petak, 15. kolovoza 2014.

Balea gel za umivanje sa voćnim koktelom!


Evo mene sa novim postom koji je trebao biti vani davno ali obaveze, obaveze sa svih strana pa blog mora malo da pati, a i kao što rekoh ranije, postovi će biti online dva puta sedmično.

Znate ono kad harate dm-om ne znate šta biste sve kupili a prije ulaska imali ste kristalno jasnu sliku šta i koliko čega želite kupiti,međutim pri prvom pogledu na dm šarenilo ta slika se malko zamuti pa idete od police do police te gledate i prebirate, u korpu stavljate sve što vam treba i ne treba još ako Vam budžet dozvoljava raskalašeno ponašanje, nema Vam kraja. Dižem ruku i kažem takva sam i sram me :) (nije)


Balea gel za umivanje sa voćnim koktelom i predivnim, osvježavajućim mirisom grejpa namijenjen je svim tipovima kože...ruku na srce ova konstatacija i odlične kritike koje je ovaj proizvod pokupio po bjuti blogovima bili su više nego dovoljni da ovaj proizvod 'kupi' mene i da se zajedno upustimo u divnu voćnu avanturu. 

Eh taj divni citrusni miris grejpa je nešto što odlično dođe u ranom jutarnjem umivanju, djelom da Vas razbudi, a djelimično da Vas osvježi i pripremi za novi dan. Jako mala količina je potrebna za umivanje lica, ne mogu reći jedna pumpica jer kad stisnete pumpicu do kraja iziđe jako puno gela. Gelasta, ružičasto prozirna masa sadrži sitne granulice koje se tope pri dodiru sa vodom i nisu grube, uopšte. Nemaju ulogu pilinga. 

Gel se blago pjeni i odlično očisti lice od masnoća i make upa. Što se tiče mitesera, poznato je da se ta gamad iz pora može istjerati samo istiskivanjem te ovaj gel nema neki učinak na njih. Nakon korištenja lice je dosta suho i potrebna mu je hidratacija, ja nanosim Balea serum sa voćnim koktelom, a nekad i Balea Soft kremu :) 


Ovaj gel mi nije izazvao iritacije, crvenilo niti nove bubuljice na licu. Loša strana ovog gela je ta što nema neki uticaj na postojeće probleme na licu tipa bubuljice, mitesere i sl., hoću da kažem, ne isušuje bubuljice niti umanjuje količinu i pojavu mitesera. Za takve stvari oni sa problematičnom kožom trebaju se odlučiti za neki skuplji i efikasniji gel sa aktivnim sastojcima protiv spomenutih problema. Bez obzira što ovaj gel sadrži salicilnu kiselinu neće Vam pomoći pri saniranju problema kože lica. Minus mu dajem i što se brzo troši ili sam ja rasipnički nastrojena prema njemu, a u prilog mu ne ide ni pumpica koja pušta previše gela. 





Ovaj gel bih preporučila svim tipovima kože ali isključivo kao jutarnju i večernju umivalicu te za skidanje laganog make upa, teške pudere i žbuku sa lica nećete ukloniti sa ovim gelom. Ukoliko imate problematičnu kožu sklonu bubuljicama i aknama znajte da Vam ovaj gel neće pomoći u borbi protiv isti. 

Količina:150ml
Cijena: 4.30KM
Dostupnost: dm


Hvala na čitanju ....


















Broj komentara: 13:

  1. Meni je ovaj gel super, cak mi djeluje dobro protiv mitesera. A meni se bas sporo trosi, imam ga skoro pola godine i jos ga nisam potrosila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da sam previše rastrošna i gledam da ga što prije potrošim da mogu kupiti novi. Drago mi je da ti odgovara, gel je super :)

      Izbriši
  2. Deluje jako zanimljivo, i pakovanje mi se baš dopada :). Već sam ga označila za kupiti :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako probaj, jeftin je i vjerujem da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  3. Dižem ruku i kažem takva sam i sram me :) (nije) hahhahaha najbolja rečenica-kao da sam je ja napisala :D
    Imala sam ovaj gel i bila sam zadovoljna,osvježava i ugodan mi je za kožu. Većina Balea proizvoda mi je ok,uvijek iznova nešto kupim. I povoljni su što je meni idealno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh šta da ti kažem heheh moram biti iskrena volim trošiti lovu kad je ima ;)
      Nisam imala problema sa Balea proizvodima i kao tebi sasvim su mi ok, posebno cijena :D

      Izbriši
  4. super je ovaj gel, prava stvar :D pogotov kad se nema puno navaca za neke skuplje
    super mu je miris slažem se, mislim da najbolje dođe u vrućim sparnim jutrima, i baš miriši po čistoći :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeste, super osvježi i baš dobro dođe kod jutarnjeg umivanja :)

      Izbriši
  5. Meni je ovaj gel super, ali istina je da se stvaarno brzo troši. Meni nikad nije preživio duže od 2-3 sedmice, iako se isplati stalno ići po novu tubicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni, ahah izgleda da smo ja i ti rastrošne cure, al meni on ide k'o halva :P ja cu iduci put probati onaj sa malinom, volim eksperimentirati :)

      Izbriši
    2. FA, nije ti nikada duže preživio, jer ga i ja trošim kada ga ti kupiš haha :D

      Inače, kupovala sam ovo čudo 5-6 puta i stvarno ga volim :) budući da nemam nekih problema sa licem, meni je odličan :)

      Izbriši
  6. Super mi je ovaj gelić, sviđa mi se što je blag i baš mi je odličan za jutarnje umivanje .. s obzirom da navečer nekad na lice umjesto kreme nanosim neko od prirodnih ulja, gel mi fino skine ostatke masnoće i osvježi lice.. :)

    http://pastelpastels.blogspot.com/ (zavirite i ovdje, nova sam :D )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, još jedna blogerica kojoj odgovara ovaj gel.
      Dobrodošla :)

      Izbriši