srijeda, 3. prosinca 2014.

Essence Soo Glow Cream To Powder highlighter #20 Bright up your life!

 


O zvijezdi današnjeg posta, Essence soo glow hajlajteru već se pisalo po blogosferi i koliko sam ja primijetila u pozitivnom kontekstu, a šta ja mislim o njemu pročitajte u nastavku.

Essence soo glow hajlajter dio je nove essence kolekcije za jesen/zimu 2014. Dolazi u plastičnoj prozirnoj ambalaži koja je kompaktna i dosta čvrsta. Količina koju dobijete je 4 grama za cijenu od 5.85 KM.

Pored nijanse #20 bright up your life, dostupna je još jedna nijansa pod nazivom #10 look on the bright side. 
Dole na slici možete vidjeti obje nijanse. 

Glamurozan sjaj! Highlighter daje tvom ​​tenu prekrasan sjaj, dok se njegova kremasta tekstura pretvara u baršunasto puderastu formulu prilikom nanošenja. lako se nanosi prstima, postavlja raskošan naglasak na tvojim jagodicama, ispod obrva ili u unutarnjim kutovima očiju

Kao što u nazivu posta piše dobila sam nijansu bright up your life. Spomenuta nijansa hajlajtera je nježno ružičasta, dosta svjetlija nego što izgleda na slikama. Sadrži jako sitne čestice shimmera koje se po dnevnom svijetlu i ne primijete na lice. Razlog zbog kojeg se slabo primijete je taj što je highlighter slabo pigmentiran i nije toliko intenzivan, te kada se prstima razmaže po jagodičnoj kosti primijeti se samo na umjetnoj svjetlosti, a na dnevnoj dosta slabo.


Kao što u nazivu piše, radi se o kremastom posvjetljivaču što ja lično i volim jer ga mogu bez problema nanijeti prstima. Sa kistom nemam toliku kontrolu prilikom nanošenja, a desi se da sam kist doslovno 'pojede' kremasti proizvod te ga moram nadograđivati. Dakle, prsti su najbolja opcija za nanošenje ovog hajlajtera. Kao što rekoh na prvu je kremast ali se prilikom aplikacije na obraze fiksira i pretvara u puderasti, praškasti hajlajter. 

Na swatchevima ćete vidjeti da se na svjetlosti presijava u metalik ružičastu boju, međutim kada se hajlajter razmaže po licu nestaje taj odsjaj i jedino što se primijeti su srebrenkaste sjajne čestice ili sitni shimmer. 


Trajnost ovog hajlajtera na licu je zadovoljavajuća. Recimo da na normalnoj koži lici koja se pretjerano ne masti može izdržati jedno 5 sati, s tim da vremenom gubi na intenzitetu što je realno i za očekivati. Prethodno navodim iz vlastitog iskustva i kažem oko 5 sati jer je moja koža lica normalna, a moje mišljenje je da bi onima sa masnijom kožom brže skliznuo sa lica. 


Za kraj bih napomenula da mi je jako drago što je upravo ovo prvi hajlajter koji sam počela koristiti na licu, upravo zbog toga što je kremast, lako se nanosi, ne mogu pretjerati sa njim prilikom aplikacije i što nije previše intenzivan jer da jeste, ja bih vjerojatno izgledala kao disko kugla. 

Zaista smatram da je ovo jedan jako lijep i solidan posvjetljivač, naravno kad uzmemo u obzir cijenu, a i činjenicu da ja nemam neke kriterije što se hajlajtera tiče jer ih prije nisam koristila. Najveći razlog mog ne korištenja hajlajtera je lijenost i činjenica da ne volim šljokice po obrazima. Sad sam se uvjerila da ovaj dekorativni proizvod zaista podigne look i daje licu neku svježinu i mislim da ću ga od sada češće koristiti, ako ništa bar ispod luka obrva ili kako se već zove onaj dio ispod obrva gdje se stavlja hajlajter.  









