subota, 19. srpnja 2014.

NOTD #4: Miss Sporty Lasting Colour #541


Danas je na redu nokto post, a glavnu ulogu u njemu ima jedna divna ljetna nijansa koja je, ja bih rekla pravi dupe Corla heat nijanse iz Maybelline Color Show Bleached Neon kolekcije, jesam li u pravu kad kažem da su nijanse identične??? Moje oči su doslovno poletile za zadnjim primjerkom ovog laka (jer su na sniženju u cm-u 1.95 KM) a i odavno želim ovakvu nijansu, nije ni tajna da sam htjela istu iz prethodno spomenute kolekcije, naravno da jesam, jer neonci su moja slaba strana, a ovaj je baš takav, neon, ljetni i zavodljiv!

Da previše ne duljim radi se Miss Sporty Lasting Colour laku za nokte u nijansi 541.  Ovo je prvi Miss Sporty lak koji sam kupila, koristila sam tretmane za njegu noktiju ali lakove u nijansama baš i nisam, nijednom :) ali drago mi je što sam ovaj kupila jer je prosto odličan, dobro imam malu zamjerku ali o njoj kasnije.

U maloj slatkoj bočici dobijete 7ml laka za nokte. Kad se radi o ovako lijepoj nijansi koju ću nositi cijelog ljeta, dobro ne uvijek, meni je malo 7ml. Na naljepnici koja dođe na čepu piše da lak traje na noktima do 10 dana, ne bih mogla potvrditi isto, ali nosim ga treći dan na noktima i odlično se drži. Iskreno, ne bih ga ni nosila 10 dana jer mijenjam lak svaka tri četiri dana. Dakle, trajnost je sasvim solidna. 


Na slikama ćete vidjeti da je četkica ovog laka široka i pri vrhu malo zaobljena što olakšava aplikaciju laka na nokte. Sama četkica mi sliči na essence četkicu koja mi se jako sviđa pa tako i ova za koju zaista nemam zamjerke :)

Što se tiče teksture, nanošenja, sušenja i pigmentacije tu je ova nijansa dosta zahtjevna. Srednje je gustine i lako se nanosi na nokat ali je problem što jedan sloj neće biti dovoljan za potpuno prekrivanja jer nijansa nije dovoljno pigmentirana. Smatram da bi potpuno prekrivanje i ljepši efekt dobili kada bi nanijeli tri sloja ali ja to nisam učinila jer nemam strpljenja čekati da mi se toliko slojeva laka osuši na noktima pa sam nanijela jedan tanji, a zatim jedan deblji sloj, čekala sam da se slojevi laka osuše između mazanja. Efekt je ovakav kakav vidite na slikama, bilo je jako teško prikazati neon breskavsto-narandžastu nijansu jer stvarno lako mijenja boju u  zavisnosti iz kojeg kuta slikate ili pod kojim osvjetljenjem :)











Hvala na čitanju!!!


Koje su Vaše omiljene ljetne nijanse lakova za nokte????

Broj komentara: 12:

  1. jako mi se sviđa ova nijansa :)
    baš je nekako lijepa, živa, ljetna :D
    i sama volim ovakve četkice, a tvoji nokti su lijepi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti,ma nijansa je još ljepša u živo svakako je preporučujem za ljeto :)

      Izbriši
  2. Joooj što sam voljela miss sporty lakove :D....to su mi je bila prva kozmetika u srednjoj školi. Nažalost.... nije dostupna više u HR......šteta. Predivna nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Meni nije, meni je prva kozmetika bila ona iz Oriflamea :)

      Izbriši
  3. uuu skroz je lijepa nijansa, mogla bih ju potražit u sljedećem posjetu dm-u, svakako moram još nekih stvarčica uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,potraži još traje akcija a stvarno imaju divnih nijansi :)

      Izbriši
  4. Preslatka nijansa, prava ljetnja.
    A kod njihovih lakova mi jedino smeta što nikad ne znaš na čemu si, imam neke nijanse koje je dovoljno samo jednom nanijeti, a nekima treba i tri sloja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi njihov lak i kupila sam ga prvenstveno zbog nijanse mada je zeznut za nanošenje :)

      Izbriši
  5. Opet moram nokte da pohvalim, odlični su :) sviđa mi se četkica, a i nijansa je jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala opet :)))) meni je nijansa super :)

      Izbriši
  6. Divna nijansa i super ti stoji. :)
    Ja sam bas davno imala dva njihova laka, medju prvim lakovima koje sam kupila, otprilike. Sad sam nedavno ponovo uzela dva njihova da probam, i sasvim su solidni i dalje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,meni je ovo prvi u boji koristila sam tretmane za jačanje, ali ovaj je sasvim ok :)

      Izbriši