četvrtak, 17. srpnja 2014.

Balea LE Mango Mambo i Melon Tango


Kada bih trebala odabrati samo jednu vrstu Baleinih proizvod koji ću kupovati do kraja života to bi bili Balea gelovi za tuširanje. Najviše im dajem prednost zbog mirisa, ambalaže, cijene i činjenica da mi nijedan do sada nije isušio i iritirao kožu. Danas Vam pišem o takva dva gela za tuširanje iz limitirane kolekcije, prvi je Mango Mambo sa neodoljivim mirisom manga koji djeluje dosta prirodno i suptilno dok drugi, Melon Tango opojno miriše na lubenicu, a najbolje ću Vam dočarati miris ako kažem da miriši na orbit žvake od lubenice.

Klasična 300 mililitarska ambalaža koja u sebi sadrži gel za tuširanje relativno rijetke vodenste teksture što bih navela kao mali nedostatak ovih gelova za tuširanje. No bez obzira na to jako lijepo pjene i čiste kožu, a pri tome je ne isušuju. Nisam primijetila da ovi gelovi posebno njeguju kožu naprotiv, ovo je klasična tuširalica koja otpušta prelijep miris lubenica/mango prilikom tuširanja što čini sam čin  tuširanja ugodnijim i sama se nakon tuširanja sa ovim gelovima osjećam odmornije i svježije. 

Nažalost, miris se ne zadržava na koži  i ukoliko hoćete njegu poslije tuširanja nanošenje losiona na tijelo je neizbježno. Napominjem, jako sam osjetljive kože i lako reagujem na iritanse u gelovima, losionima, ali mi ovi gelovi nisu izazvali zatezanje kože, isušivanje, svrbež i crvenilo.

U suštini ove gelove bih okarakterisala kao jako dobre, ljetne osvježavajuće tuširalice, izuzetno privlačne ambalaže, mirisa i cijene.  



LIJEVO - Mango; DESNO - Lubenica




Gdje kupiti: dm
Količina: 300ml
Pojedinačna cijena: sniženje 1.95 KM

Ukoliko tražite mirisnu, osvježavajuću tuširalicu i ako niste zahtjevni po pitanju njege, hidratacije i slično preporučuje Vam ove dvije.

Koji je Vaš omiljeni gel za tuširanje???

Do čitanja ...


Broj komentara: 14:

  1. koristim Mango i stvarno predivno mirise, bas mi je zao sto se miris ne zadrzava na kozi, a sad moram imati i Lubenicu mmm..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je zao :/ vjeruj mi na riječ lubenica je odlična :)

      Izbriši
  2. Koristim od ovih Mango mambo i Karambola lambada, ovaj od lubenice mi je imao previše jak miris za moj ukus. Sasvim su dobri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zavisi od osobe do osobe ja bih voljela probati i karambola lambadu :)

      Izbriši
  3. Kupila Mango Mambo i Carambola Lambada i očarana mirisom!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jee i ja sam, pravi ljetni osvježavajući :) mirisii

      Izbriši
  4. Iz ove kolekcije probala sam Mango Mambo sprej za tijelo, a kako Balea tuširalicama ne mogu odoljeti, probaću i to. Više me privlači ova od lubenice, hjooj. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam Balea tuširalice :D Trenutno imam Mango Mambo, a planiram i ostale isprobati iz te LE kolekcije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Melon Tango obavezno probaj ako voliš miris lubenice u kozmetičkim proizvodima:)

      Izbriši
  6. slažem se sa svime što si napisala :)
    meni su ovi gelovi super jer su jeftini, isprobala sam mali milijun vrsta, kombinacija mirisa i voća :D sad po ljeti mi i ne treba nešto što je teško i njeguje, već nešt što će me oprati hehe
    iako su se neke moje prijateljice žalile da imaju osip od balea proizvoda, ja nikada isto nisam imala problema :D
    super su mi, pogotovo ću nastavit kupovat LE gelove za tuširanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su super,mada sam i ja čula neke priče o tom osipu, crvenilu i sliično, ja nemam nikakvih problema sa tim :)))) meni je Balea zakon :D

      Izbriši
  7. Melon tango miriše kao Orbit žvake od lubenice :D Potrošila sam ga, ali moram opet da ga uzmem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, baš tako, ma ja se totalno navukla na njega, pravi ljetni osvježavajući gel.. :))))

      Izbriši