nedjelja, 30. studenoga 2014.

Balea juicy orange balzam za usne!

U prošlom postu tipkala sam o alverde limitiranom setu za njegu tijela, a u ovome riječ je o još jednom proizvodu iz novembarskog dm paketića, radi se o Balea balzamu za njegu usana. Kad god sam u pohodu po dm-u uvijek gledam ovakav tip balzamčića u metalnim ambalažama tipa onih Labello koji su jako popularni. Jedno vrijeme sam gledala i ovaj Balein, razmišljala da ga kupim i uvijek, ama baš uvijek me odbije ambalaža jer ne volim 'gurati' prste u kozmetičke proizvode, stvarno ne volim. Ipak, bilo mi je jako drago vidjeti ovaj balzam i veselila sam se njegovom testiranju i  uspoređivanju sa ostalim Balea balzamima u stiku. 


Kao što možete vidjeti na slikama balzam dolazi u kartonskoj kutijici na kojoj su ispisani svi podaci od količine, sastava i gramaže proizvoda. Moram priznati da mi je dizajn ambalaže i ova narančasta boja jako privlačna i djeluje baš veselo i slatko. Sam balzam se nalazi u metalnoj posudici koja je jako ne praktična i sami znate zbog kojeg razloga. Guranje prstiju, mazanje po usnama i  imate odličan party bakterija.

Bez obzira na ne praktičnost često sam ga koristila kao njegu usana prije spavanja, a ponekad i u toku dana. Ono što mi se sviđa kod ovog balzama je miris naranče koji djeluje osvježavajuće i činjenica da je jako maziv te daje usnama neki suptilan sjaj. 

Ono što mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je sastav u kojem je na prvom mjestu Petrolatum, a zatim Tocopherol, Mica, Parfum, Limonene, Linalool, CI 7749. Za one koji ne znaju Petrolatum je ustvari vazelin, što mu je industrijski naziv i ukoliko posjedujete isti znate da vazelin pruža samo zaštitu od isušivanja, a ne njegu i hidrataciju. Isti slučaj je sa ovim balzamom, nešto kao vazelin samo sa dodatkom mirisa naranče i još pokojim njegujućim sastojkom.

Kakav je učinak imao na moje usne ne mogu tačno procijeniti jer su mi iste u dobrom stanju i uporedo sa ovim balzamom koristim još neke od Baleinih balzama koji su sasvim pristojni što se tiče njege. Ipak, nadolaskom hladnijih dana često sam koristila i ovaj od naranče i mislim da je on najviše zaslužan što mi usne nisu isušene i oštećene. 


Na kraju bih navela da ovaj proizvod nije za one koji imaju jako oštećene usne, zahtjevne i kojima treba jaka njega, ali ukoliko je stanje Vaših usana zadovoljavajuće te Vam treba zaštita od vanjskih uticaja tipa vjetar, hladnoća i sl. pokušajte sa ovim  balzamom.



Dostupno: dm
Količina:10g
Cijena: 2-3 KM


Koji je Vaš omiljeni balzam??? 
Jeste li probali Balea Jucy Orange balzam???



PR - uzorak

3 komentara:

  1. Joj imam poteškoća s objavom komentara,valjda ih neće biti nekoliko :/
    Uglavnom,mirisala sam ga kod prijateljice i nije mi se dopao miris,ne volim te citrusne baš :D
    Ali imam isto Balea mazalicu,isto pakovanje,drugi miris i prezadovoljna sam.
    Stvarno su hranjivi za usne,sporo se troše,dugo traju na usnama i daju lijep sjaj.
    Za tu cijenu,odlični :)

    OdgovoriIzbriši
  2. it looks quit promising
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm, simpatično mi je pakiranje ali samo to :D Držim se svog nuxe balzama ;)

    OdgovoriIzbriši