četvrtak, 21. kolovoza 2014.

Essence eyebrow stylist set: #1 natural brunette style


Vjerujte kad Vam kažem da je popunjavanje obrva nešto sasvim novo u mojoj svakodnevnoj make up rutini. Ne tako davno, pod uticajem drugih blogova i yt gurua shvatila sam da bi bio red da i ja pokušam svoje svijetle obrve malo potamniti i oblikovati. Inače, čupkam ih i oblikujem pincetom još od srednje škole, ali sam popunjavanje izbjegavala iz razloga što naglašene obrve definiraju moje lice na način da ono izgleda dosta strogo i ozbiljno, a inače izgledam tako, kao stroga profesorica :) te bi naglašene obrve sa oštrim lukom to još jače istaknule.

Nakon što sam pročitala jako puno recenzija o različitim tipovima proizvoda za popunjavanje obrva, odgledala na desetine video tutorijala o čupanju i oblikovanju obrva, odlučila sam da za početak malo eksperimentiram sa olovkama za obrve što nažalost nije išlo, olovke su mi bile pretamne ili presvijetle i obrve su mi djelovale neprirodno sa njima. Na kraju, odlučila sam pokušati sa essence sjenilim, jer sam čitala i uočila na slikama drugih blogerica da sjenila daju prirodniji izgled i da sa njima mogu postići nijansu i oblik oblik obrva koji želim. 

Namjeravala sam kupiti set namijenjen plavušama ali sva sreća pa nisam jer bi mi ta sjenila bila previše svijetla. Ne znam šta mi je bilo pa sam pomislila da bi mi taj set odgovarao jer sam inače tamno kosa i bez razmišljanja sam trebala odmah kupiti set za brinete, sva sreća pa me prijateljica nagovorila na kupovinu istog.

Essence eyebrow stylist set je jedno malo čudo koje svakako zaslužuje zaseban post i mislim da ću ga uvijek kupovati ali kad, i ako ikad uspijem potrošiti ovaj. Sam set nije ništa novo u essence kolekciji, nalazio se je i u ranijoj postavi redovne kolekcije, samo je sad dobio novije i ljepše izdanje sa par dodataka.



Set dolazi u prozirnoj kutijici koja sadrži duo sjenilo za popunjavanje obrva, jedno je tamno smeđe sa mat završetkom, a drugo je svjetlije smeđe boje isto mat finiša. Oba sjenila nisu previše pigmentirana što meni odgovara jer uvijek mogu nadograditi nijansu i dodatno naglasiti obrve ako to želim. Najčešće koristim tamniju smeđu nijansu da popunim dijelove gdje su mi obrve rijetke ili jako svijetle, zatim, na tamnije dijelove obrva i gdje ih imam više koristim i svjetliju smeđu pomiješanu sa tamnijom. Obrve najčešće fiksiram sa malom količinom balzama za usne (bezbojnog) ili sa vazelinom. Planiram kupiti essence gel za fiksiranje obrva jer mi je postalo malo pegla :P koristiti balzam i vazelin.

Set sadrži kistić koji je koso rezan i  možda se nekima čini ne upotrebljiv dok meni odlično služi i uvijek ga koristim za svrhu za koju je namijenjen. Pored toga u setu se nalaze tri šablona koja se koriste pri popunjavanju obrva, te mala knjižica sa uputstvom za korištenje tih šablona. Ja ih ne koristim jer mi baš nisu nešto praktični, ali vjerujem da bi ih neko znao pametno iskoristio prilikom oblikovanja obrva. 

Hlad/sobno svjetlo
Swatch slikan pored prozora


Essence set za oblikovanje obrva je odlična stvar za početnike jer će učiniti da nijedno šminkanje ne prođe bez oblikovanja i popunjavanja obrva, veoma ga je lako koristiti i sa ovim sjenilima ne možete pretjerati, zaista su  divne pigmentacije i trajnosti. Svakako ga preporučujem jer je cjenovno povoljan, 5.5 KM i dostupan u skoro svim drogerijama, ja sam svoj primjerak kupila u dm-u.

