utorak, 5. kolovoza 2014.

Pregled mjeseca: Juli


Ne mogu da se jednostavno 'prebacim' kako mislima tako i novim postovim u mjesec August, a da se pri tome ne osvrnem bar na kratko na svoj omiljeni mjesec Juli. Ako ste me pratili na fb stranici znate da sam proslavila svoj 24 rođendan koji je bio najljepši do sada i kad to kažem ne pretjerujem. Iako najljepše stvari u životu nisu stvari već osjećaji i radosni momenti ja sam sebi ipak poklonila nekoliko stvari čisto da uljepšam taj poseban dan (u pitanju je kozmetika, naravnoo). No dosta o tome, u mjesečnom pregledu htjela sam da se malo podsjetimo na postove o kojima sam pisala prošli mjesec, o statistici bloga, planovim, a i o novim postovima te o DARIVANJU koje Vas očekuje kroz nekoliko dana, ako Vas zanima nastavite čitati.



Prošli mjesec bila sam izuzetno vrijedna (u odnosu na prethodni period bloganja) i uspjela sam napisati 12 postova među kojima su najčitaniji bili slijedećih pet:
  1. Balea mlijeko za kosu mango i aloe vera
  2. Manhattan colour splash liquid lip tint
  3. The beauty blogger tag
  4. Balea hidratantni fluid sa vitaminskim koktelom 
  5. Catrice cream to powder blush
Balea mlijeko za kosu i dalje koristim i moje mišljenje je ne promijenjeno, proizvod je idealan za moju kosu i za raščešljavanje sa kojim više nemam nikakvih problema. Ne primjećujem pomake što se tiče hidratacije kose jer i nije previše isušena ali je sjajnija i nije lepršava i neposlušna što je meni sasvim dovoljno da ovaj proizvod ponovo kupim. 

Manhattan colour splash tinte za usne sam hvalila i tako ostaje, s tim što mi je sad više u upotrebi Hint of Pink nijansa jer je prosto predivna kako samostalno, tako i u kombinaciji sa ljubičastim ružem sa kojim ga koristim. Dakle, ako tražite stvarno dugotrajne ruževe/tinte za usne ove dvije nijanse su moja topla preporuka.

Hidratantni fluid je stvar o kojoj blogeri imaju podijeljeno mišljenje, primijetila sam da mnoge brine sastav i tone alkohola koji se blago osjeti prilikom nanošenja i također fluid malo pecka po licu ukoliko ga nanosite preko bubuljica i ranica koje nisu zarasle. Moram Vam reći da ja zaista nemam zamjerke što se tiče ovog fluida naprotiv postao mi je omiljena baza prije nanošenja pudera jer puder super izgleda nanešen preko njega, inače koristm Rimmel Lasting Finish tečni puder.

Zadnji ali ne manje vrijedan spomena je Catrice kremasto rumenilo koje se pretvara u praškasto kad se nanese na lice. Nisam bila ljubitelj rumenila ali ovaj malac mi je otvorio oči i sad se samo pitam koje rumenilo slijedeća da kupim :)

Jako sam zadovoljna sa prethodnim periodom i nadam se da će svaki naredni post biti bolji i kvalitetniji i da ću na taj način uspjeti privući što više čitatelja koji će biti zadovoljni sa sadržajem bloga te da ćemo se lijepo družiti.

Što se tiče tipa postova oni će većinom ostati isti s tim što sam odlučila uvesti i neke nove kao što su FOTD i make up tutorijale prikazane kroz slike. Planirala sam pisati i o problemima kože (crvenilu) sa kojim se borim doslovno cijeli život, a s obzirom da je blog i lifestyle tematike moram ubaciti i nekoliko postova o hrani i knjigama koje imam u pripremi.
 
Postove ću objavljivati dva puta sedmično zbog nastalih obaveza zbog kojih ne mogu češće pisati mada će i dva puta sedmično biti dovoljno jer jako mi je bitno da ne zanemarim blog jer kad mi se to desi nema me po dva mjeseca, a to sad ne smijem dozvoliti.

Dakle, evo nekih od postova o kojima ću pisati kroz nekoliko dana:
  • Still Popart pakovanjeza kosu: argan i aloe vera
  • Balea gel za umivanje sa ekstraktom grejpa
  • Muffini, recept započetnike
  • 13 osobnih pitanja tag post ili lipstick post
Uglavnom, sve zavisi od vremena i okolnosti, možda se na blogu nađe i neki deseti post koji nema veze sa ovim.

Što se tiče darivanja zanima me da li i dalje želite da se dobitnik bira putem random.org ili recimo na osnovu ostavljenih komentara i slično. Šta biste željeli da se nađe u paketu, preparativa ili dekorativa, kombinacija to dvoje, neseser sa proizvodima iznenađenja, staviću anketu na blog pa glasajte, inače darivanje će biti organizirano povodom 
30 000 pregleda na blogu :)

Eto toliko od mene, bilo bi mi jako drago i korisno kada bi mi predložili nešto čime bih poboljšala svoj blog, neki novi tip postova ili nešto što biste voljeli čitati na blogu :)
 

Do idućeg posta ...










Broj komentara: 12:

  1. Što se tiče pisanja mislim da dva puta tjedno nije malo ;)
    Osobno ne volim kad netko objavljuje postove svaki dan ili prečesto jer ih jednostavno ne stignem sve popratiti :D

    Radujem se novim postovima, a pogotovo recenziji Baleinog gela jer je meni odličan pa me zanima i tvoje mišljenje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam isto mišljenje o objavljivanju postova,.prečesto je stvarno previše :P, posebno ako uzmemo u obzir da ima jako puno blogova i da želimo popratiti sve koji nam se sviđaju :)

      Izbriši
  2. sretan rođendan sa zakašnjenjem :)
    inače jako volim posotve FOTD & makeup tutorijale tako da se veselim tome :D naravno ni recepti nisu za obaciti :)

    a što se darivanja tiče, možda kako kad, nekad za najkreativniji odgovor npr. (ovisno o pitanju) ili random.org (mislim da je to najpoštenije), to je moje mišljenje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :D
      Hvala na sugestiji za nagradnu igru, odlučila sam se za random.org :)

      Izbriši
  3. Jooj, što prije želim muffin post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biće, biće. Stvarno su dobri za prste polizati :P hehhe

      Izbriši
  4. Slazem se da je Balea mlijeko odlicno za kosicu, moja frizerka ga koristi kada god je posjetim.
    Drago mi je sto je Catrice otvorio vrata ka krasnom svijetu rumenila - toliko ih je krasno! Moja preporuka - Sleek i NYX! :D
    A za nagradnu igru, nemoj se samo opterecivati time. Ja sam se mnogo brinula oko toga sta je dobar odabir a sta ne no istina je da ne postoji savrsen nacin i tip darivanja. Ucini onako kako ti mislis da je ispravno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da sleek rumenila, patim za njima ihh, a nyx ću već naručiti samo da odberem pravu nijansu :)
      Mah odlučila sam se za random.org mada nekad i on nije pravedan :P
      LP

      Izbriši
  5. baš me zanima ovaj muffin recenpt za početnike, koji nam dolazi :D
    od tvojih predhodnih recenzija mi je bila jako zanimljiva ona o mlijeku za kosu s mirisom manga, i sama ga volim <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Balea mlijeko za kosu budem probala, nikad to nisam imala, a treba mi nešta što je baš krema za neposlušnu kosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je mlijeko, i ja imam neposlušnu kosu pa ju nekad ukrotim sa ovim mlijekom i jako je dobro kod češljanja ;)

      Izbriši