nedjelja, 28. prosinca 2014.

Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish: #050 Megan Fuchsia

Na facebook stranici bloga spominjala sam Catrice Made to Stay Smoothing Lip Polish ruževe, a danas Vam donosim kratku ali detaljnu recenziju jedne od nijansi. 

Prvo da Vas upoznam sa tim da je na našem tržištu prisutno šest nijansi. Spektar boja se kreće od onih nude do jarko crvenih i ružičastih. O kojim nijansama se tačno radi pročitaćete ispod slike koju sam pronašla na internetu, a nijanse su ispisane po redoslijedu sa slike. Prije svega, sve nijanse mi se sviđaju, a posebno su mi simpatični domišljati nazivi svake od njih. Lično, volim nude nijanse ali kad ih nosim na usnama djelujem isprano i bolesno pa ih iz tog razloga i izbjegavam. U ovom slučaju izbjegla bih prve dvije nijanse dok bih naredne četiri svakako našle mjesto u mojoj skromnoj kolekciji ruževa. 


Catrice za ove ruževe kaže slijedeće:
Prekrasna, svježa boja koja traje do 8 sati. Made To Stay Smoothing Lip Polish ruž za usne je prava inovacija: intenzivna boja ruža za usne, dugotrajnost ruža u olovci i sjajni završetak sjajila za usne. Zahvaljujući nježnom flock aplikatoru precizna aplikacija je brza i jednostavna. Rezultat: jedinstvena, briljantna boja do 8 sati – i ostavlja savršen osjećaj na usnama. Bez isušivanja i osjećaja lijepljenja na usnama. 

Količina: 6ml 

MPC:10,35 KM

Dostupne nijanse: 
010 ROSE - WOOD IF SHE COULD
020 JEN & BERRE'S
030 STRAWBERRY'S SECRET
040 LET'S RED LOUD
050 MEGAN FUCHSIA (nova nijansa)
060 MISSION PINKPOSSIBLE



Na recenziju sam dobila nijansu 050 Megan Fuchsia i moram Vam priznati da sam sama birala ova nijansa bi definitivno bila prvi izbor, a poslije nje bih izabrala 030 Strawberry's Ice koju ću vjerojatno i kupiti.  Na slici gore vidjećete da na čepu ruža piše up to 8h dok na mojim slikama toga nema jer sam bila zločesta blogerica i prvo sam koristila ruž pa ga zatim slikala. U toku korištenja obrisao mi se taj podatak da ruž traje osam sati, po meni to i nije neki problem jer ambalaža i dalje izgleda reprezentativno.

Konzistencijom ruž je kremast, izuzetno pigmentiran te je dovoljan jedan premaz da prekrijete usne i da ruž zasja lijepom i punom fuksijatom bojom. Primijetila sam da na umjetnom svijetlu ruž djeluje kao crven dok je na dnevnom više ružičast, ali to su moja lična zapažanja. 

Ruž se jednostavno nanosi blago zakrivljenim aplikatorom koji ravnomjerno raspoređuje kremu po usnama. Završnica ruža je izuzetno visokog sjaja, ne ljepljiva i relativno brzo i ravnomjerno blijedi te se pretvara u mat završetak koji se duže zadržava na usnama. Nisam sigurna da bi ruž na usnama izdržao osam sati bez popravki. Nosila sam ga više od četiri sata, jela sam, pričala i pila sa njim na usnama i polako je blijedio te sam ga morala popravljati. Ali da se radi o dugotrajnijim ruževima tu bih se definitivno složila.

Ne uvlači se u borice usana, a kad blijedi ne ostavlja neuglednu liniju po rubu usana. Što se tiče isušivanja, moram priznati da je ruž jako ugodan na usnama, nisam osjećala zatezanje ili osjećaj isušenosti tokom nošenja ruža. Međutim, nakon skidanja osjeća se blago zatezanje i usne djeluju pomalo isušeno. 



Moram priznati da sam i više nego zadovoljna sa ovim tečnim ružem i definitivno ću sebi nabaviti još koju nijansu. Nemam nekih velik zamjerki što se tiče bitnih stavki poput pigmentacije, nanošenja i  trajnosti ruža. Jedino što mi se baš nije svidjelo kod ovog ruža je miris. Voljela bih da je voćni ili cvjetni, bar neki definiran, ovako zaista ima čudan miris, nije da smrdi ili da je baš ne podnošljiv već je previše sintetički i malo me podsjeća na miris ljepila za drvo. 

Da li ste probali ove ruževe i koji su Vam omiljeni tečni ruževi za usne???

PR - uzorak

Broj komentara: 14:

  1. Sutra kupujem 010 jer je predivna nijansa,ovu također imam i zadovoljna sam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ih nudasta, lijepa ali meni ne bi odgovarala :)

      Izbriši
  2. wow divna boja,morat ću ih pogledati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. djeluje kao zanimljiv i kvalitetan proizvod za usne :D
    ROSE - WOOD IF SHE COULD bi mogla biti moja nijansa :D
    točno znam na kakav miris misliš, jer sam imala proizvode za usta s takvim mirisom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta je kvalitetan. Da, miris mu je loša strana :/

      Izbriši
  4. Ne sjaji se previše,što se meni sviđa.Pozz
    https://www.facebook.com/pages/ArjeN-LifeStyle/760412007342545
    http://nejra-arjen.blogspot.com/
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjaji se par minuta, a zatim se gubi sjaj i postaje mat na usnama :)

      Izbriši
  5. Sviđa mi se boja, a čine se i kao kvalitetni proizvodi. Nisam isprobala do sada, ali ćesto ih gledam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je zaista, samo 'ubodi' pravu nijansu i bićeš zadovoljna :)

      Izbriši
  6. Nisam probala, ali rose wood nijansa mi se jako svidja ovako gore na slici :) i strawberry :) meni je najdrazi tekući ruz bourjois velvet matte tj. ta linija i jedan lime crime kojeg imam jer mi jako dugo traju no dobro oni su mat finiša, tekuće sjajne ruzeve bas i nemam, jedan lorealov ali on mi je vise kao sjajilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisu ni ovi previše sjajni, matiraju se nakon par minuta :) Tvoje primjerke nisam koristila :)

      Izbriši