U nekom od narednih postova ću Vam prikazati kako oblikujem i popunjavam obrve.


MICA, TALC, DIMETHICONE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, MAGNESIUM STEARATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, MAY CONTAIN: CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Toliko od mene!

Koji je vaš omiljeni proizvod za popunjavanje obrva i jeste li koristili essence eyebrow stylist set???



Broj komentara: 30:

  1. Odlično,ovo mi je trebalo! Uskoro i sama kupujem primjerak! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dugo ga koristim,i već sam dno dotakla. Moj prvi set za obrve i zadovoljna sam jako. Morati ću po novo pakiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, eh ti si dotakla dno kad će se to meni desiti pitanje je jer ja koristim skroz malooo sjenila :)

      Izbriši
  3. E koristila sam baš ovaj mini-set, i super mi je, kanim se ponovo ga kupiti, jer sam ga izgubila (da, dešava se :) ) .. sada koristim Farmasi olovku koja je zapravo navedena kao olovka za oči ali meni nijansa savršeno odgovara za obrve, pa sam je prekvalifikovala :D i ne znam, ne mogu se odlučiti šta mi je bolje, ovaj mi je set ipak potreban da malo "omekšam" izgled obrva..ali mi i tada treba olovka za popunjavanje mjesta gdje mi obrve fale,s obzirom da imam malo ožiljak na obrvi i tu one ne rastu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Deh dešava se nisi jedina :D Pa ako ti fali dlačica na pojedinim mjestima onda je bolja olovka, mada sam ja gledala na yt tutorijalima da djevojke sjenilom nacrtaju cijelu obrvu i ona izgleda kao prava tako da je do tebe šta ćeš, ovaj set je stvarno ok i vjerujem da će ti poslužiti i u kombinaciji sa tom olovkom :) Ja sam jedno vrijeme koristila essence olovku za kapke kao olovku za obrve, super je što takve stvari možemo koristiti na više načina:) Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  4. I ja sam pocela skoro da ih popunjavam i imala istih problema kao i ti. Pre dve nedelje sam kupila Essence olovku za obrve jer mi je dosadilo da bacam novac na stvari koje mi ne odgovaraju,pa je ovo bilo:"Ok, nema veze nije skupo pa mi nije problem ako ne odgovara." Potpuno sam odusevljana olovkom. U planu mi je i ova senka ali za plavuse jer mi je kosa plava. Super koristan post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i ja sam eksperimentirala sa olovkama ali nije to to, budu mi previše naglašene i kao što rekoh to ne volim i nisam baš vješta sa olovčicom tako da su mi sjenila pun pogodak. Ako si plava taj će ti set biti super :)

      Izbriši
  5. i like that the kit come with stencils
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  6. ovaj set sam koristila prije jedno 5 godina kad sam tek saznala da se obrve mogu popunjavati. nije mi bio loš za tadašnje kriterije, ali sada se kunem u illamasqua gaze i ne vjerujem da će ga ikad išta zamijeniti. možda kad ostarim jedino :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma uvijek ima nešto novo i bolje tako će se pojaviti i nešto bolje od ilamasqua gaze :D, meni sad ovaj duo odgovara vidjećemo kasnije:)

      Izbriši
  7. wow, nisam znala da se sada mogu i ove šablone dobiti uz to :D super stvar :D
    sviđa mi se što je i Essence stavio dvije nijanse, da se dobije što realnija boja :D
    koristim Catrice olovke za popunjavanje obrva :D ako znam da ću se možda slikati negdje, onda stavim i taupe sjenilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah draga moja nisu ti baš šabloni od neke koristi ja bih rekla žali bože plastike, nisu mi nešto.
      Od sada nijedno slikanje ne prolazi bez popunjenih obrva:)

