nedjelja, 7. prosinca 2014.

Essence Liquid Ink Eyeliner: High Shine & Matt



Po svemu sudeći kroz nekoliko idućih dana bit ćete napadani (sa svih strana) sa Essence postovima. Evo još jedan od mene pa ću napraviti malu pauzu sa tim brendom. Šta da Vam kažem, ne možete mi zamjeriti što u zadnje vrijeme testiram, isprobavam, mackam se sa Essence i Catrice kozmetikom i još sam toliko dobra da svoje iskustvo dijelim sa Vama dragi ljudi. 

Kao što sam spomenula u naslovu posta danas je riječ o dva Essence Liquid Ink Eyelinera. Jedan je mat završnice, a u drugog je završnica visokog sjaja (high shine) o čemu se tačno radi saznaćete u nastavku posta.


Oba linera dolaze u crnoj ambalaži prošaranoj ljubičastim slovima. Na ambalaži matt linera slova su lavandasto ljubičasta, dok su na high shine ambalaži slova fuksijate boje, sa nekom dozom ružičaste. Količina proizvoda koju dobijete je 3ml što je više u odnosu na količinu koju dobijete u recimo Oriflame lineru kojeg sam recenzirala ovdjeSvaki eyeliner možete kupiti za 5.85KM.

Liner sa matt završnicom kao i high shine liner su rijeđe konzistencije i odlične pigmentacije. Zahvaljujući jako preciznim kistićima, posebno kod high shine tuša lako se nanose i brzo se suše na kapcima. Što se tiče trajnosti kod matt linera je odlična, štoviše rekla bih da je ovaj vodootporan, dok onaj sa high shine završnicom vremenom blago gubi na intenzitetu što je jedva primjetno na kapcima. 

High shine tuš se jako lijepo skida sa kapaka, bez problema ćete ga skinuti običnom vlažnom maramicom, dok onaj sa mat završnicom se teže skida i morate uložiti više vremena i truda da ga odstranite. Najbolja solucije prilikom skidanja je micelarna, neki losion ili ulje za skidanje očnog make upa. 




Kada bih trebala odabrati jedan od dva spomenuta Essence tuša prije bih se odlučila za onaj sa sjajnim završetkom. Najveći razlog je tanki kistić koji je daleko precizniji od onoga u drugom tušu koji je deblji i nema špicast vrh - nadam se da Vam je svima jasno o čemu pričam. Kako sam je nespretna i nisam baš majstor od tuša meni je potrebno nešto tanje čim mogu vući tanke linije i lako ih popravljati što definitivno ne mogu sa kistićem iz matt tuša. Kad pogledate prikaz na kapcima biti će Vam jasno o čemu pričam. Na slici sa HS linerom linija je ispala koliko toliko solidna dok sam se sa drugim malo zaigrala i dobila neku bold liniju koju inače ne nosim.




High Shine

Matt
High Shine

Za spomenuta dva tuša imate moju preporuku. Posebna preporuka ide za HS tuš ako ste početnik, jer ukoliko sam ja shvatila kako na najlakši način izvući liniju iznad trepavica možete i Vi. Još sam svjesna da moja linija tuša nije savršena ali znam da će vremenom biti :D 

Toliko od mene, ukoliko imate neko pitanje vezano za Essence tuševe ostavite ga u komentaru.


Jeste li koristili Essence tuševe i koji Vam je najdraži???


PR - uzorak

Broj komentara: 12:

  1. Super su ovi tuševi stvarno, a i jeftini su :-) A koji ti lak nosiš na ovoj jednoj slici ? Divan je :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma tusevi su po meni odlični. Ovo je Catrice mislim da se zove must have steeletto i preko njega neki essence toper sa sand efektom :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Nije ni meni mat loš ali HS lakše nanesem, a mat kad mi se suši na kapcim malko ih zateže i osjećam neku 'težinu' na njima :D

      Izbriši
  3. Nisam primjetila razliku u cetkicama,ali velika razlika je primjetna na mojim ocima,mat tus kad nanesem imam osjecaj kao da sam oci namackala ljepilom ili cementom jos bolje koliko mi kapci postanu teski,a suze idu ma sve strane,HS je dosta laksi na ocima.Po pitanju uklanjanja s ociju apsolutno se slazem s tobom u svakoj rijeci.Spremam i ja recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro pa si me podsjetila, a to nisam napisala, meni mat zateže kapke i što kažeš baš ostavlja nekako 'težak' osjećaj na kapcima. Čekam recenziju i tvoje dojmove :D

      Izbriši
    2. Jooj daaa,zateze strasno.Izgleda da su nam utisci isti :) mislila sam da je samo do mene :)

      Izbriši
  4. lijepo mi izgledaju obadva na tebi :D mislim da bi se odlučila na kupnju obadva, jer mi se sviđa i jedna i druga završnica,,, ovisno o tome što želim u tom trenu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tusevi su odlicni, bas zavisno od toga sta zelim oba mogu posluziti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja glasam za mat opciju, uvijek :D Mat tuš, mat ruž, mat rumenilo... čak i nokti! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam baš zadovoljna sa essence tuševima. Povoljna cijena, a definitivno odrade svoj posao. Lako se nanose, ne razmazuju se i drže cijeli dan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je shine odličan, matt sam poklonila jer mi je kistić ne praktičan. E hvala ti na savjetu za kokosovo ulje, znam za njega čitala sam dosta po blogovima o njegovoj učinkovitosti ne samo na kosi već i koži, tako da ga definitivno kupujem :)

      Izbriši