nedjelja, 2. studenoga 2014.

Balea Black Secret i White Passion




Ukoliko čitate moj blog znate da sam nebrojeno puta pisala o Balea proizvodima i nije tajna da su mi od svih ipak Balea gelovi za tuširanje najdraži. U prošlom postu sam spomenula da sam ostvarila divnu suradnju sa dm-om  te možete samo zamisliti moju sreću kada  sam u paketiću ugledala nove LE gelove za tuširanje. Još nisam potrošila zalihe 'starih' ljetnih tuširalica koje sam recenzirala u ovom postu i sa kojima sam bila potpuno očarana dok nisam pošnjofala nove Black Secret i White Passion tuširalice. 

Pored toga što Black Secret možete kupiti kao gel, očaravajući miris narandže i vanilije na svom tijelu možete produžiti korištenje dezodoransa iz iste kolekcije. Oba gela možete kupiti u standardnim ambalažama od 300 ml, a što se tiče cijene ne mogu Vam je tačno napisati za Black Secret kolekciju dok je cijena White Passion oko 1.95 KM.



Black Secret gel za tuširanje karakteriše srednje gusta tekstura narandžaste boje koja jako lijepo pjeni, čisti i za razliku od ostalih, njeguje kožu. Ostala sam iznenađenja hidratacijom i njegom koju  na koži ostavlja ovaj gel u odnosu na one iz ljetne kolekcije (Mango Mambo i Melon Tango). Poslije korištenja prethodno spomenuta dva gela za dodatnu njegu moraćete nanijeti tanki sloj losiona za tijelo, dok u ovom slučaju to nije potrebno te iz tog razloga ove tuširalice kod mene imaju veliki plus. Sam miris vanilija - narandža ne može zadovoljiti svačije nosnice :P međutim, meni je ovaj miris nešto posebno, slatkasto i podsjeća me na miris šećerne vune (ako znate na što mislim). 

Ne možete da ne osjetite osvježavajući miris narandže koji ima revitalizirajući učinak na Vaše tijelo i duh, te kao što sam rekla u prethodnoj recenziji Balea gelova za tuširanje i ovi imaju tu moć da se nakon njih osjećate odmorniji i prosto osvježenim. Ono što me malo razočaralo, a nije da nisam očekivala isto je to da se miris ne zadržava na koži. Međutim, ukoliko ste ljubitelj ovog mirisa kao ja, njegov učinak možete produžiti kupovinom dezodorans kojeg krasi isti osvježavajući miris. Ovaj dezodorans možete kupiti u količini od 200ml kao i sve standardne Balea dezodoranse, po cijeni do 3 KM. Što se tiče 24h zaštite koju obećava ovaj dezodorans isto Vam ne mogu potvrditi te Vas sa ovim dedezodoransom čeka ista sudbina kao i sa ostalim Balea dezodoransima, a to je lijep miris i kratkotrajna zaštita što je naravno minus ukoliko imate pretjerane probleme sa znojenjem i neugodnim mirisima.



Da se konačno prebacimo na drugi biser iz ove priče, a to je White Passion koji na mene nije ostavio značajan utisak po pitanju mirisa kojeg karakteriše cvijeće i acai bobice. Vjerojatno da se radi samo o acai bobicama moje čulo njuha bi bilo presretno ali u ovom slučaju svu harmoniju mirisa malo kvari i zaoštrava bijelo cvijeće. Ipak, svojim njegujućim i opuštajućim svojstvima ne odmiče od Black Secret tuširalice. Tekstura ovog gela je kao i kod prethodne kremasta i lijepo pjeni. 




Da li ste probali neku od spomenutih Balea tuširalica??? Imate li svoj omiljeni gel za tuširanje kojem se iznova vraćate???

Do idućeg posta LP :)


PR - uzorak

4 komentara:

  1. od svih navedenih stvari bi voljela nabaviti Balck Secret gel za tuširanje,,, opisani miris me privlači, a ako je kremast i daje hidrataciju onda odlično :D
    dezedorans vjerojatno neću, jer inače jako slabo koristim deziće u spreju, samo roll-on :D
    super recenzije i čestitam na suradnji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na čestitkama. Požuri po svoj primjerak, vidjećeš bićeš zadovoljna mirisom :D i gelom općenito :D

      Izbriši
  2. Black secret definitivno kupujem! :D

    OdgovoriIzbriši