ponedjeljak, 14. srpnja 2014.

Catrice Cream to Powder Blush #Pinkadoxa



Nisam sigurna koliko ima  smisla pisati pregled ovog rumenila s obzirom da je dio Catrice limitirane kolekcije i to Catrice LE Celltica collection ali jednostavno moram sa Vama podijeliti svoje oduševljenje sa njim i nadam se da ćete ga uspjeti naći kod jedne on onih 'teta' što ih prodaju po fb, na kraju posta stavi ću Vam linke jedne takve. Inače nisam ljubitelj rumenila i u svojoj make up kolekciji imam samo dva, mogu samo zamisliti Vaš izraz lica na ovu moju konstataciju ali Vi jednostavno morate razumijeti da ja baš nisam blogerka od rumenila nego sam više blogerka od ruža :P. Mada, moram Vam priznati da polako postajem i blogerka od rumenila i postepeno počinjem koristiti iste ali u jako malim decentnim količinama. 

I'm not sure does it makes sense to write a review of this blush since it is part of Catrice Celltica limited collection  but I just have to share with you my excitement with it and I really hope that you will be able to find it in and buy it from one of those 'aunts' who sell LE Essence and Catrice make up on fb. I'm not a fan of blushes and in my make-up collection I have only two, well I can only imagine your face when you were reading previous statement but you girls just have to understand that I'm not really a blush fan blogger,  I am more like lipstick fan blogger. Although, I must admit that slowly I becoming blush blogger and gradually  I begin to use the same but in very small decent quantities.


Cream to Powder blush u nijansi CO1 Pinkadoxa je nježno ružičasto, kremasto rumenilo koje se pretvara u praškasto/pudersto kad se nanese na lice.  Nije previše pigmentirano što meni odgovara jer uvijek mogu nadograditi nijansu ukoliko želim. Ovo rumenilo samo nanosim prstima, pokušala sam ga nanositi kistom ali se nijansa prilikom nanošenja i blendanja dok je još u kremastom stanju jednostavno izgubi, a to ne želim. U početku sam smatrala da će samo nanošenje biti jako zahtjevno i teško, posebno ako se to radi prstima međutim pokazalo se upravo suprotno. Malu količinu nanesem na jagodice te razmažem, ukoliko želim intenzivniju nijansu jednostavno dodam prstima još malo rumenila. Kremasta tekstura se u sekundama pretvara u praškastu i tada je već možete malo blendati kistom i to sasvim lagano i u slučaju da je cjelokupan posao razmazivanja prstima ostavio određene oštre prelaze, mada Vam se to ne može dogoditi sa ovim rumenilom. 


Cream to Powder blush in shade CO1 Pinkadoxa is tenderly pink, cream blush that transforms into powder blush just few seconds after you apply it on the face. It is not too pigmented which suits me because I can always upgrade if I want more dramatic shade. I only apply it using my fingers, I also tried to apply it with an angle brush but applying and blending this shade while still is creamy would cause loosing the colour from my cheeks and in the end it looks like i did not apply this blush at all. At first, I thought applying would be a very demanding and difficult, especially if I do it with my fingers but it turned out just the opposite. I apply a small amount on my cheeks and smudge it, if I want more intense shade using my fingers I add a little more blush. Creamy texture is transformed in seconds into a powder and then using angle brush you can lightly blend it into your cheeks.



Iako nije jako pigmentirano ovo rumenilo se zadržava na mojim obrazima sve dok ga ne skinem. Zaista mi je drago što sam ga  kupila i pitam se kako sam do sada mogla živjeti bez ovoga, možda malo pretjerujem ali ovo rumenilo doda malo živosti i radosti mom licu koje zbog spuštenih kapaka i jako svijetlog tena izgleda pomalo bolesnjikavo i strogo :)

Although not very pigmented this blush retained on my cheeks until I take it off. I am really glad I bought it and I am wondering how  could I live without it, maybe I am exaggerating but this blush give some liveliness and joy to my face that thanks to my lowered lids and very pale complexion looks a bit sick and strictly :)




Koje je Vaše omiljeno kremasto rumenilo???


What is your favorite cream blush???

Broj komentara: 15:

  1. Nijansa je stvarno lijepa, a ja sam od tete naručila barem 7-8 tečnih rumenila i samočekam paketiće, mislim da sam joj dosadila hahah:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je, bas nije previse napadna :) Tečna nisam probala ali bih voljela.

      Izbriši
  2. Baš je sladak :-D ni ja nisam osoba od rumenila, al nikad se ne zna :-P

    OdgovoriIzbriši
  3. Ih,nemam niti jedno kremasto. Morat cu se popravit

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma kako možeš NE voljeti rumenila? :DD
    Dugo sam izbjegavala kremasta rumenila zbog zahtjevnije aplikacije, barem je meni takva bila, ali u posljednje vrijeme nastojim što češće koristiti ih, iako ne posjedujem previše kremastih rumenila. :D
    Ovo mi je baš divno, ja bi ga i na usnama nosila ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe zato jer se cijeli zivot borim sa pravim rumenilom/crvenilom kojeg nastojim prikriti puderom. Ne moze se na usnama nosti pretvori se u prah na usnama pa je jako neugodno :/

      Izbriši
  5. Ne posjedujem kremasta rumenila.Izbjegavam previše pigmentirana rumenila,jer sebi ne mogu postaviti granicu :).Sviđa mi se ovo rumenilo baš zbog te slabije pigmentacije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NI ja ne volim previše pigmentirana rumenila :)

      Izbriši
  6. Meni kremasta i tečna rumenila su ekvivalent nuklearnoj fizici.. Inače Catrice rumenila su mi odlična, nikad ih potrošiti, što mi ide u korist jer kad se uhvatim jednog, to je final :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemoj tako nije ih tesko nanositi baš je lako koristis prstiće ...

      Izbriši
  7. Pridružujem se Melinom čuđenju kako možeš ne voljeti rumenila? :))))
    Jako je lijepo, moje omiljeno kremasto je Sleekovo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A deh prirodno se crvenim cijeli zivot i to skoro na svaku sitnicu pa mi rumenila nisu omiljena stvar,imam prirodnog i previše:)))

      Izbriši