subota, 12. srpnja 2014.

NOTD #3 Flormar Supershine #47



Flormar Supershine je jedan o najdražih Flormar lakova koje imam. Nisam imala niti jednog plavca do ovoga, a i njega sam kupila na blef, sad mi je drago što sam to uradila jer se ispostavilo da je ovo jedan odličan lak kako formulom i četkicom tako i nijansom :)

Inače nisam ljubitelj plavih tonova na noktima i općenito hladnijih nijansi lakova za nokte jer iste baš i ne izgledaju lijepo na mojim noktima i blijedim rukama  ali ova nijansa Flormar Supershine 47 mi se nekim čudom pokazala kao idealna plava.

Plava nijansa koja se ponašala jako bezobrazno prilikom slikanja, te na prvoj slici djeluje kao da je krajni završetak mat, a ustvari završnica je visokog sjaja zbog predivne teksture laka koja je toliko odlična da se ni nakon jednog namazanog sloja ne vide potezi četkice. Ko bi rekao da je tako s obzirom da djeluje kao pravi metalac sa hrpom shimmera u sebi. 

Krema ovog laka je predivne srednje gustine odlično se raspoređuje uskom četkicom sa kojom je lako rukovati zbog toga što je sam čep ovog laka jako dugačak. Jako je pigmentiran, o čemu svjedoči činjenica da na slikama imam samo jedan sloj. Suši se veoma brzo te mu je potrebno svega 2-3 minute, a možda i manje jer se radi o samo jednom sloju laka. 

Trajnost laka je još jedna vrlina istog jer sam lak skinula tek peti dan kad su mi se počeli nazirati vrhovi nokta. Mislim da je izrazito postojan zahvaljujući i Evelinu 8in1 kojeg sam nanijela kao bazni lak i činjenica je da su mi nokti zdravi (kuc kuc) nigdje se ne listaju pa nije ni bilo mogućnosti da lak negdje pukne ili da se ošteti. 
Količinu laka od 10ml platićete samo 2KM/10-ak kn/1 euro!

Jedina mana ovog laka je ta što prilikom skidanja ostavlja plave tragove na noktima i po kožicama i jako ga je teško odstraniti sa noktiju. 








Toliko od mene ...

Koji je Vaš omiljeni plavi lak za nokte ???

Broj komentara: 20:

  1. Divan je! Ja volim tamnije lakove na noktima uopšteno i takođe jako volim Flormar lakove, mogu parirati i onim skupljim :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo kvalitetom mogu parirati dosta skupljim lakovima :)

      Izbriši
  2. Divni su ti nokti :) Ja i Flormar lakovi smo počeli da se volimo tek, planiram kupiti sve lakove iz black dot linije, oduševili su me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti hvala, mogu biti još ljepši, ja nikad zadovoljna :) Vidjela sam kod nekoga jedan iz te linije i baš mi se sviđa, ma ja bih neki sa mat završnicom :)

      Izbriši
  3. Obožavcam Flormar lakove i njih najviše i imam u kolekciji. Malo sam zapostavila kupovinu Flormara, moram pod hitno da pravim spisak želja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow kako je lijepa nijansa.Izgleda kao metalik royal blue.Od Flormarovih lakova imam tirkizni iz kolekcije Black Dot.

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna boja, flormar lakovi se i meni baš dopadaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, znam muke sa skidanjem plavog laka, još nijedan nisam imala, a da nisam imala problema. Ali i to rješavam skidanjem folijom, probaj. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš imam problema sa skidanjem ovoga i još jednog flormar al je crn sa plavim šljokicama :)

      Izbriši
  7. meni isto smeta šta se plavi i zeleni lakovi teže skinu s kontiju, tj ostanu tragovi, no nije toliko strašno. A inače sam zaljubljena u flormar lakove (vjerojatno sam rekla, ja sam senilna baba) predobri su mi :D imam i jednog njihovog plavca samo tamnijeg od tog, onako royal blue :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto znaš o čemu pričam, baš ostaje ružni stain ali da se srediti :)

      Izbriši
  8. Divan je ovaj plavac, ali meni baš ne stoje takve boje i baš svi plavi lakovi mi ostavljaju stain na noktima -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni rijetko koji plavi ili zeleni baš lijepo stoji, jako su mi blijede i modre ruke pa je to najveći razlog :)

      Izbriši
  9. odličan je, baš mi se sviđa boja, a na prvoj fotki i finiš, no ako ti kažeš da je sjajan, vjerovat ću ti na riječ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma na prvoj fotki djeluje kao mat finis al nije takva je slika zbog svjetlosti, ma moraš mi vjerovati heheh :)

      Izbriši
  10. Jao koja boja!!! Obožavam plavce na noktima, od zagasitih petrolejski crnih, pa do nebesko baby plavih, a ovaj je baš električan!

    OdgovoriIzbriši