      Izbriši
  8. Ovaj set planiram već duže vreme da nabavim...meni će verovatno trebati onaj za plavuše, jer mi je svetla kosa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako preporučuje. Ako si svjetla taj set je pravi pogodak :)

      Izbriši
  9. Imam i ja ovaj set,zadovoljna sam.Sto se tiče tih kalupa,tvoji su dosta praktičniji i mogu poslužiti,za razliku od onih koji su došli kod mene.Meni smeta pakiranje jer se brzo isprlja,a nemoguće ga je očistiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi se slažemo za pakovanje da je loše, a šta ja znam nisu ni moji šabloni praktični, očito ih ne znam koristiti :D

      Izbriši
  10. Simpa djeluje, nesto sam slicno isprobala od Avona i bas daje prirodan efekat ali nekako sam navikla na Revelique olovke i tesko mi se prebaciti na drugi oblik popunjavanja i oblikovanja obrvica. Da li si mozda isprobala olovke na koje mislim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ništa slično od Avona, ali sam primijetila da Oriflame ima isti set. Olovke koje si spomenula nisam probala ali sam koristila Rimmelovu i mislim da si je baš ti spominjala na blogu :)

      Izbriši
  11. Imam ga i volim, ali pakiranje je sve samo ne praktično, zato sam sjenila "depotirala" u nekakvu kutijicu od mini kreme. Kistić je zapravo solidan, ali šablone su WTF?! To je premaleno za moje obrve, i po meni ne služi ničemu.
    Inače, uvijek posežem za ovim sjenilima, jer su mi nijanse super pogođene, sjenila se jako dobro ponašaju, a u kombinaciji s prozirnim gelom od Alverdea, je pun pogodak.
    Lijepa recenzija i odličan proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehheh istina, pakiranje i sama ambalaže ja dosta loše osmišljena, slažem se za kistić, a meni su šabloni baš WTF hahha ne uspijevam ih primijeniti ama baš nikako :) Slažem se za sjenila. Hvala ti :)

      Izbriši
  12. Baš sam razmišljala da li da ga kupim. Sada ga uzimam, čim nađem priliku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma odlična je investicija, malo novca, a baš praktična stvarčica i pazi koji ćeš kupiti :) mislim na nijansu :)

      Izbriši
  13. ja koristim ovaj set već duže vrijeme, i predobar je. U sekundi obojim obrve s njim, uz pomoć šablona regular brow. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikako ne uspijevam koristiti ove šablone jeli do prakse ili nešto drugo ali mi obrve ne ispadnu onako kako želim :)

      Izbriši
  14. Koristim set za plavuše već godinama i jedina zamjerka koju imam na ovaj set je ambalaža koja me ponekad izluđuje, zaprlja se, gubim poklopac pa ne može da se zatvori i tako stalno... Sad najčešće samo izvadim obe sjene i stavim ih u ambalažu od starih sjena.
    E da, koristim ih ponekad i na očima, kad hoću neki "no makeup makeup", odlično posluže. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ja totalno opčinjena sjenilima da sam zaboravila napisati da je ambalaža dosta glupa, čep i to zamaranje i stvarno se zna izgubiti :) Ja nisam koristila na kapcima ali sigurno hoću nekada :)
      Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  15. imam ga i ja, i od catricea ali ja sebi izgledam nekako umjetno kad si to radim dok netko drugio to meni naravi tako super da mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  16. Nekada davno sam koristila ovaj set za obrve, i bio mi je zaista odličan. Čak njihova olovka za obrve u nijansi blonde meni super odgovara, a obrve su mi srednje svijetlosmećkaste. Inače da kažem, nova sam na bloggeru, sad zasad sam obradila tri proizvoda, a tvoj blog mi izgleda super, pa nadam se da ćeš imati vremena moj katkad posjetiti i zapratiti me. themarmelade.blogspot.ba Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši