utorak, 23. prosinca 2014.

5 omiljenih YT Beauty vlogera!


U zadnje vrijeme nakupilo mi se previše postova u pripremi i nikad da ih pošteno dovršim i objavim. Bacila sam se na posao i dala sebi zadatak da do Nove godine moram objaviti 100 - ti post. Ali kao što to inače biva kod mene u slobodne dane, kad imam vremena na pretek ja ću lijepo spavati, gledati po dvije sezone serija na dan, deseti put gledati jedan te isti film, igrati glupe igrice, uglavnom sve nešto ne vezano za blog što znači da je taj 100 - ti post za NG pod velikim upitnikom. Meeeđutim, kad sam jakkko zauzeta ne znam jesam li pošla ili došla ja se tada bacam na blogger i tipkam k'o nenormalna, jednostavno u takvim situacijama imam previše inspiracije i stalno bih pisala i objavljivala možda i po dva posta dnevno ali tad' nemam vremena za to. Bleh, da ne pričam gluposti odoh sa teme posta. Uglavnom, poenta cijele priče je da se bližim 100 - tom postu koji će vjerojatno biti darivanje!  

Kao većina postova i ovaj mi odavno stoji u pripremi i jedini razlog zašto ga nisam do sada objavila je taj što nikako da izdvojim pet jutjuberica :P u koje stalno buljim i koje su me i naučile sve ono što znam o kozmetici i šminkanju. Mogla bih izdvojiti više od pet kanala koje gledam ali mislim da post ne bi imao kraja. Svih pet koje ću navesti su oni bez kojih ne mogu i njih stalno gledam bez obzira šta njihovi autori objave. Dole nevedenih pet YT kanala tretiram isto kao serije tipa Arow, Vampirske dnevnike, Revenge itc, kome život nema smisla bez serija razumijeće o čemu pričam :P

Dakle, prva i u zadnje vrijeme najdraža mi je Shannon sa vloga Shaaanxo (NZ). Ono što mi se sviđa kod nje je to što nije previše komplicirana i sve radi spontano, a krajnji rezultata je jednom riječju savršenstvo. Djevojka je stvarno odlična, lijepa i svaki video joj je zanimljiv, njezine lookove je stvarno lako rekreirati. Jedna je od YT Beauty vlogerica koje imaju svoju liniju kistova za šminkanje i umjetnih trepavica, a radi se o XO Beauty brendu. 



Druga koju sam počela pratiti prije jedno dva mjeseca je Sharon Farrell koja živi u Australiji ali je iz Irske što možete primijetiti po njezinom naglasku. Sharon je profesionalni make up artist već 9 godina i svaki video joj je odličan, zanimljiv te je jako kreativna. Ona mi je neko malo otkriće zadnjih mjeseci te uvijek visim na njezinom kanalu i iznova gledam pojedine tutorijale jer ženska stvarno zna posao koji radi i mislim da bi se najnespretnije djevojke uz nju naučile lijepo našminkati. 



Ima li neko ko  ne prati  Lisu Eldridge, ako da, trk na njezin kanal i obavezno se pretplatite jer ne znate šta propuštate. U većini svojih tutorijala koristi high end kozmetiku, a ruku na srce nemam ništa od iste ali me baš briga jer i sa drogerijskom kozmetikom mogu rekreirati neki od lookova koje ona osmisli. Mišljenja sam da je ona jedan od make up artista koji uglavnom kozmetikom želi istaći prirodnu ljepotu i primijetila sam da je dosta umjerena te ne macka kile pudera po licu niti pretjeruje u korištenju kozmetike. Većina njezinih lookova djeluje prirodno i jednostavno, bar oni koje radi na sebi, mada se može pronaći i neki ekstremni look. Na ovom kanalu definitivno ćete naučiti dosta stvari koje se tiču tehnika šminkanja i stvarno ga vrijedi pratiti. 




Nekad omiljena Lauren Curtis (AUS) pala je na četvrto mjesto iz razloga što tako često ne objavljuje na svom kanalu što je pomalo razočaravajuće jer ima velik broj pretplatnika, čak više od prve tri nabrojane.  Ne znam koji je razlog njezinog ne objavljivanja ali se stvarno nadam da će se ponovo vratiti snimanju i kreiranju tutorijala jer joj to stvarno ide od ruke. Djevojka je zaista lijepa i dosta je umjerena prilikom korištenja kozmetike, ne pretjeruje i svaki look koji radi lijepo objasni i lako ga je rekreirati. 




Kod odabira zadnje sjetila sam da ima dosta onih koje snimaju tutorijale vezane za kosu. Od njih najdraža mi je Luxy Hair. Koliko sam shvatila njezina kosa nije više toliko duga već koristi ekstenzije što mene stvarno nije problem jer jako lijepo objašnjava u tutorijalima i lako je rekreirati skoro svaku frizuru koju napravi. Daje super savjete što se tiče njege kose i kod nje sam naučila uvijati kosu pomoću trake za kosu jeeej i još hrpu načina uvijanja kose bez pegle i figara. 




Imamo li iste favorite i koji su Vaši omiljeni YT vlogeri ???

4 komentara:

  1. Lauren C. nam je isti favorit...volim gledati i ThatsHeart,Zoellu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne gledam često te dvije ali ih pratim na yt i nekad kliknem na njihove kanale :)

      Izbriši
  2. Lauren je prelijepa cura,također mi je prije bila draža :)

    OdgovoriIzbriši