utorak, 27. siječnja 2015.

Balea My Golden twenties & 50's forever!*


Moji postovi PRAZNO ili Empties najbolje pokazuju koliko je volim Baleine kreme i losione za njegu tijela. Tačnije, koliko volim Soft Creme i Balea kremu sa shea maslacem. Ne mogu se ni sjetiti broja potrošenih kutijica ali sa sigurnošću mogu reći da su mi to najdraže kreme nižeg cjenovnog ranga. Zašto spominjem ove dvije kreme potpuno je očigledno i smatram da nisam jedina koju nove Balea LE kremice podsjećaju na gore spomenute dvije.


Prije nego počnem recenzirati kreme moram napomenuti da ih sama nikad ne bih kupila. Zašto? Ja sam jako ekonomična, volim svoj novac i ne bacam ga na simpatične ambalažice i masovno recenzirane proizvode i ne vodim se politikom kud' svi tu i mali Mujo, ja nisam Mujo. Prije bih kupila one koje inače kupujem a to je Balea Soft Creme i kremu sa shea maslacem. Istina, ne bi izgledalo privlačno da na kafi sa prijateljicama izvadim 250 mililitarsku kremu i počnem mazati  ruke sa njom.



Ambalaža ovih krema je  klasična, metalna sa predivnim dizajnom koji je baš oku ugodan. Na prvi pokušaj kreme se teško otvaraju zbog unutrašnje folije, međutim kad foliju pomjerite na pola, poklopac se lakše skida. Savjet vam je da foliju  ne skidate nego da ju pomjerate kako koristite kremu. Ukoliko skinete foliju krema se u transportu sama otvara. Količinu od 30 ml platit ćete 2.50 KM. 


50's forever je teksturom jako maziva, lagana i lako se upija. Miriše na trešnje, ugodno i nenapadno. Miris se kratko zadržava, a kad se krema u potpunosti upije više se ne osjeti. Kao i sve univerzalne kreme i ova je namijenjena za njegu lica, usana i tijela. Ja ju koristim za njegu ruku i sasvim je solidna. Lijepo njeguje ruke, vraća im vlažnost ali sumnjam da će poslužiti onima sa kronično isušenim i ispucanim rukama. Koristila sam kremu i na licu i nisam imala nekih nuspojava u vidu iritacija, bubuljica i slično. Mada sam očekivala nešto tako zbog parfema i komedogenih sastojaka.


My Golden Twenties je poput prethodne kreme. Lagane, mazive teksture i brzo se upija ne ostavljajući masni trag ili zaštitni filma na rukama. Na kremi piše da miriše na ružu i lavandu ali ja to ne osjetim. Ipak, miris joj je lijep i ugodan, manje intenzivan od mirisa prethodne kreme. Kao i prethodnu najviše sam ju koristila za mazanje ruku i pokazala se sasvim uredu. Također sumnjam da bi i ova varijanta pružila dovoljno njege suhim rukama i koži tijela. 

S A S T O J C I:

My Golden Twenties
50's forever


Smatram da je njega koju ove kreme pružaju sasvim solidna i slična onoj koju pružaju Balea Soft i krema sa shea maslacem. Kako sam ja osoba kojoj je funkcionalnost bitnija od izgleda i ne padam na slatke ambalaže ne bih kupila ove kreme. Za cijenu od 5 KM koliko koštaju ove kreme uz malu nadoplatu možete kupiti dvije prethodno spomenute kreme od 250 ml. Istina, ukoliko ste ljubitelj slatkih i lijepo dizajniranih ambalaža naravno da su ovo proizvodi za Vas i ja Vam ih preporučujem ali Vas i pitam za što ćete iskoristiti ambalažu kad potrošite kremu ???




Hvala na čitanju!!!

PR*

Broj komentara: 9:

  1. i wish we had this brand in india
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo recimo ja sam neko ko pre svega ceni kvalitet i funkcionalnost, ali uživam i u finoj ambalaži :). A mislim da su ovo prilično obične kremice, kod kojih je zapravo ceo fazon u lepoj retro ambalaži. Metalne kutijice bih sigurno upotrebila :D recimo kao zgodne posudice za DIY projekte ili kao skladište za minđuše, prstenje i tako dalje.

    Sviđa mi se recenzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemam ja nista protiv kremica one su super, ja samo kazem da uz malu nadoplatu mozemo kupiti veliko pakovanje. Da palo mi je na pamet da ih tako mogu iskoristiti :D

      Izbriši
  3. Tako što će stajati na stolu i ukrašavati prostor :P ili prebaciti malo kreme iz većeg pakovanja u to malo, simpatično :P snaći ćemo se već nekako :P padam na ambalaže užasno :D kreme su solidne, mene je kupila ambalaža, priznajem :D onda sam ja kupila ambalažu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe to sa prebacivanjem kreme je dobro. Ma ambalaža je pravi pogodak izgleda, možda će ih biti još u prodaji sa drugačijim motivima pa ćes imati puno sobu Balea kutijica :)

      Izbriši
  4. Imam ovu sa trešnjom, kupila sam je zbog ambalaže (gle čuda!), ali i zbog mirisa. Ne verujem da ću zadržati kutijicu kad potrošim kremu jer iz iskustva znam da mi se takve stvari vuku po fiokama godinama i da ih na kraju ipak bacim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isti slučaj i sa mnom, samo bezveze kupe prašinu :)

      Izbriši
  5. jako dobre/lijepe recenzije :D
    i sama sve manje trošim na kozmetiku, nekako točno pazim što je vrijedno novaca, što stvarno želim, što mi treba...
    ove kremice su stvarno prekrasne ambalaže,, vjerujem da će ti biti lijep ukras na radnom stolu, ali i da ćeš ih lijepo i potrošiti :D lijepe fotke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom, naravno da ću ih potrošiti :D Hvala na koment :)

      Izbriši