ponedjeljak, 25. kolovoza 2014.

FB Giveaway!!! - ZAVRŠENO


Prije par dana  na fb stranici bloga najavila sam malo darivanja u kojem ćete moći osvojiti Biocura ruževe koje sam recenzirala u jednom od postova na blogu klik za recenziju i swatcheve. Pored toga, nedavno sam došla u posjed jako dobrog i mirisnog ulja za njegu noktiju i kožica oko noktiju te sam  jednoj od Vas odlučila pokloniti jedan tonik (ulje) za nokte zajedno sa prethodno spomenute dvije prekrasne nijanse ruževa. 

Sve što trebate uraditi da biste sudjelovali je slijedeće:

  • lajkate fb stranicu bloga, sa desne strane bloga imate fb box i kliknete like,
  • i drugi uslov je da objavu o darivanju (tj sliku sa fb stranice koju ću postaviti sa linkom posta) podijelite javno na svojoj fb stranici, i to je to. 
Oba koraka su obavezna.

Darivanje je otvoreno za BiH i zemlje okruženja. 

Darivanje završava 05.09.2014. u ponoć, jednu dobitnicu ću izabrati putem random.org stranice. 


S obzirom da imate recenziju ruževa, napisaću dvije - tri o ulju za nokte. Lacura nail tonic oil sadrži ulje jojobe i limuna te vitamin E, posebno je namijenjeno za njegu i hidrataciju noktiju i kožice oko noktiju. Ima citrusni miris, srednje je gustine, aplicira se na nokat četkicom te se lagano umasira u nokat i kožicu oko njega. Mana mu je što se sporo upija, ali nakon nekoliko korištenja primijetila sam poboljšanje na noktima i zanokticama. Bočica sadrži 10ml ulja! Eto toliko, nadam se da Vam se sviđaju nagrade i da ćete učestvovati.

Evo i slike ruževa sa swatchevima. Na swatchevima su moji ruževi, a oni za darivanje su novi (naravno) zapakovani u kutiji sa celofanom (slika gore) - đi moram ja sve objašnjavati :D



Sretno svima.

Ukoliko imate neko pitanje ostavite ga u komentaru!!!





Edit: 09.09.2014.

Prije objave dobitnice zahvaljujem Vam se što ste sudjelovali i jako, jako mi je žao što ne mogu odabrati više dobitnika, ali Vam obećava novo darivanje povodom 100 GFC sljedbenika.

Dobitnica darivanja je odabrana putem random.org stranice koji je odabrao djevojku pod rednim brojem 100. Nadam se da će mi se dobitnica uskoro javiti putem kontakt forme koja se nalazi na desnoj strani bloga.







Broj komentara: 8:

  1. Divno darivanje!
    Na FB-u te pratim kao Allma Pašić i Fluorescent Adolescent ^_^

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe nagrade. :)
    Podelila na fb-u kao Tanja Matejic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super darivanje!
    Podijelila FB Mirna Oreč

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ruževe obožavam najviše crveni :))))

    OdgovoriIzbriši