nedjelja, 14. prosinca 2014.

Catrice Glamour Doll Curl and Volume Mascara



Kada sam recenzirala S.he maskaru spomenula sam da je maskara jedini komad kozmetike bez kojega ne mogu i da zaista nisam izbirljiva po pitanju istih. Naime, kad kupim maskaru dovoljno je da nije suha, da je crna ili smeđa te da mi ne izaziva iritacije tj da je pogodna za osjetljive oči. Dakle, 'obojenost' trepavica odnosno potamnjivanje je jedino što ja zahtijevam kod maskare, a što se tiče volumena, produženosti i uvijenosti tu sam manje kritična. 

Zaista do sada nisam koristila maskara koja mi nije odgovarala, a takav je slučaj i sa Catrice Glamour Doll Volume and Curl maskarom. Moram priznati da mi je ova malo bolja od S.he maskare koju sam svakodnevno koristila, a recenzirala sam je u ovome postu. Zašto mi je Catrice maskara bolja saznat ćete ako nastavite čitati post.



Catrice maskara dolazi u  lijepoj ljubičasto - bordo ambalaži u količni od 10 ml, a možete je kupiti u svim drogerijama sa Catrice stalcima po MPC cca 10 KM. Vjerojatno ste upoznate sa tim da  maskaru trebate potrošiti u roku od 6 mjeseci.

Radi se o crnoj, srednje gustoj maskari koji se lijepo nanosi na trepavice i brzo se suši. U toku korištenja primijetila sam da mi četkica izvlači previše maskare, tj na istoj ostaje previše proizvoda koji se razmrlja pri samom otvoru te sam morala četkicu temeljito očistiti maramicom da odstranim višak maskare sa nje. Kako je maskara nova to me i ne iznenađuje jer vjerujem da će vremenom kako se koristi i suši postati bolja. 


Ono što je pored same formulacije maskare bitno, je i četkica koja je u ovome slučaju sintetička i blago zakrivljena. Što se tiče iste zaista nemam nikakvih zamjerki osim onoga što sam spomenula u početku da je izvlačila jako puno maskare no to sam riješila na već spomenuti način. Sama četkica lijepo razdjeli trepavice, nanese maskaru bez grudica i sljepljivanje što mi svi i očekujemo.



Catrice sa ovom maskarom obećava dugotrajnu uvijenost i izražen volumen trepavica koji se postiže sa zakrivljenom četkicom i ultra crnom teksturom. Vlakna četkice zahvaćaju i prekrivaju svaku pojedinu trepavicu za stvaranje popularnog izgleda očiju kao u lutke. 

Sa većinom gore navedenog bih se i složila. Maskara zaista uvije trepavice čak i moje koje su stalno ravne i koje niti jedna maskara i uvijač ne mogu dugo držati uvijenim. Ova maskara to može ali ne  baš dugotrajno i ne tako dramatično kao što i obećavaju. Što se tiče volumenu tu i nisam nešto zadovoljna, očekivala sam više. Recimo da nemate baš guste trepavice, da su kratke i nikakve sumnjam da bi Vam ova maskara obezbjedila neki zadovoljavajući izgled trepavica. Kako su moje malo duže i gušće tj već imaju neki svoj volumen, maskara ih samo potamni i produži ali dodatni volumen ne dobijem.
Na trepavicama imama samo jedan sloj maskare,


Po mom mišljenju ovo je još jedna maskara nižeg cjenovonog ranga koju se isplati probati posebno ukoliko imate trepavice koje nisu zahtjeve i koje ne traže puno da bi se istaknule. Zaista se radi o jednoj solidnoj dnevnoj maskari koja će učiniti da se Vaše oči istaknu, sad da li će to biti oči kao u lutke ili ne zavisi od vaših 'prirodnih' trepavica. Maskara je odličan odabir kao dodatak nekom noćnom looku uz malu pomoć umjetnih trepavica. Ono što je bitno, ova maskara ima dobru četkicu i odličnu teksturu. Ostaje dugo na trepavicama, a da se pri tome ne trusi. Nije mi izazvala nikakve očne iritacije.  



Do idućeg posta imate mahanje :D





Koja je Vaša omiljena maskara??? Da li ste koristili neku  od Catrice maskara???


