četvrtak, 25. prosinca 2014.

Balea Magischer Winter set za njegu tijela!


Na fb stranici bloga objavila sam fotografiju sa nekim novim stvarima koje sam kupila i dobila, a među njima je bio ovaj zanimljivi poklon set iz dm-a. Na prvi pogled u potpunosti me osvojila domišljata praznična kutija te moram priznati da su stvarno idealno upakovali njegujući dvojac kojeg čini losion za njegu tijela i gel za tuširanje. Nedavno sam na blogu pisala o još jednom setu za njegu tijela koji nam dolazi iz Alverde linije, ukoliko niste, o njemu više možete pročitati ovdje


Spomenula sam da se u setu nalazi gel za tuširanje i losion, oba proizvoda količinski sadrže 200 ml, a set možete kupiti po cijeni od 8.45 KM u dm drogerijama. Sama ambalaža, od poklon kutije do tubica u kojima se nalaze gel i losion odišu crveno - bijelim dizajnom i predivnim cvjetnim motivima.

Koristila sam pozamašan broj Balea gelova za tuširanje i mogu reći da sa ovim LE setom Balea dokazuje da je vladarica predivnih mirisa u gelovima za tuširanje ali i u losionima. Ne znam za Vas ali meni se čini da  limitirana izdanja Baleinih gelova uvijek ljepše mirišu nego oni u redovnoj prodaji. Iz istog razloga često se desi da priželjkujemo da se neka izdanja ponovo vrate u prodaju i ne sumnjam da će to biti slučaj i sa ovim magičnim zimskim setom. 


Kad sam već spomenula miris otkriću Vam tajnu da i  ovaj set jako lijepo miriše i mislim da će Vaš nosić biti posebno zahvalan ukoliko volite cvjetne mirise jer ovaj je upravo takav, bogat, cvjetni i osvježavajući ali nažalost ne zadržava se na koži nakon gela za tuširanje, a niti nakon  losiona. Šteta ja bih rekla, jer bilo bi divno uživati i opuštati se par sati u mirisu predivnog cvjetnog buketa. 


Konzistencijom gel za tuširanje je srednje gust i proziran je, te u pravim smislu riječi govorimo o gelu. Relativno slabo pjeni što mi se ne sviđa, da se radi o Alverde gelu razumjela bih, ovako ne mogu jer gel sadrži sulfate pa mi jako čudno što ne stvara bogatu pjenu. Ne isušuje kožu i nakon korištenja gela koža nije zategnuta što se meni često dešava kad koristim određene gelove za tuširanje. Nije mi izazvao iritacije ili loše nuspojave. Kao što sam spomenula, miris gela se osjeti prilkom tuširanja ali se ne zadržava na koži.


Što se tiče losiona moram priznati da me razočarao jer je rijedak. Znam da je to odlika losiona ali jednostavno ovaj je previše rijedak za moj ukus. Kada otvorim tubicu doslovno iz nje izlazi kao voda, a samim tim se brzo troši. Njega i hidratacija koju pruža je zadovoljavajuća i za razliku od većine Baleinih losiona ovaj se brzo upija što mu je svakako plus jer niko nema vremena čekati da mu se losion upije u kožu.

GORE: losion - DOLE: gel za tuširanje

Ukoliko želite razveseliti nekoga sa mirisnim poklonom ovo je definitivno jedan od boljih i povoljnijih načina, a nemojte zaboraviti niti Alverde set kojemu bih ja dala blagu prednost jer se ipak radi o prirodnoj kozmetici.

PR - proizvod ustupljen u svrhe recenziranja.

Broj komentara: 8:

  1. Ja sam razmišljala da ga uzmem, ali sam pretpostavila da mi se losion neće dopasti jer su uglavnom preslabi za moju suvu kožu, pogotovo zimi. Mada, stvarčice su zaista primamljivo upakovane i lepo mirišu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ne hidratizira dovoljno ali je pakovanje baš primamljivo.

      Izbriši
  2. Šteta što se miris ne zadržava,ja baš volim mirisati na losione :)
    Imam Balea losion od kokosa,i stvarno ga osjetim cijeli dan,ostale koje sam isprobala nisu se zadržavali,ali taj <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto, nemam taj od kokosa ali ga imam u planu te ga mozda nekad i kupim :)

      Izbriši
  3. ovo je stvarno lijepo upakiran poklon, i svaku će djevojku/ženu razveseliti,, i sama se slažem da Baleini LE su većinom kvalitetniji, ali i bolje mirišu <3
    oba proizvoda zvuče solidno :D ali kako imam mnogo toga za potrošiti, ovu LE ću propustiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je razveselio definitivno :) Ako imaš zaliha preskoči :)

      Izbriši
  4. Zgodan paketić. Čim je rozi, odmah me osvaja na prvu :). Šteta što losion ipak nije malo bolje kvalitete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je žao jer odlično miriše još da je boljeg kvaliteta bilo bi super :)

      Izbriši