petak, 25. srpnja 2014.

The beauty blogger tag




Danas je na blogu jedan kratki tag post koje nisam odavno radila, a sama se pitam zašto ne jer iste jako volim. Ovaj sam vidjela kod jedne blogerice ali zaboravih kako joj se zove blog, baš sramota od mene. 

Pravila ovog tag posta su jednostavna: potrebno je nasloviti post kao Beauty Blogger Tag, naznačiti da ga je osmislila The Beau Bow, odgovoriti na pitanja i označiti druge beauty blogere. 

Eto toliko o pravilima sad idemo na pitanja!


1. Navedi beauty rutinu koju gotovo nikada ne radiš!
Idemoo redom, rijetko kad popunjavam obrve, ustvari nikad ih ne popunjavam jer ne volim naglašene obrve i tačka. Ne nanosim rumenilo, bronzer, hajlajter kao ni tuš i dah, umjetne trepavice nikad nisam stavljala niti ću, užasava me zamisao da stavljam bilo kakvo ljepilo po kapcima i slično. Don't blame me :)

2. Pereš li redovito kistove za šminku?
Pa da, jednom ih koristim a zatim idu na pranje, sva sreća nemam puno kistova pa posao nije zahtjevan :) Ukoliko nemam čistih kistova za nanošenje tečnog pudera ja ga nanesem prstima, što najviše volim :) Doduše ona za sjenila nekad koristim više puta!

izvor

3. Koliko dugo ostavljaš oštećeni lak na noktima?
Skidam ga isti dan i nanosim drugi, ne volim oštećen lak na noktima. Dobro, sitnice mogu tolerirati ali najčešće ga skidam, ali ako negdje žurim malo popravim oštećeni dio ali kasnije skidam lak i nanosim novi.

izvor
5. Koja je tvoja najgora beauty navika?
Ne znam je li beauty navika ali kad počenem pipkati i kopati po licu ne znam se zaustaviti dok ne napravim živo ruglo, šta da Vam kažem, znam da je to ružno, ali pokušavam sama sebe disciplinovati pa sad to rjeđe radim. Najčešće kad učim dešava mi se da se zaigram i počnem čopati po licu i eto belaja :/

6. Navedi nešto nevezano uz ljepotu s čime odugovlačiš cijelo vrijeme! 
Odugovlačim sa nekim testovima za posao koje moram vježbati i moram dodatno usavršavati poslovni engleski i baš svaki dan odgađam. Inače nisam sklona odugovlačenju i za sve imam dobar razlog i opravdanje! #mošmisliti

7. Ostavljaš li spremanje za zadnji tren kad izlaziš iz kuće? 
Ma ne, nekad se krenem spremati sat ranije pa opet zakasnim, čudna sam ja osoba, izgubim pojam o vremenu i kasnim svaki put :)

8. Možeš li se obvezati na zabranu trošenja?
Trošenja čega??? Kozmetike, crvenog luka, deterdženta za veš, širok je pojam zabrana trošenja ali ako se ovdje misli na novac ble bleh, kao ja to ne znam. Naravno da mogu, kad se nema šta za potrošiti nema, i tad sam disciplinirana. Šalim se, ja sam jako ozbiljna po pitanju novca i definitivno nisam osoba koja kupuje nepotrebne stvari :)



9. Koliko ti je organizirana kolekcija šminke i lakova?
Ono što ja imam ne može se nazvati kolekcijom, imam sve što mi je potrebno i količinski to je jako malo u odnosu na hrpetine kozmetike i lakova koje druge blogerice imaju. Ali ono što imam je na svom mjestu i poprilično je organizirano.

izvor
10. Koji je najveći vremenski razmak koji si imala između pisanja dva posta?
Trenutno hrljam po bloggeru i tražim hahaha, mislim da je 2-3 mjeseca najviše. Kad nemam volje i inspiracije ja jednostavno odmorim i posvetim se drugim stvarima, a postati nastavim kad ja to želim.

Eto toliko o mene, da čujem Vas! Neću nikoga označiti svi koji žele mogu uraditi ovaj post, a možete na pitanja odgovoriti i u komentaru. Šta da Vam kažem, pravila su tu da ih možemo kršiti.

Do slijedećeg posta ...

Broj komentara: 8:

  1. Ista sam za to čopanje lica, I feel you :/ Ja sam neko vrijeme sama od sebe ''zaboravila'' da to radim i prestala sam već nekih mjesec dana, lice mi je u super stanju :Đ Zapravo, šta ja pričam, pronašla sam se u svim tvojim odgovorima(osim za odugovlačenje) tako da nema poente da pišem ovaj post :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja zaboravim i lice mi 'ozdravi' ali ponekad to radim iz dosade :/

      Izbriši
  2. hehe super tag :D
    nasmijalo me ovo kopanje po licu i - ETO BELAJA hahaha
    isto ne stavljam baš umjetne trepavice niti hajlajter :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, a kad je istina :)
      Ma nemam ja vremena za umjetne trepuške :)

      Izbriši
  3. Kad se ulovim stiskati prištiće ne znam stati. Ponekad kao da ih doslovce tražim po licu kako bi ih čeprkala. Ne koristim također umjetne trepke,previše sam lijena zato. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto kao da si mene gledala i ovo pisala ista sam :/

      Izbriši
  4. čopkanje lica je i kod mene mana :/ šta ću kad me nervira XD

    a za spremanje - ista sam, počnem se spremati na vrijeme ali uvijek kasnim :/ loša sam s vremenom, užas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo svi nervozni izgleda hahha, danas je dobro biti psihić svijet pun nervoznih ljudi :)))

      Izbriši