nedjelja, 23. studenoga 2014.

Alverde set za njegu tijela - datula i smokva



Možete samo zamisliti moju sreću kada sam iz dm paketa izvukla ovu predivnu ljubičastu kolekciju za njegu tijela. Naravno da me na prvu očarao dizajn  ambalaže, predivna poklon kutija i to sve u nijansama ljubičaste, a koliko sam opsjednuta tom bojom govori ime mog bloga. 

Tačnijeg naziva Alverde 1001 noć set za njegu tijela sa datulom i smokvom dolazi u predivnoj kutiji, odlično osmišljenoj kao savršen poklon ljubiteljima orijentalnog mirisa i predivnih nam datula i smokvi. Zaista ne krijem oduševljenje u pogledu okusa istog voća i veliki sam ljubitelj kako smokvi tako i datula, ali što se tiče mirisa tog divnog voća u  spomenutom setu ostala sam pomalo zatečena i iznenađena. 

Duže vrijeme sam odlagala recenziju ovog dvojca iz razloga što sam htjela steći pravi dojam o ovim proizvodima i nisam pogriješila sa tom odlukom. Na prvi njuh (: samog gela za tuširanje ostao mi je jako oštar miris u nosu koji me nije oduševio onako kako to inače rade sve Balea tuširalice. Međutim, miris samog losiona za tijelo bio je nešto blaži i zaista nosu prihvatljiviji od onog u kremi za tuširanje, a da ne govorim da je sam miris nakon nanošenja losiona na tijelo daleko ljepši i ugodniji nego kad ga mirišem iz same ambalaže. 

Kao što je većini poznato alverde je čista prirodna kozmetika  koja ne sadrži umjetne mirise, boje niti konzervense i upravo zbog tih divnih karakteristika, bez obzira na miris odlučila sam koristiti ovaj set proizvoda u tolikoj mjeri da sam iz upotrebe izbacila sve tuširalice i losione samo da bih stekla što realniju i bolju sliku o ovom dvojcu. 


U dm-u za ovaj set kažu slijedeće: Opustite svoju kožu uz neodoljive alverde proizvode. Arome datule i smokve će opustiti vaša čula. Krema za tuširanje nježno čisti kožu ali istovremeno je i njeguje, nalazi se u pakovanju od 200 ml. Proizvod je veganski te ne sadrži umjetne boje, mirise i konzervanse. Losion za tijelo je prilagođen svim tipovima kože, kombinacija bio shea putera i bio suncokretovog ulja pruža koži sve potrebno za njegu i tokom zimskog perioda, nalazi se u pakovanju od 200 ml.



Gel/krema za tuširanje je prozirne, mliječno bijele boje, relativno guste, kremaste konzistencije, daleko gušći u odnosu na standardne Balea gelove za tuširanje. Miris mu je onakav kakav sam navela gore u postu, izuzetno oštar  i nisam sigurna da bi svakome odgovarao, meni na prvu nije ali sam se u toku korištenja ovog proizvoda navikla na njega i sad mogu reći da mi je sasvim uredu, ne savršen, već takav da ga mogu  podnijeti. 
obzirom da se radi o preparativnom proizvodu na bazi prirodnih sastojaka i bez dodatka sulfata ovaj gel slabo pjeni što ne znači da loše čisti kožu već naprotiv, ostavlja kožu čistom i njegovanom bez isušivanja, iritacija i ostalih negativnih posljedica. Kombinacija mirisa datule i smokve se osjeti samo prilikom tuširanja, već nakon toga se ne zadržava na koži. 


Losion za tijelo iz ove kolekcije je mirisom daleko prihvatljiviji u odnosu na gel. Znam da Vam nije logično jer se radi o proizvodima sa istim mirisnim notama, ali da biste me u potpunosti razumjeli morate jednostavno pomirisati oba proizvoda. Teksturom jako kremast, a s obzirom da se radi o losionu, koji su inače malo rjeđi sa ovim to nije slučaj, već naprotiv dosta je gušći u odnosu na većinu losiona koje sam koristila. Lijepo se razmazuje, ali dosta sporo upija što me nekad nervira jer moram više razmazivati proizvod po tijelu što mi oduzima i više vremena. Nakon korištenja ovog losiona koža je nahranjena i hidratizirana. Sam učinak hidratacije nije dugotrajan već da biste kožu održali nahranjenom potrebno je mazati kožu češće što je meni i za očekivati ne samo kod ovog losiona već i kod većine. 


LIJEVO - gel za tuširanje - DESNO - losion za tijelo
Sastav losiona za tijelo
Sastav gela za tuširanje

Dostupno: dm drogerie markt
Količina: losion za tijelo 200 ml, gel za tuširanje 200ml
Cijena: 9.50KM
Limitirano izdanje


PR - uzorak


Do idućeg posta ...


Koji Vam je omiljeni alverde proizvod ???

Broj komentara: 8:

  1. Ne volim te što se sporo upijaju,nemam vremena za to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ni ja ali ovom mogu oprostiti zato što dobro njeguje :D

      Izbriši
  2. Mislim da meni nebi miris odgovarao kad kažeš da je oštar, a baš sam si nekako zamislila u glavi da smokva i datula sigurno moraju mirisati divno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ne znam sta da ti kazem, nemamo svi isi ukus sto se tiče miris, mozda bi ti i odgovarao, ovdje se datula bas i ne osjeti većinom je to miris smokve :D

      Izbriši
  3. Meni ovo ljubičasto pakovanje izgleda predivno, ali verovatno bi mi samo skupljalo prašinu po policama, jer nisam ljubitelj prejakih mirisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakovanje je baš odlično, a ne mora značiti da tebi nece odgovarati miris :D

      Izbriši
  4. Pakovanje je predivno. Meni inače ne smetaju jači miris i vjerujem da bi mi krema za tuširanje bila okej, dok bih losion vjerovatno preskočila jer ih imam i previše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa super onda, šteta što se ne mogu kupiti odvojeno već samo ovako u setu, pa dobiješ losion htjela ne htjela :D

      Izbriši