav samo izvoli :) ima lijep miris

      Izbriši
  5. Čini mi se super, ali nažalost sastav mi se baš ne sviđa :(
    Ali zato su fotografije prekrasne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A hvala drago mi je to pročitati :)))
      Nije loš fluid, kao što rekoh ako mozes preci preko kolicine i mirisa alkohola probaj :)

      Izbriši
  6. Uh, ja sam isto pisala o njemu, najmanje mi se dopao iz cele kolekcije s malinom. Eto, koliko je testiranje proizvoda ustvari subjektivna stvar. Drago mi je da si ti zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kazem sto ljudi sto ćudi :) HEHE meni je sasvim ok i mislim da cu probati i zeleni :)

      Izbriši
  7. Vidim da su ovi fluidi dosta hvaljeni u blog sferi, i vjerujem da jesu tako učinkoviti kako se o njima piše, ali ja jednostavno ne mogu preći preko ovog sastava i velikog udjela alkohola.. ne bih podnijela da mi lice miriše na alkohol, ma kako god učinkovit neki proizvod bio .. a žao mi, baš su mi privlačni, posebno onaj zeleni nekako mami :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja koristim zelenu liniju već par dana i stvarno mi je super. Inače kada napravim piling koža mi se isuši (iako je inače masna), kad stavim tonik moram ga isprat iako to ne piše jer inače dobim osip po licu, a kada bi stavila hidratantnu kremu na kraju ponovno bi mi lice bilo masno. Iznenadila sam se bas zbog cijene koliko je super ova linija. Kad radim piling osjećam sviježinu tamo di su miteseri, nisam isprala tonik i nije mi se osipalo lice, a od fluida mi se koža ponovno ne masti. U ovih par dana kako koristim ovu liniju s voćnim kiselinama prolijepšao mi se ten, nemam onih crvenih mrljica niti naznaka da bi mi se napravili novi prištići. Stvarno sam zadovoljna i svakoko preporučujem za isprobat!!
    P.S. nisam osjetila miris alkohola i svakoko ću fluid probat stavit u frižider :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam koristila zelenu liniju koliko sam upoznata ta je preporučljiva za masnu kožu kakva moja nije u ovim momentima ali sam čitala blje recenzije o zelenom fluidu :) Meni je ovaj bio ok i stvarno je osvježavajući da bar ima malo bolji sastav bio bi odličan :)

      Izbriši