srijeda, 3. rujna 2014.

In love with #1




Postove o mjesečnim favoritima sam prestala davno objavljivati jer su mi se kao i većini drugih blogera kroz takav tip postova često ponavljali slični ili isti proizvodi. Tako da sam s vremena na vrijeme odlučila objavljivati ovakav tip postova u kojemu ću predstaviti postavu dekorative i preparative koju sam najčešće koristila u proteklom periodu.

Kad se postava promijeni ide novi post ove tematike. Međutim i u ovom postu biće riječi o nekima koje sam već spominjala na blogu. Isto tako ovdje nisam 'trpala' preparativu jer sam većinu stvari već recenzirala, bilo da se radi o proizvodima za kosu ili kožu. 


Rimmel lasting finish tečna podloga u potpunosti je zamijenila  Manhattan powder matt koja mi je previše oksidirala na licu i nikad je nisam mogla koristiti samostalno nego uvijek u kombinaciji sa bb kremom ili drugim puderom. Lasting finish se pokazao odličnim posebno za vrijeme velikih vrućina (kojih je bilo malo), a još bolji se pokazao u kombinaciji sa Balea vitaminimskim fluidom. Znam da je većina blogera, uključujući i mene kudila ovaj fluid zbog liste sastojaka i alkohola na vrhu iste, međutim meni se kao podloga za ovaj puder (Rimmel lasting finish) pokazao odličnim i sad sa sigurnošću kažem da nemam nikakvih loših posljedica od korištenja fluida, nemam bubuljica, iritacija dodatnih mitesera i slično. Potrošila sam već pola bočice i još je u upotrebi.

Oriflame Studio Artist primer sam davno recenzirala i ovo je zadnja tubica koju sam kupila i neću više, čisto iz razloga što želim probati neke druge primere. Ovaj je dobar ukoliko imate suhu ili normalnu kožu jer odlično hidratizira, masnoj koži sumnjam da bi odgovarao jer ne matira, ne sužava pore i sa sigurnošću ću bi se u kratkom roku prosijali sa ovim primerom. Više mi djeluje kao neka lagana krema za lice koja se brzo upija i ostavlja kožu glatkom i dobro pripremljenom za tekuću podlogu. Korektor iz iste linije u nijansi medium je jako loš po pitanju prekrivanja bubuljica i drugih nesavršenosti ali je odličan u posvjtljivanju područja ispod očiju. Iako mi taj dio na licu nije kritičan, malo posvjetljivanja nikom ne šteti, pored toga ne uvlači se u borice i pore, ne oksidira stoga mi je odlična ali neću ga više kupovati jer je omjer cijene i kvalitete kod ovog proizvoda prosto žalostan te za manje novca definitivno mogu kupiti daleko bolji korektor-posvjetljivač. 

Catrice rumenilo sam recenzirala ovdje i dalje je jedino rumenilo koje koristim jer ga je lako dozirati (prstima) nije prepigmentirano pa se ne bojim da ću završiti kao klaun.

Što se tiče noktiju prešli su normlnu dužinu zahvaljujući evelinu, kupila sam drugu bočicu ali je još ne koristim, nekako kontam da se zaustavim, nokti su mi se oporavili i solidno izgledaju pa čemu ih kljukati sa još formaldehida. Lakirala sam ih sa hrpu lakova ali najčešće sa ova dva, Flormal (neka) baby pink nijansa, jako ga teško nanositi jer je slabe pigmentacije, i inače mliječni lakovi imaju slabu pigmentaciju. Kod ovog laka mi trebaju čak 4 sloja da bih dobila pink nijansu. Drugi sam spominjala ovdje.



Što se tiče ruževa, sjajila, balzama u opticaju su najčešće bili slijedeći: Rimmel Kate 05 i Manhattan Hint of Pink, nijansu koju sam okarakterizirala kao manje voljenu u odnosu na Berlin berry ali vremenom (kad žurim) lakše nanesem ovu jer je svjetlija, a sa Berlin berry čovjek mora imati više strpljenja i vremena jer se u slučaju greške ruž teško briše. Iako nisam bila previše oduševljena sa Balea balzamom sa arganovim uljem, sa ovim sensitive sam stvarno zadovoljna jer je čista suprotnost spomenutom prvom balzamu. Ovaj, pored toga što lijepo njeguje nije uljne strukture, ne troši se brzo i lijepo miriše, čista suprotnost onome sa arganovim uljem. Avon bazu sam spominjala hiljadu puta i još mi je najdraža baza mada sam primijetila da mi puca u pakovanju i kao da se suši ali je upotrebljiva, biće da je sporo trošim. Essence set za obrve sam recenzirala ovdje. Moja jeftina maskara je spominjana ovdje i skoro je pri kraju, stvarno sam zadovoljna sa njom, valjda jer imam zahvalne trepavice pa mi svaka odgovara. LDM je kineska paletica koja, nećete vjerovati odlično izgleda i sadrži 16 predivnih nude nijansi, kontala sam je recenzirati u zasebnom postu ali ne znam koliko to ima svrhe jer nije svima dostupna, može se kupiti samo u BiH (Izbor trgovine). 




Toliko od mene za sada, žao mi je zbog mutnih slika, moj najdraži mobitel za slikanje je pokvaren te moram slikati bojlerom :P.