PR - uzorak

Broj komentara: 15:

  1. Nije loša maskara, onako za dnevne varijante je :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni isto kao i tebi odgovaraju sve maskare skoro, a isto su mi nekako i najdraze ovakve normalne, svakodnevne, jer imam dugacke trepavice pa one koje su preagresivne mi naprave "spider legs" i jos mi ispadaju trepavice od njih xD tako da super eto da znam i za ovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je stvarno solidna, možeš postići ljepši efekat sa dva-tri sloja, ja sam stavila na slici samo jedan :D

      Izbriši
  3. Nisam nikada koristila Catrice maskaru,Maybelline su mi najdraže :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikad ne kupujem maskare istog brenda uvijek kupujem na blef i većina njih mi odgovara :D Nikad ti nje kasno da daš i Catrice maskarama šansu :D

      Izbriši
  4. Meni nikako ne odgovara,skroz mi slijepi trepavice,a inace nemam takvih problema,jer su prirodno duge i uvijene na maskari je samo da ih poboji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo tako u početku, vjerujem da je to iz razloga što je maskara nova i dosta vlažna pa se kupi jako puno proizvoda na četkicu, pokušaj je obrisati i skinuti višak proizvoda (sa četkice) vjerujem da bi pomoglo :D meni jeste :D

      Izbriši
  5. Iz ovog ugla se ni ne vidi kakva je a malo su dosadile ove recenzije catrice, essence i sve pr. Jedan po jedan blog prestajem pratit, ko da nemate svojih stvari koje testirate nego samo pokloni i kome vjerovat vise

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da se jasno ne vidi maskara, hvala što si mi skrenula pažnju, staviću drugu sliku :D Moj blog možeš slobodno prestati pratiti i ti i svi koji imaju slično mišljenje. Ja od ovoga ne živim, niti živim od nečijih posjete blogu, niti jedem pr proizvode niti sam jedna od blogerica koje su počele pisati i pišu blog zbog pr proizvoda, jednostavno u zadnje vrijeme sam imala sreće pa dobila nešto za dž. Pokušaj i ti otvoriti svoj blog vjerujem da bi sa takvom anonimnom jezičinom bila jako uspješna blogerica (ako već nisi) i da bi dobila hrpu pr proizvoda.

      Izbriši
  6. Nema veze što je za DŽ, ja vjerujem da maskara zadovoljava kriterije. :DDD
    Iskreno, ja bih ju kupila samo zbog predivne ambalaže hahaha. :D Jako sam kritična prema maskarama jer me rijetko koja oduševi, tako da ću se i dalje držati svoje Loreal Wingsice i nedavno otkrivene Avon Big&Daring maskare, ali ako me put navede do ove kupit cu i isprobati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da sam je bar nahvalila toliko, a nisam, jer nije vrijedna tolikog hvaljenja, a anonimna digla frku jer je pr :D Ja cu definitivno pokusati i sa tom avonovom ali sam čitala da se tesko skida :D

      Izbriši
  7. U zadnje vrijeme sam primijetila da su mi trepavice u boljem stanju i većina maskara mi izgleda fino :D ovu sam do sada samo jednom isprobala i bila mi je sasvim okej. Mislim da će mi biti još bolja kada se malo osuši. I moram ti reći da si me nasmijala odgovorom na anonimni komentar xD užas čime se ljudi bave xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni skoro svaka odgovara, samo nek' je crna i neka nije suha. Ova jeste vlažna u početku jer je nova ali kako je koristim stvarno je bolja :D Ma ne razumijem zašto uopšte takvi ljudi ulaze na blog i trude se ostavljati takva komentare, meni brate kad se nešto ne sviđa ne komentarišem samo iksam i ćao, nije ovo do maskare ovo je do pr proizvoda, izgleda da je nekoga ovnak izostavio pa frustriran skroz :D

      Izbriši
  8. Maskara napravi bas brutalan efekt na mojim ne bas dugackim trepavicama znaci cista desetka.
    ALI pocne se mrljati po kapcima u roku 30 minuta, tako da stalno morate prstom mrljati po kapcima, katastrofa.
    po meni neoprostivo, ne koristim ju . a zalosno jer maskara daje odlican efekt.

    OdgovoriIzbriši