utorak, 8. srpnja 2014.

Balea mlijeko za kosu Mango i Aloe Vera


U posljednje vrijeme nastojim voditi više računa o svojoj kosi, nije da joj treba poseban tretman jer smatram da je jako zdrava ali uzimam u obzir da je jako duga i da dio kose od ušiju do vrhova trebaju dodatnu, jaču njegu. Prethodno govorim iz slijedećeg razloga (možda će se nekome čini smiješno) ali ako vremenski posmatram to mi je onaj 'stariji' dio kose koji je prošao kroz sve i svašta, mnogo zima, ljeta, nekoliko farbanja, feniranja i peglanja. Moram naglasiti da sve navedeno (farbanje, peglanje, feniranje) radim u razumnim vremenskim razmacima i nikad, ama baš nikad nisam farbala kosu 2-3 puta za redom ili recimo u razmaku od mjesec dana. 

No da se vratim na tu 'dodatnu njegu', pored pranja kose šamponom i nanošenja regeneratora, ponekad, kad osjetim potrebu za tim stavljam masku ili ulje na kosu. Međutim, htjela sam još nešto što će mi dodatno olakšati rasčešljavanje i što će mi malo zagladiti kosu kad se osuši (da ne strši na sve strane). Prvo sam se sjetila da bi neki od Gliss sprejeva i ulja bio dobar za to ali kad sam otišla u dm i ugledala Baleino mlijeko za kosu koje se ne ispire, štiti kosu od topline fena i hidratizira isušenu kosu, Gliss je pao u zaborav i kupila sam spomenuto mlijeko. 

Prije nego nastavite čitati o ovom proizvodu moram Vam napomenuti da ako imate oštećenu kosu, previše tretiranu, slamnatu, isušenu i sl. sumnjam da će Vam ovaj proizvod pomoći. Prethodno kažem iz razloga što je moja kosa zdrava i ne treba joj neka ekstra njega, zbog toga mi ovaj proizvod i odgovara, bar je to moje mišljenje, možete pokušati sa ovim proizvodom ali sumnjam da će Vam dati neke super ekstra rezultate u vidu poboljšanja.


Dakle, Balea mlijeko za kosu sa Mangom i Aloe Verom dolazi u bijeloj poluprozirnoj bočici sa pumpicom koja je odlična stvar jer omogućava lako doziranje proizvoda, bez prosipanja i nepotrebnog nereda. Količina koju dobijete je 200 ml za cijenu o 3.95 KM u dm prodavnicama. Proizvod je rjeđe, kremaste teksture lako se nanosi na kosu. S obzirom da je na bazi vode lako se upija i dodatno ne zamasti kosu niti ubrzava mašćenje iste. 

Sam miris mlijeka je nešto predivno, prevladava miris manga koji nije pretjerano sintetički već umjeren i prirodan, ali se nakon upijanja mlijeka u kosu ne osjeti, tj. kad Vam se kosa u potpunosti osuši i miris jednostavno ispari.  



Ja ovo mlijeko koristim na kosi lagano posušenoj peškirom. Za moju dugu kosu potrebno je 5-6 stiskanja pumpice. Kao što sam spomenula lako se upije u kosu, omekša je,  pa češljanje mokre kose ide bez problema :)

U toku korištenja primijetila sam da mi je kosa sjajnija, mekša na dodir, ispucali vrhovi su naravno još tu ali mi kosa djeluje ljepše i zdravije. Imam naviku ovaj proizvod nanositi i na suhu kosu ali količinski znatno manje nego na mokru. Suhu kosu lijepo zagladi, brzo se upije u kosu i ne čini je masnom. 



Ovaj proizvod bih preporučila onima sa isključivo normalnom kosom jer vjerujem da onima sa ekstremno suhom i oštećenom kosom ovaj proizvod ne bi značajno pomogao.

Ukoliko imate neko pitanje vezano za ovaj proizvod, slobodno ga ostavite u komentaru. Ja bih ovom proizvodu dala prolaznu ocjenu jer ispunjava ono što meni treba i mislim da ću ponoviti kupovinu.





Jeste li koristili Baleino mlijeko za kosu i sa kojim proizvodima najčešće njegujete svoju kosu ???