Jeste li koristili neke od spomenutih proizvoda???

Koji su Vaši omiljeni mjesečni proizvodi???

Broj komentara: 20:

  1. meni se ovaj Manhattan jako sviđa :))))
    Moji omiljeni proizvodi prošlog mjeseca - L'occitane opuštajuće ulje, LRP Toleriane Teint puder, Sleek Heartbreaker... ima još toga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš bih voljela probati to opuštajuće ulje :)

      Izbriši
  2. Meni je Eveline odmah ušao u listu favorita :D napokon su mi nokti super, samo jučer sam ih morala skratit jer sam si pomalo počela kopati oči pri vađenju leća XD
    Ja imam Balein zeleni fluid i skroz sam zadovoljna, nisam masnokožac pa mi ne treba jako matiranje osim na čelu ali mi je ovaj fluid sasvim zadovoljavajuć s obzirom na cijenu.
    Flormar lakove inače jako volim a ovo ljeto sam najviše vrtila mat nijanse - crnu i koraljnu :)
    I mislim da sam jedna od rijetkih koja nema nijedan Kate ruž *poklopi se ušima i ode se u kut sramit*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji su nikad bolji, nekad gledam i ne vjerujem da su se tako dobro oporavili. I meni je fluid sasvim ok. Ma daj je tek nedavno kupila kate ruž i neka te to ne brine uvijek možes u cm, dm i birati najdražu nijansu iako je izbor loš, bar po meni :D

      Izbriši
  3. Eveline 8 in 1 mi uvijek spasi nokte. :D
    Essence set za obrve još nisam probala, ali je na to buy listi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je otkriće godine, prava stvar, imam kandže a ne nokte hahahhah :)
      Probaj, setić je bas dobar: )

      Izbriši
  4. zanimljivi favoriti :D
    zainteresirala si me za Rimmel poglodu, općenito me njihovi puderi duže vrijeme privlače, ali nikako da nabavim neki :D isto tako i njihove Kate ruževe- svi ih hvale, svi ih vole, a ja nikako da uzmem neku nijansu :D
    razmišljam o kupnji nove baze za sjenilo, jer mi je ova Essence dosadila i postala prenarančasta pod zadnje, pa bih mogla nabaviti ovu Avonovu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rimmel podloga je odlična stvar ako nemaš masnu kožu, ako imaš preskači :) Ruževi su ok ali je loš izbor nijansi bar u mom cm-u :) Avon baza odlično drži sjenila ali ne pojačava intenzitet, inače meni to ne smeta i baš je volim jer zacementira sjenila i ne miču sa kapka cijeli dan :))) :)

      Izbriši
  5. napsii recenziju za tu paleticu , brine me jer je kineska , al eto. I prikazi nam i sliku sastojaka da mozemo vidjeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisaću, uslikala sam sastav bez toga ne ide :D hehe ja sam koristila sjenila i nisam imala problema sa očima :D

      Izbriši
  6. Rimmel tečni puder koristim baš dugo i još nisam naišla na neki puder koji mi se više sviđa. Na mom licu ostavi neki zdrav izgled i sve fino zagladi, a nije težak.
    Ako si koristila Balea Aqua Serum, možeš li mi reći da li ti se više sviđa on ili ovaj fluid? Razmišljam da ga uzmem kad završim Aqua serum, a čini mi se da su slični...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, Rimmel puder daje neki prirodni zdrav izgled. Nisam probala serum i mislim da nisu slični bar po recenzijama to mogu zaključiti. Ja smatram po recenzijama da je serum mrvicu bolji od fluida pa eto, ja ću kupiti serum idući put :)

      Izbriši
  7. Nista ne brini za slike, posljednja je bas dobro ispala kao swatch!
    Zanima me koliko dugo koristis Avon bazu pa si primjetila da se susi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah hvala Selma, mah znale su slike biti i gore, svjesna sam ja toga ali popravljam se :)
      Avon bazu od prilike imama nešto manje od godine dana, sporo je trošim pa je zbog toga pukla po sredini i odvojila se od teglice :) Mada i dalje obavlja svoju funkciju sasvim solidno.
      Hvala na komentaru :*

      Izbriši
  8. Super post...što se tiče noktiju sve tri proizvoda su nam identična :) probala sam još Balea labelo i eyebrow set :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Super znači i tebi evelin odgovara! :D

      Izbriši
  9. Pogle ti nju i koliko lijepih proizvoda! ;)
    Imam Avon bazu i ona mi je jedina ovdje kritična, nismo se baš sprijateljile. Ruž mi je pak krasan, jako! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, sto ljudi sto ćudi, ne može svima Avon baza odgovarati. Hvala, ruž je stvarno divan :)

      Izbriši
  10. Imam Rimmel tecni puder i bas ovaj ruz,kao i Avon bazu,svime sam zadovoljna,citala sam po blogovima da se Avon baza osusila ali moja moram priznati da nije ni blizu toga,odlicna mi je,ne znam u cemu je stvar.A na mesecnom nivou imam mnooogo favorita,necu da ti zauzimam prostor:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni je počela pucati po sredini i odvaja se od teglice ali i dalje radi kako treba, još je dobra, nema grudivica fino se razmazuje, sve pet. Hvala na komentaru :)

      Izbriši