ponedjeljak, 27. listopada 2014.

S.he stylezone all in one mascara!


Za mene je maskara  bitan i neizostavan element make up rutine i budite uvjerene da me nikada nećete vidjeti bez nje. Napustiću kuću bez pudera, rumenila i ruža ali bez jednog sloja maskare ne idem nikuda. Mogu biti jako sretna jer imam zahvalne trepavice o čijim osobinama sam pričala u ovom postu. Kako ne traže puno pažnje već samo malo 'boje' u najčešćem slučaju crne tako je moj put biranja maskare veoma jednostavan te mi je bitno da maskara koju imam nije previše suhe ili vlažne formulacije te da ima koliko toliko dobru četkicu. 

Eto objasnila sam Vam razlog zašto je s.he stylezone maskara prva iz dm paketića dobila svoje mjesto na blogu. 

U Oktobru mjesecu ova maskara je proglašena proizvodom mjeseca te u dm kažu slijedeće: 


Ljubitelje s.he stylezone dekorativne kozmetike obradovat će vijest da su u dm prodavnicama dostupne nove, poboljšane maskare – za gušće, duže, perfektno definisane trepavice i pogled koji oduzima dah. Ove kvalitetne maskare sada su dostupne u redizajniranom pakovanju veselih boja. Recepture su nove i maskare ne sadrže triethanolamin i parabene stoga ne iritiraju oči. Četkice su također poboljšane pa se maskare lakše nanose i rezultat je još impresivniji. Odaberite odgovarajuću za dužinu, volumen ili efekt lažnih trepavica.

Moram Vam priznati da do sada nisam probala niti jedan proizvod iz s.he kolekcije pa tako niti tu 'stariju verziju' gore spomenute maskare i iz istog razloga neću je moći usporediti sa njom niti Vam reći da li je nova verzija bolja ili lošija u odnosu na njenu prethodnicu.




S.he stylezone volume and magic curl maskaru krasi tamno plava ambalaža i količina od 11 ml. Po nekoj razumnoj logici maskaru trebate potrošiti u roku od 6 mjeseci od dana otvaranja ili ranije (baciti je u smeće :P) ukoliko počne pokazivati znakove 'starenja' tipa promjena mirisa, formulacije, boje i slično.  Što se tiče ambalaže nemam nekih zamjerki, naprotiv dajem joj prednost jer se ističe izgledom  (šarenim dizajnom) ispred ostalih crnih maskara. 

Prije nego Vam kažem nešto više o samoj formulaciji i krajnjem rezultatu koji daje ova maskara, prvo ću se osvrnuti na sintetičku četkicu koja (po mom mišljenju) izgleda ogromno. Ne znam zašto ali sa tim velikim četkicama uvijek se umažem oko očiju, a nije ni rijedak slučaj da se ozlijedim sa njima (haha). Jedan od primjera maskara koje sam koristila i imaju ogromnu četkicu je i ona od essence-a get big lashes i nisam sigurna da su proizvođači u pravu kad misle da sa ogromnom četkicom možete postići wow efekt trepavice, iskustvo mi govori da se sa manjim i praktičnijim četkicama može postići ljepši i uredniji efekt nego sa ovim ogromnim.

Sad znate da sam se prestrašila četkice, ali zahvaljujući predivnoj formulaciji ove maskare koja je srednje gustine i nije previše vlažna i koja  odlično surađuje sa ogromnom sintetičkom četkicom trepavice izgledaju crne, podignute i produžene, te nisam primijetila grudice na istim niti da su pretjerano slijepljene, a sama maskara se jako brzo suši na trepavicama te ukoliko želiti dodati još koji sloj morate biti brzi. Ovo Vam govorim jer ja nikad ne čekam da mi se sloj maskare osuši prije nego nanesem idući, zašto? Jednostavno jer vlažni sloj na suhi sloj i jedino što dobijem je slijepljenost, spider efekat i hrpu grudica. 



Idemo dalje, što se tiče obećavajućeg efekta tj. volumena i uvijenosti trepavica, kod mene je efekt uvijenosti izostao jer u najmanju ruku imam čudne trepavice koje niti jedan uvijač i maskara za tu  namjenu ne može uviti. Lažem, može, ali jako kratko traje ta sreća. Što naravno ne znači da će biti slučaj sa Vašim trepuškama. Mogu Vam reći da je efekat volumene vidljiv i da maskara maksimalno produži moje trepavice iako za to nije namijenjena.


Maskara se na trepavicama zadržava cijeli dan te se ne trusi što je meni jako bitno jer imam osjetljive oči. Zahvaljujući nježnoj formulaciji koja se brzo suši na trepavicama ova maskara mi nije izazvala nikakve iritacije, crvenila ili slične probleme.

S.he stylezone maskara je kao što znate dostupna samo u dm drogerijama po cijeni koju ću Vam naknadno objaviti u postu jer je ni sama ne znam. Pokušala sam ih pronaći u svom dm međutim još nisu dostupne. Uglavnom bićete blagovremeno obaviještene :)

Na slici sam Vam prikazala koliko je ustvari četkica od s.he maskare veća od onih standardnih. 


LIJEVO - bez maskare, DESNO - jedan sloj maskare 
Ako imate prirodno zahvalne trepavice i ukoliko im želite dati malo dramatične crne boje, volumena, a možda i uvijenosti ovo je svakako maskara za Vas!

Toliko od mene, ukoliko imate neko pitanje vezano za ovu maskaru slobodno ga ostavite u komentaru.


Da li ste probale neku od s.he stylezone maskara i kakva su Vaša iskustva sa njima???


PR - uzorak

3 komentara:

  1. wow, the mascara gave so much length
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam nikada probala od ovog brenda sem sjena za oči i one su mi bile loše i više nikad nisam ništa ni kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo probala ovu maskaru i za sad sam prilično zadovoljna :)

      Izbriši