21 komentar:

  1. Eh, ja svaki put kad čitam recenziju kolegica o ovom proizvodu kazem kako ću kupiti jer mi se čini kao dobar proizvod, ali svaki put zaboravim kad uđem u DM i da- jos uvijek nisam kupila xD. MOžda da si na čelo zapišem.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A desi se šta će, ja kad uđem u dm sva se izgubim od silnog šarenila ovoga onoga ne znam gdje bih prije stala i šta bih pogledala, pa se desi da zaboravim ono po što sam
      došla :)

      Izbriši
  2. Nekada davno sam ga koristila redovno, ali Gliss sprejeve mi ništa ne može da zamijeni. Mislim da ga čak i sada imam na polici, ali ga rijetko koristim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma probaću ja i Gliss sprejeve ali ne volim koristiti hrpu proizvoda odjednom jer voli znati šta koristim i kakva uticaj određeni proizvod ima na moju kosicu :D

      Izbriši
  3. imam i volim.
    moja kosa je prirodno suha jer je kovrčava, ali nije oštećena ni ispucana i meni se sviđa efekt. fino zagladi dlaku i nije naelektrisana ni slamasta kad je isfeniram ili ispeglam.
    nisam probala nanositi na suhu, jesam smotana :D probat ću. baš me živciraju one frčkave dlačice što izlete kad je pokupim, a ovo mi je bolja opcija nego lak ili gel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja lak i gel ne volim i ne koristim jer imam osjećaj da mi isušuju kosu i da mi se kosa od njih brže prlja/masti :) I meni je ovo mlijeko ok, sviđa mi se što ne masti kosu i probaj na suhoj kosi, meni zagladi dosadne dlake pa ne lete na sve strane :)

      Izbriši
  4. imala sam ovaj proizvod, koristila sam ga skoro nakon svakog pranja, a trajao je vječno ;D
    stvarno ima divan miris i namjenu :D kosa se lakše raščešljavala i lijepo sjajila.. a tek miris,, mirisala mi je čak i dan nakon pranja baš lijepo po ovom mlijeku,,čak je i dečko skužio kojem ništa skoro ne miriši :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je baš lijep mada se meni ne zadržava dugo u kosi.

      Izbriši
  5. Moju suhu kosu je doveo u red, i to kažem jer u vrijeme kada sam se prestala farbati i peglati, koristila sam samo ovo mlijeko kao dodatnu njegu i stvarno se vidio pomak. Sada koristim još gomilu stvari za kosu, ali ovo mlijeko neću i ne želim mjenjati. Odlična stvar :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim ovo mlijeko. Moja kosa je suha i jako kruta. Nije suha u smislu da nema sjaja. Meni je ovo mlijeko super. Lako mi se upija, stavljam bar 6 pumpica, katkad i na suhu kosu, kao i ti. I baš mi fino omekša i umiri kosu da ne izgleda kao divlji kupinjak. Stvarno mi je drago što sam otkrila ovaj proizvod i vjerujem da ću kupiti ponovo kad potrošim svoju bočicu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš se lako upija, baš mi je drago da ti odgovara i na suhoj kosi baš onako lijepo zagladi dlake da ne strše na sve strane :)

      Izbriši
  7. Baš mi je drago što ti pomaže, ja sam ga imala nekad davno, nisam ga ni potrošila.. samo hoću ravnu kosu, ne kovrdžavu :-P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neću ni ja kovrdžavu, meni ovaj proizvod još pomaže da mi se kosa dodatno izravna zato ga i koristim na suhoj kosi :)

      Izbriši
  8. Bas si me zainteresovala ovim postom :)... Bas bih volela da ga probam :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, nije skup, a ako imaš suhu kosu neće ti odmoći sigurno :))))

      Izbriši
  9. Nisam nikada probala da ga nanosim na suvu kosu, super ideja, možda se i miris duže zadrži... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, ma osjeti se jedno vrijeme ali kad se u potpunosti upije meni miris nestane :D nažalost :(

      Izbriši
  10. koristila sam ga, i trajao mi je sto godina, čini mi se ;)
    dobra pomoć kod raščešljavanja kose, no sad sam se prebacila na ulja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja bih baš voljela pokušati sa balea uljem al nisam sigurna kako se tačno zove, mislim da ima crnu naljepnicu na bočici moraću provjeriti kažu da je super :)

      Izbriši
  11. A nije mi kosa baš u nekom stanju, ali nije puno novaca pa ako i budem nezadovoljna, neće mi biti krivo.

    OdgovoriIzbriši