četvrtak, 3. srpnja 2014.

Rimmel Lasting Finish #103 True Ivory



Lasting Finish 25h je prvi i jedini Rimmelov puder koji posjedujem, a kupila sam ga nakon nekoliko pročitanih recenzija drugih blogerica, a iste su bile isključivo pozitivne. Neke od blogerica ovaj tečni puder upoređuju sa hvaljenim Revlon Colorstay puderom, a druge tvrde da ovaj puder sliči Burjois HM. Sama ne bih mogla potvrditi isto jer nisam koristila zadnja dva ali Vam mogu reći da mi je izuzetno drago što sam 'poslušala' savjete drugih blogerica i kupila ovaj puder. 

Nakon što sam se odlučila na kupovinu ostalo je još da izaberem odgovarajuću nijansu, a odluka je pala na onu najsvjetliju prisutnu na našem tržištu, a to je #103 True Ivory. Već nakon prvog nanošenja bilo mi je izuzetno drago jer sam uočila da sam napokon uspjela naći nijansu koja se odlično stapa sa mojim svijetlim tenom.

Ambalaža puder je dosta ne praktična iz razloga što je sam puder previše tečan i jako teško ga je pravilno dozirati. Kada se okrene da 'stoji' na čepu puder se doslovno 'slije' u isti što izgleda jako neuredno. Dakle, ambalažu bi definitivno trebali poboljšati i mislim da bi praktičnija bila ona sa pumpicom baš iz razloga što je puder izuzetno tečne strukture.

Teksturom puder je kremast što omogućava jednostavnu i laku aplikaciju istog na lice, odlično se blenda i stapa sa kožom. Nakon nanošenja pojavljuje se osjećaj ljepljivosti na licu, međutim kako se puder stapa sa kožom i suši tako i sama ljepljivost nestaje. Nakon prvog sloja puder prekrije sitne nepravilnosti, mitesere, blago crvenilo kože pa i tamne krugove ispod očiju. 



Samo prekrivanje bih ocijenila kao vrlo dobro jer puder je takve strukture da nadogradnjom možete prekriti veće nedostatke na licu. Nanošenjem pudera u slojevima nećete imati osjećaj težine na licu, niti će se isti previše primijetiti naprotiv, ukoliko odaberete pravu nijansu, podloga se jednostavno stopi sa kožom lica ostavljajući dewy, polumat finiš. Ono što je meni najbitnije kod ovog pudera je to što ne ističe suhe dijelove na licu te je jako hidratantan, i ne uvlači se u sitne borice na licu i oko očiju. 


Što se tiče postojanosti, na ambalaži je navedeno da puder ostaje postojan 25h. Po meni sama cifra od 25 je malo pretjerana pa makar se radilo i o postojanosti samog pudera. Ja sam ga nosila maksimalno 6 sati i puder se nije pomakao sa mjesta. Nisam primijetila da je oksidirao, nisam se prosijavala, mada ja i nemam masnu kožu već normalnu do mješovitu, zavisno od godišnjeg doba. U vrijeme ljeta je većinom mješovita, suhi obrazi i t zona mi se blago prosijava ali ništa pretjerano, zbog čega mi ovaj puder i odgovara. Međutim, ja ovaj puder ne bih preporučila onima sa masnom kožom lica.  

Puder mi nije izazvao nered po licu i nuspojave u vidu bubuljica, novih mitesera i iritacija. 




U globalu ovo je jedan o boljih pudera koji sam probala, jako dobre moći prekrivanja i odlične postojanosti. Nije 'težak' na licu i jako malo se primijeti na koži tj. odlično se stapa i upija u kožu. Posebno mi se sviđa to što ga mogu koristiti  kao ljetni puder/podlogu jer ne začepi pore. 

Što se tiče nijansi ona je na našem tržištu ograničena, ja sam u cm-u primijetila samo 4 nijanse i to 103 True Ivory, 200 Soft Beige, 220 Classic Beige i 300 Sand. 


Puder možete kupiti u količini od 30ml za cijenu od 8.80 KM. Dostupan je u cm-u i dm-u.



Slikano na dnevnoj svjetlosti bez blica

Izblendano/razmazano 
Zahvaljujući mom aparatu možete vidjeti svaku sitnicu i nepravilnost na mom licu no to nije bitno, na slici lijevo sam bez pudera, a desno sa samo jednim tankim slojem pudera. Na desnoj slici pomaci u prekrivanja su vidljivi oko nosa i ispod očiju tamni krugovi su manje vidljivi, a radi se samo o jednom sloju. Sa dva tanka sloja prekrijem sve nedostatke. 
LIJEVO- bez pudera, DESNO - jedan tanki sloj pudera.


