nedjelja, 6. srpnja 2014.

NOTD #2: Gabrini Neon Pink


Znam da sam rekla da više neću kupovati Gabrini lakove zbog njihovog neugodnog mirisa (čitaj smrada) ali jednostavno kad ih vidim sve na okupu, te raznolike boje, teksture, šljokice, a cijena minimalna jednostavno zaboravim na mane ovog laka i pokleknem pa kupim i ne mogu se zaustaviti na jednoj nijansi.

U ovom postu zvijezda je Gabrini Neon lak pod brojem N13, odlična vrišteća ružičasta nijansa koja zavisno od osvjetljenja mijenja nijansu ružičaste, tako na suncu ona postaje prava neon ružičasta dok u hladu ili slabom osvijetljenu radi se o klasičnoj ružičastoj koja se puno i ne ističe na noktima.

Sama formula/ krema laka je daleko drugačija u odnosu na druge Gabrini lakova, drugačija u smislu da je poboljšana, srednje je gustine, jako pigmentirana i lakiranja sa ovim lakom je pravo zadovoljstvo (kad zanemarim miris). 

Pored toga četkica je pravo malo savršenstvo, ne može nadmaštit essence četkicu sa zaobljenim vrhom ali je tu negdje, uglavnom veoma je lako rukovati sa njom i nanositi lak na nokte. Kao zadnje bih izdvojila ambalažu i pinkičasti :P čep, primijetila sam da je to još jedna od novima u Neon kolekciji, svi neon lakovi imaju istu nijansu čepa kao i lak. 

Lak se brzo suši, 5-6 minuta maksimalno što je po meni optimalno vrijeme. Što se tiče trajnosti, skinula sam ga tek 4 dan ali samo zato što sam htjela drugu bojicu na noktima :) Dakle, vjerujem da bi na zdravim noktima sa bazom trajao maksimalno 5 dana. Količina laka u bočici je 13ml.

Na slikama imama dva tanka sloja laka i nadlak.

Toliko od mene.

Ostavljam Vas sa slikama.

Do slijedećeg posta!!!

















22 komentara:

  1. Ovo je boja po mom kroju! :D Diiivan je lak a bome i tvoji nokti su baš lijepi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna boja a i nokti su ti jako lijepi :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja je cijena laka?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E izvini zaboravila sam staviti u postu cijena je 1.5 KM mozda na nekim mjestima 2KM, ali sumnjam da je više od toga. Sad zavisi koja tebe valuta zanima :P :P :P

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. hehe dobro si to rekla, baš je ljetna :D

      Izbriši
  5. sviđa mi se ova boja, baš je za mene

    OdgovoriIzbriši
  6. nokti su ti divni :D a nijansa je baš ljetna :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se za ovu četkicu, nedavno sam kupila bezbojni i četkica me oduševila, a i činjenica da se lak osuši za nekoliko minuta, pa sam se pitala je li isti slučaj i sa ovim neon nijansama. Vjerovatno ću ovih dana nazad po još, ako imaju neke "vrišteće" nijanse za ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam je li slučaj samo sa mnom ali novije verzije Gabrini lakova su daleko bolje od onih prijašnjih, od četkice, same teksture laka, jedno taj miris baš ujeda za nosnice :)

      Izbriši
  8. Lijepa nijansa, kao stvorena za ljeto :) imam neke slične, sad si me inspirirala da nalakiram neki od njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja baš volim ljeto zbog ovakvih nijansi :) Lakiraj :D

      Izbriši
  9. Gdje se mogu nabaviti ti lakovi? Intetesira me u BiH

    OdgovoriIzbriši