Hvala na čitanju :*


Da li ste koristili ovaj highlighter???  

Koji Vam je omiljeni highlighter??? 


Proizvod je ustupljen u svrhe recenziranje od strane Essence BiH!

21 komentar:

  1. Ni ja nemam običaj koristiti hajlajter, no kako si sama rekla baš podigne look. Ovaj se čini baš fin i nenapadan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemam ni ja naviku koristiti, jednostavno mi previše pegla stavljati hajlajter, pa rumenilo, bronzer ma previše toga ide :P heheh ali ovaj je ok nije napadan kao što kazes i samim tim ga lakše staviti :D

      Izbriši
  2. Definitivno mi je omiljeni mac, soft and gentle,a od kremastih mi je odlicna loreal,lumi, baza za licd. Super je u ulozi hajlajtera

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aa gledala sam loreal lumi i ja bih je prije koristila kao hajlajter nego kao bazu :D

      Izbriši
  3. super recenzija :D
    sviđa mi se što highlighter zapravo nije rozi kada se nanese na lice i to što postane praškast :D
    i sama volim kremaste highlighere,, najboljo si za takvo nanošenje i stvaraju prirodan efekt što svi želimo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da su kremasti hajlajteri, rumenila odlični jer se lako nanose :D Ma nema nikakvog rozog odsjaja što je super :D

      Izbriši
  4. Jučer sam ga kupila, nisam ga još isprobala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati i šta čekaš počni ga koristiti :D

      Izbriši
  5. Baš sam ga danas swatchala u DM-u,recenzija stigla u pravi tren :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago, nadam se da sam ti bar malo prosvijetlila hehhee :D

      Izbriši
  6. krasan je..no budući da mi jedan highlighter dovoljan za čitav život (hehehe), trenutno najdraži koji koristim je iz avonove hollywood kolekcije. krasan post btw :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ista sam ti, meni će ovaj biti do 80 godine kako ga često koristim :D Hvala :D

      Izbriši
  7. Ja koristim hajlajter samo kad se rade slikanja inače uvek zaboravim :D
    Ove essencove nisam još uvek probala inače koristim odredjene pigmente i senke kao hajlajtere jer su mi se najbolje pokazali!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam koristila sjenke kao hajlajtere i odlični su mi ali ovaj mi je dobar jer je kremast pa ga lako nanesem i odmah se fiksira ne 'razlete' se sljokice svuda po licu :D

      Izbriši
  8. Ja taj dio lica imam nesto masniji i nisam primjetila da se izgubi s lica mada sam ga svakako nanijela u maloj kolicini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, ja nemam masnu kožu, barem mi je taj dio lica normalan pa ne znam procijeniti trajnost što se tiče masne kože lice :D

      Izbriši
  9. Imam ga i super mi je to što je tako jednostavan za korištenje, milina :) i baš podigne look, ma baš ga volim! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kupila sam ga u nijansi 010 i šta ja znam.. nisam toliko oduševljena kao i druge cure :D
    Slozila bih da se da i nije bas pigmentiran. Za swatch na ruci sam tri puta povlačila prstom, što i ne mora biti mana no kada sam gledala swatcheve po netu mislila sam si kak je puno pigmentiraniji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam povlačila nekoliko puta za swatch, ali meni lošija pigmentacije nije problem jer ga tako lakše nanesem. I ja sam gledajući recenzije po netu mislila da je pigmentiraniji ali nema veze po meni nije mu to mana :D

      Izbriši
  11. Imam ovu drugu nijansu, 010. Za sad sam zadovoljna, nije toliko pigmentiran, ali to mi i odgovara, iskreno. Nisam toliko spretna u baratanju s highlighterima i smatram da bih vrlo vjerojatno mogla pretjerati. Tako da, za sad, sve mi paše. Za sitne novce, skroz okej proizvod :)

    OdgovoriIzbriši