ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint


Prije mjesec dana kupila sam Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint tečne ruževe, sjajila??? Tinte za usne možda??? Kako god neugodno zvučalo ovo i jesu tinte za usne kojima je osnovni zadatak ostaviti dugotrajni stain na usnama koji traje i traje sve dok ga ne odstranite, a možda ga nećete tako lako uspjeti ni odstraniti pa šta god da koristite za tu svrhu.

Ambalaža ovog proizvoda je identična ambalaži sjajila za usne i tečnih mat ruževa od istog brenda, također je i sam aplikator identičan kao kod prethodno spomenutih proizvoda za usne. 

Sama tekstura je ono što čini ove Manhattan tinte za usne tako specifičnim i različitim od ostalih sličnih proizvoda. Radi se o relativno vodenastoj i osvježavajućoj kremi koja se veoma lako nanosi na usne zahvaljujući preciznom aplikatoru. Ne, u ovom slučaju nećete se susresti sa neugodim ljepljivim osjećajem na usnama nego baš suprotno, aplikator divno klizi preko usana osvježavajući ih i ostavljajući lagani sjajni trag koji, nakon što se osuši u par sekundi postaje divna intenzivna boja sa polu mat završetkom. 


U ovom postu predstaviću Vam dvije nijanse koje na slikama djeluju identično no na swatchevima se jako dobro vidi razlika u nijansama između njih. Dakle, radi se o Berlin Berry nijansi koja djeluje kao tamno ružičasta - ljubičasta ili čak fuksijasta nijansa, dok je Hint of Pink klasična blaga,  baby pink nijansa.

Što se tiče pigmentacije  Berlin Berry je dosta pigmentiranija nijansa u odnosu na Hint of Pink, što dokazuje činjenica da cijele usne prekrijem nanošenjem samo jednog sloja, ista stvar je i sa Hint of Pink nijansom ali se ona relativno slabo primijeti na usnama i da im samo blagu ružičastu boju. Ukoliko pokušate nadograditi Hint of Pink sa još jednim slojem, na usnama se stvori bijela linija koja djeluje jako neuredno te bih Vam uvijek preporučila nanošenje samo jednog sloja bilo koje od nijanse ovih ruževa. Sama nadogradnja doslovno zacementira usne te se izgubi lijepa boja, a svaki sloj više zateže usne i isušuje ih.

Nakon što se osuši sjajna krema ostaje lijepi stain koji je dugotrajan, Berlin Berry je toliko dugotrajan da ćete prilikom skidanja imati jako puno problema kao i ja sa skidanjem swatcheva sa ruku koji su se ruku na srce zadržali i tri dana, bez obzira na trljanje i skidanje svakojakim sredstvima. 
  
Stain ostaje na usnama nakon jela, pića i više satnog pričanje, super zar ne??? Kada osjetim da su mi usne suhe ili nedovoljno nahranjene i hidratizirane nanesem sloj balzama preko staina na usnam i problem riješen. Na sreću labelo, sjajilo ili ruž neće umanjiti intenzitet staina koji ostaje nakon nanošenja ovih tinti za usne. 









Znam da većinu zanima kako ovi proizvodi za usne mirišu, e pa ni tu Vas neće razočarati, miris je predivan i ne zadržava se na usnama. Opisala bih ga kao miris bobičastog ili jagodičastog voća.

Količina: 7ml
Cijena: oko 10 KM/kom 
Dostupnost: dm, cm 
Dostupno u 5 nijansi: Berlin Berry, Hint of Pink, Red Tulip, My Mandarine i So Paris.



I sad, zanemarite moje škiljenje i tupasto smijanje i koncentrišite se na Berlin Berry na mojim usnama. Da Vam objašnjavam zašto su 'propali' swatchevi na usnama smijali bi se do sutra zato ne tražite dlaku u jajetu i budite mi zdravi veseli i nasmijani!!!!


Volite li Manhattan proizvode i koju su Vam najdraži?????

Hvala na čitanju ...




Broj komentara: 14:

  1. Moram da kažem da imaš odličnu kosu :) Nisam najveći fan Manhattan proizvoda za usne, uglavnom ih preskačem, i ne vjerujem da će se to promijeniti u skorije vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A baš si me razveselila sa ovim za kosu, hvala :))) Šta ja znam, ja inače volim njihove pudere, a ovo je prvi proizvod za usne koji sam probala i zadovoljna sam :)

      Izbriši
  2. I ja kažem kosaaaa ♥
    imam neki iz te linije, ali nisam ga još ni probala :/
    Lijepo ti stoji Berlin Berry :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Meni je Berlin Berry definitivno najdraži :)

      Izbriši
  3. I od mene pohvale za kosu :)) Na prvu sam mislila sam da su u obe tubice iste nijanse, ali swatch je sasavim druga priča. I ne znam koja je ljepša, možda malo Berlin Berry :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala!
      Ma da, uživo i ne liče ali kad sam ih uslikala skontam da stvarno u tubici djeluju identično ;)))

      Izbriši
  4. Izgleda ljepo... Ali volim više ljubičasti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. baš si slatka :D :D
    jako mi se sviđa Berlin Berry, i zbog swatcha i opisa i naziva nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah hvala još da sam malo ozbiljnija :)))) meni je Berlin Berry super, ma trudila sam se dočarati nijansu riječima ali swatch vjerno prikazuje stanje :)))

      Izbriši
  6. Stvarno ti je kosa super! Probala bi ovaj breskvasti svijetli....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Svjetlija Hint of Pink je manje intenzivna nijansa u odnosu na drugu ali je ok :)

      Izbriši