Lista sastojaka:

Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Cetyl Peg/Ppg-10/1 Dimethicone, Talc, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Trimethylsiloxysilicate, Silica Silylate, Sodium Pca, C12-15 Alkyl Ethylhexanoate, Magnesium Sulfate, Zinc Stearate, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Acrylates/C12-22 Alkyl Methacrylate Copolymer, Bispeg/Ppg-14/14 Dimethicone, Amodimethicone, Laureth-7, Lecithin, Tribehenin, Propylparaben, Methylparaben, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Trihydroxystearin, Dimethiconol, Triethoxycaprylylsilane, Parfum/Fragrance, Xanthan Gum, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Propylene Carbonate, Hydroxyethylcellulose, Laureth-4, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Sulfate, Benzyl Salicylate, Linalool, Geraniol, Bht, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci77499)]




Jeste li koristili ovaj puder i kakva su Vaša iskustva sa Rimmel Lasting Finish 25h tečnom podlogom???

Hvala na čitanju!!!



Broj komentara: 20:

  1. Koristim i zadovoljna sam jako.. Za tu cijenu je i više nego odličan!

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan mi je ovaj puder, definitivno jedan od drazih ikad i potrosila sam barem 4 tubice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, čak 4 si potrošila, znači da je baš dobar :)

      Izbriši
  3. Obožavam ga, već treći put ga kupujem i mislim da ću ga uvijek imati među puderima, jer je pogodan za sve situacije i godišnja doba, a i meni ova nijansa odgovara, fino se stopi sa tenom.
    I u pravu su djevojke koje ga porede sa Healthy Mix, koristila sam i njega i slični su, samo što je ovaj tri puta jeftiniji i ima svjetlije nijanse, što mu je veliki plus kod mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je ovo najbolji do sada, a HM ću definitivno probati :) I imaš pravo, kad je odličan za ljeto, mislim da će zimi biti još bolji :)

      Izbriši
  4. Cesto stanem pored Rimmel stalka i razmisljam da li da ga kupim. Defi itvno hocu cim potrosim Bourjois CC kremu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je stvarno ali ako imaš masnu kožu onda preskoči. Uglavnom nisu uzaludna ovolika pozitivna iskustva, znači da je dobar :)

      Izbriši
  5. Koristim ovaj puder i super mi je. Imam mešovitu kožu, uz malo matirajućeg preko mi super drži ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super i meni je ljeti više mješovita nego normalna i ovaj mi puder odgovara :)

      Izbriši
  6. Nisam ga isprobala, ali ako mu je ovo najsvijetlija nijansa niti ne budem haha :D Super mi je što dobro prekriva jer mi je revlon colorstay najbolji ikad ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste ovo je najsvjetlija nijansa na našem tržištu :)
      Revlon colorstay nisam probala :D

      Izbriši
  7. Možda bih i probala, ali nema Rimmel nijansu za mene bijelu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj ženo nemoj me zezati ako meni ova 103 odgovara a ja sam ti albino djevojka hahhahah :P vjerovatno bi i tebi odgovarala ali ti najbolje znaš :P

      Izbriši
  8. Taj puder ima pumpicu,ne na našem tržištu,ali ako online kupuješ...isplati se :)
    vidjela sam na feelunique da imaju taj s pumpicom :) puno je praktičnije,a i ljepše :D
    Potrošila sam dvije tubice ovoga pudera,i pored HM i True Matcha,pokazao se najboljim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam vidjela sam i ja da ima, taj sa pumpicom ima i spf zaštitni faktor ne znam koliki, dok ovaj za 'naše' tržište nema, ali opet nije loš ni ovaj u tubici, naprotiv odličan je :) LP

      Izbriši
  9. Imam ga i sve sto si rekla je istina(zvuci kao da sam na sudu haha)! Ovaj puder je savrsenstvo! Bila sam skeptik dok nisam probala,i od tada nisam naisla na bolji!Da porucim Mell i Zipa da je ova nijansa vrlo adaptibilna,stapa se s tenom,nemojte misliti da je tamna,ovaj puder je zaista izuzetan:) Super recenzija Danira,pozz! Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što i tebi odgovara, ja sam ga baš danas stavljala po jakoj vrućini a osjećaj je kao da ništa nemam na licu. Imas pravo ova nijansa se baš stapa sa tenom ja ga čak ne moram nanositi ni na vrat jer se prelazi uopšte ne vide. Pa da malo se čini tamna na swatchu ali meni odgovara imam jako svijetli ten :) Hvala puno Kristina :D Pozz

      Izbriši
  10. Nisam probala, malo sam se prepala kad si napisala da se osjeća ljepljivost, ali kada sam pročitala ostatak, ohrabrila si me. Potražiti ću ga u Bipi :)

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ništa se ne brini, ljepljivost nestane za par sekundi, puder je odličan bitno je samo izabrati pravu nijansu :) :D

      Izbriši