utorak, 1. srpnja 2014.

NOTD #1 Red nails

Nije mi jasno zašto svaki put kad Vama trebam nešto pokazati ja uvijek uprskam. Evo, najbolji primjer je ovaj post. Nikad debilnije ne nalakiram nokte nego onda kad ih trebam slikati i pokazati na blogu. 

Ne znam je li to od nekog uzbuđenja što ću pisati post, lakirati nokte i slično.  Možda mi ne vjerujete ali ja jako volim pisati na svom blogu i čitati druge ali pisati na svom blogu za mene znači imati dio svog svijeta samo za sebe, imati svoje snove, želje ma i gluposti ne bitno i svaki put sam toliko uzbuđena i pokušavam neke stvari 'savršeno' odraditi, a na kraju opet nisam zadovoljna rezultatom, hm valjda ću vremenom postići to što želim. 

Moža se moji nokti plaše javnosti xD pa drhte dok ih lakiram zato su linije ovako krivudave, ali nema veze za sad ću prožvakati i progutati ali idući put će biti bolje ....

Prilično sam zadovoljna sa onim što je Evelin 8in1 uradio sa mojim krhkim, oštećenim, sklonim listanju noktima. Sada su odlični, dostigla sam željenu dužinu i čvrstoću te sam Evelin maknula po strani, odlučila sam se ne zezati sa činjenicom da ipak taj lak u sebi sadrži 2% formaldehida. Vidjećemo kako će se nokti ponašati bez  Evelina, javim Vam kakvo je stanje!

Htjela sam nalakirati nokte crvenim lakom i preko njega posuti ljubičasti glitter i na kraju je to samo ostalo na tome htjela sam...

Sva sreća pa sam okinula koju sličicu prije nesreće sa glitterom i uspjela sam Vam pokazati divni crveni lak koji ima super sjajni finiš i bez nadlaka. Uglavnom radi se o Gabrini 3D 41 crvendaću koji smrducka ali ima odličan kistić, lak je srednje gustine lako se raspoređuje po noktu, a suši se maksimalno 5 minuta. 

Kad sam shvatila da glitter na prstenjaku nije nanešen kako ja želim odlučila sam preskočiti ga ali definitivno ću ga uklopiti u neku drugu manikuru :) stavila sam Vam i sliku pri dnu da vidite kako je ljudski griješiti bll bll :P, možda sam ja previše samokritična ....

Do narednog posta ... :)







Broj komentara: 16:

  1. Ok, gliter se onako prosuo mali više i neravnomerno, ali ti si nokte lepo nalakirala. Zaista jesi.
    Jako si simpatično sročila tekst, baš si me nasmejala. Lepo je što si samokritična, ali ne budi prestroga. :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, biće bolje drugi put ;)
      Hehe hajd' super bar sam nekoga nasmijala :) Istina, možda sam previše samokritična :*

      Izbriši
  2. Totally love that glitter
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam crveni lak na noktima :) Imaš divne nokte, moji su u fazi oporavka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, ma hvala :) Moji su se oporavili ali sam sad prestala koristiti Evelin nadam se da se neće vratiti na staro :)

      Izbriši
  4. Ja očekivala neku katastrofu od nokta! :)
    Nije strašno, možda da si preko stavila neki bezbojni pa opet šljokice... A možda i lupam, jer nikad nisam stavljala šljokice na nokte.
    Jesi li skontala gdje si tačno pogriješila, pošto sam uzela od drugarice neke kineske šljokice i hoću da ih isprobam, pa da i ja ne ostanem razočarana... Jesi li predugo čekala da staviš gliter ili se razmazao kad si namazala topcoat?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma bezveze, mogla sam ja to i popraviti baš ovako kako si rekla ali jednostavno više su mi se svidjeli bez šljokica. Možeš staviti odmah na nalakiran nokat lepezastim kistom ili prvo bezbojni pa šljokice ima na yt tutorijal koji objašnjava nekoliko različitih načina stavljanja glittera. Nisam stavljala top coat nikako odustala sam kod prvog nokta jer sam vidjela da ne ide :) Kad napraviš javi da vidim :) Nismo baš cure od šljokica ;D

      Izbriši
  5. Jao kako me je oraspoložilo ovo: "Moža se moji nokti plaše javnosti xD pa drhte dok ih lakiram" :D Tako je i meni bilo heh, super je za prvi put, pazi, ako ne isspadne lepo i ne svidi ti se uvek možeš da ne staviš na blog, a i da staviš bože moj, imali smo svi grešaka pri šminkanju, lakiranju i slično, bitno je da ne budeš previše samokritična prema sebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala haha ma svima je to nešto smiješno, šta ću ne znam kako da opravdam :P krivudave linije pri korijenu nokta :P

      Izbriši
  6. Super si nalakirala, nemoj da galamiš na samu sebe! Lijep lakić :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. imam ljubičasti gabrini 3D lak, zaboravih broj nijanse, a lijena sam da ustanem :D četkica je i meni super, a i suši se vrlo brzo. prije sam bježala od gabrini lakova jer im treba vječnost da se osuše i nekako su ''žvakasti'', ali ovi 3D su baš ok.
    i lijepo si namazala nokte. Bit će više sreće sa šljokicama drugi put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, Gabrini summer lakovi su takvi žvakasti i baš loši, meni su ovi novi 3D i Neon baš super :)
      Hvala :)

      Izbriši
  8. Nervozni nokti! :D Neka, šta ima veze, lijepo si nalakirala, ima puuuuuuuuuuno gorih ;)) Meni se baš sviđa crveni lakić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehhe jesam li te nasmija, neka :)
      Moglo je i bolje :) S obzirom na puno uuu koje si navela, znači da je moje lakiranje ipak bolje :)

      Izbriši