nedjelja, 28. prosinca 2014.

LDM Paris Fashion Colors Kit #02


Odavno imam ovaj post u pripremi i nikad da ga otipkam do kraja, a paleticu o kojoj ću danas pisati već sam puno puta koristila i svaki put se uvjerila da je daleko bolja od većine skupljih paleta sjenila koje posjedujem. Jedan od najvećih razloga zašto sam baš sad odlučila napisati recenziju ove palete je jedan vid razočarenja Catrice Absolute Bright paletom sjenila čiju recenziju možete pronaći kod kolegica blogerica i primijetiti ćete da većina njih nije pretjerano oduševljena sa tom paletom. 

No, da se vratimo LDM paleti koja je ustvari kineska paletica i dostupna je za kupovinu na ovom linku  ali samo u većim količinama, cijena joj je 0.90 centi po komadu, a ja sam je kupila u Izbor trgovinama po 2.90 KM. Klikom na spomenuti link saznaćete više informacija o ovoj paleti između ostalog i to da proizvođač ima određene certifikate te da je proizvod oftalmološki testiran. 

Ono što me najviše navelo na kupovinu ove paletice je ambalaža, zatim činjenica da je preko sjenila bila zalijepljena providna folija i to što ima datum proizvodnje te rok do kojega se sjenila mogu koristiti, a realno gledajući većina skupljih i poznatijih sjenila nemaju ta obilježja. 





Paleta dolazi u šarenoj kartonskoj kutijici, u ambalaži koja je od čvrste, crne, mat plastike sa lijepim srebrenkastim natpisom. Iskreno, estetski dojam ove paletice je daleko ljepši i elegantniji od većine drogerijskih paleta. Unutar same palete nalazi se 9 sjenila koja su neutralnih, zemljanih tonova i šimerastog finiša. Što se tiče pigmentacije, okarakterisala bih je kao srednje do  vrlo dobru i to bez baze za sjenila, a sa bazom su daleko bolja i postojanija. Na swatchevima su prikazane nijanse bez baze. 

U paleti, pored sjenila nalaze se i dvije nijanse ruža za usne koje rijetko koristim jer su po meni ruževi u paleticama stvarno ne praktični. Ja volim svoje ruževe nositi stalno u torbi i volim kad ih mogu koristiti bez nekih komplikacija. Ovako mi je stvarno živa pegla nositi kistić, pa vadi kistić iz torbe, pa paleticu bal bla čitava procedura za koju ja nemam živce. Nijanse ruževa su sjajnog završetka i vremenom se pretvaraju u mat finiš. Jako su pigmentirani i dosta dugotrajni, nažalost isušuju usne ali ja ih često ne koristim pa me to i ne zanima, ionako sam paleticu kupila samo zbog sjenila. 


Sva sjenila se truse posebno tamnije nijanse dok je to kod svjetlijih manje izraženo. Ja taj problem rješavam tako što otresem višak sjenila sa kista tako da mi se 'ne mrve' po obrazima kada ih nanosim na kapke. Već sam spomenula da su pigmentirana i lijepo se blendaju preko Avon baze i samostalno.




Možda nije realno ni upoređivati Catrice paletu sa ovom kineskom ali ja sam stvarno ostala razočarana jer sam očekivala više od Catrice sjenila posebno kad usporedim cijenu jedne i druge palete. Neka je Catrice paleta dobra za hajlajt ali opet sve te hajlajt nijanse su daleko slabije pigmentirane u odnosu na iste nijanse iz LDM palete što je vidljivo na swatchevima. 



Vjerujem da većinu zanima da li su mi sjenila izazvala iritacije, infekcije i slično. Iskreno, nije da se nisam bojala istog ali ispostavilo se da nisam imala nikakvih problema sa sjenilima što se tiče prethodno spomenutog. Imam osjetljive oči i stvarno pazim kad su u pitanju sastojci sjenila koja su ovdje pomalo kritična ali u kojim sjenilima nisu.


S obzirom da većina nije imala prilike probati ovu paletu, da li ste koristili neku od Catrice paleta i koja Vam je omiljena, šta mislite o Absolute Bright paleti ???

4 komentara:

  1. Ja sam nekad davno u izboru trgovine kupila duo sjenilo zeleno i plavo za dvije marke....pigmentacija je bila preodlična! Nije se čak ni puno trusilo, a također nije izazvalo nikakve iritacije ili nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nekad ove kinske ispadaju bolje od skupljih i razvikanih proizvoda :)

      Izbriši
  2. Morat cu pogledati ovu paletu u izboru trgovine...sto se tice catrice palete,kad se samo sjetim koliko sam bila razocarana sto na polici nisam pronasla ni nude ni bright paletu da kupim,tocno mi sad drago sto nisam...zaistaaa losa pigmentacija haosss,alii nijanse su predivne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi nisi ništa propustila sa catrice paletom jer je stavrno loše pigmentirana, ovu ti preporučam da kupiš jer je daleko bolja od sve tri absolute palete

      Izbriši