utorak, 18. studenoga 2014.

Afrodita orahovo ulje za tamnu kosu!!!


Kako sam ja osoba koja ne voli komplicirati što se njege kose tiče i istu volim svesti na svega tri četiri proizvoda, jedan od njih svakako mora biti ulje za kosu koje isključivo koristim samo na vrhovima. Prije Afroditinog orahovog ulja koristila sam Oriflame Swedish Spa višenamjensko ulje koje sadrži kombinaciju dva do tri različita ulja i predivno miriše na đumbir. Kako ja, a i moja kosa nismo previše zahtjevni odlično samo surađivali sa spomenutim uljem.

Neko vrijeme tražila sam Still ulja za kosu ali se nismo pronašli te sam laganom šetnjom i razgledanjem po dm-u ugledala Afroditino ulje i kupila ga iz čiste znatiželje. Sad, da je moja kosa zaista oštećena i u katastrofalnom stanju ne bih ga kupila jer bih vjerojatno investirala u neko skuplje ulje ili pakovanje za kosu. Kako sam zadovoljna stanjem svoje kose i želja mi je bila samo malo ukrotiti vrhove, zagladiti kosu da lijepo pada po ramenima, a ne da mi 'napuhana' strši na sve stane. Dakle, kupih ovo sa namjerom da ga koristim nakon pranja kose na mokrim vrhovima isto kao što sam koristila Oriflame višenamjensko ulje. 


Prije nego Vam otipkam cjelokupan dojam o ovom proizvodu voljela bih Vas prvo upoznati sa tim šta kaže proizvođač o ovome ulju i kakav je njegov sastav. 

DJELOVANJE I REZULTAT UPOTREBE:  
Bogato njeguje i štiti kosu, pospješuje njezinu obnovu i daje joj sjaj. Za njegu, visok sjaj i zaštitu vrhova kose rasporedite ulje po cijeloj dužini kose i nemojte ga ispirati. A za regeneraciju nanesite ulje na kosu, ostavite djelovati 15 minuta i potom isperite. Sastav proizvoda je na dnu posta! 


Kao što sam napisala na početku posta ulje sam koristila nakon pranja kose i to samo na vrhovima odnosno na zadnjih 10 - ak cm kose. Količina koju koristim je jako mala jer se uvijek bojim da će mi kosa ostati masna kad se osuši, tako da nikad ne pretjerujem sa količinom ulja. Recimo da koristim dvije - tri kapi, razmažem ih među dlanovima i nanesem na vrhove. Kada se kosa osuši na zraku ulje se upije u kosu i ne primijeti se, što je meni najbitnije u cijeloj priči. Samo ulje je skroz rijetke konzistencije, čak bih se usudila reći vodenasto - masnjikave, baš se primijeti neko razdvajanje smeđe mase od prozirne.

Sam miris ulja je neutralan i zaista ga ne mogu definirati što po meni nije negativna strana ovog proizvoda. Očekivala sam ako ništa bar sintetički miris orašastih plodova ali i to je izostalo. 

Što se tiče očekivanja koja nisu bila velika i krajnjeg rezultata kojeg ovaj proizvod ostavlja na kosi za mene je zadovoljavajući. Nisam očekivala regeneraciju vrhova jer mi je to nerealno, niti sam očekivala neku bogatu njegu već samo zaglađivanje i neki zdrav sjaj vrhova kose, čisto da ne izgledaju beživotno. Krajnji rezultat nakon korištenja je zaista zdrav sjaj koji je zlatno - crvenkast i na prvi pogled vrhovi izgledaju zdravije te mi to omogućava da šišanje istih odgodim za još neko vrijeme :D


Da li bi Vam preporučila ovo ulje? Ne ukoliko imate zaista oštećenu, isušenu i beživotnu kosu, ali ukoliko Vam je kosa ne zahtjevna, često je ne farbate,  ne tretirate fenom, peglom i slično onda je ovo ulje odlično pomagalo kod zaglađivanje kose i za dodatni, zdrav sjaj. Sumnjam da ovo ulje može dati neku dubinsku hidrataciju, njegu ili regeneraciju, možda bi bilo efikasnije ukoliko bi se radilo o čistom orahovom ulju što se po sastavu ovog proizvoda ne može zaključiti.  


                         


Količina: 50ml
Cijena; 3.85KM
Dostupno: dm, cm, Afrodita ulja možete pronaći i u pojedinim supermarketima.



Koje je Vaše omiljeno ulje za kosu????

Broj komentara: 12:

  1. Macadamia ulje :)
    A ni par kapi organskog kokosovog ne izgleda loše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kokosovo već odavno imam u planu, a macadamia nisam probala ali doće i ono na red :D

      Izbriši
  2. it must be so good for hair
    Kisses,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja planiram da nabavim macadamia ulje a do tad koristim samo kokos prije pranja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Znači, nije za mene :-( Meni su krajevi dosta suvi i oštećeni. Od onog što sam dosad probala, najviše volim Alfaparf Absolute Oil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije sigurno za tebe ako imaš jako suhe vrhove. Nisam probala to ulje, imaću ga u planu :D

      Izbriši
    2. Afrodita, malo kasno pisem, no tek sam sad naišla na ovaj post. Ako su ti suhi vrhovi jesi li probala koristiti kokosovo ulje nakon pranja kose? Može se staviti ili na mokru kosu ili na suhu. Fantastično zaglađuje vlasi i kosa je sjajna i prekrasna, a osim toga dodatno je hrani i prirodno je bez kemikalija. Na mojoj kosi izrazito odlično djeluje, a kosa mi je kovrčava i suha. Nekako daje poseban sjaj i dodatno je hrani. Pisala sam baš o tome na svom blogu.

      Izbriši
  5. Koristim samo kokosovo prije pranja, ali mogla bih isprobati i ovo jer mi kao i tebi kosa nije previše zahtjevna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj ako ti kosa nije previše zahtjevna, ako ništa vjerujem da ćeš dobiti bar lijep sjaj :D

      Izbriši
  6. moja sestra ga koristi,i odlično je!

    OdgovoriIzbriši