srijeda, 7. siječnja 2015.

Essence 3D & Metal Glam Eyeshadow!


Imam veliki broj postova u pripremi (znam, rekla sam to hiljadu puta) što mi predstavlja problem koji post dovršiti i objaviti.  Danas sam se odlučila za ovaj dok su mi dojmovi o ova dva sjenila još svježi i dok nisam zaboravila kakva su im svojstva, jer vjerujte i to se zna desiti. 

Moram priznati da do sada nisam koristila Essence mono sjenila, moja isustva u korištenju Essence sjenila seže samo do Sun Club paletica koje su dio davne Essence postave ali ja ih još imam i jako ih volim koristiti. Nekim nijansama u spomenutim paleticama sam dotakla dno, a neke moram priznati i ne koristim. Kako sam navikla na osrednju pigmentaciju Essence sjenila nisam ništa posebno očekivala ni od ovih mono sjenila ali na svu sreću jedno od dvoje me ugodno iznenenadilo. 

Prvo, ambalaža Essence sjenila (oba) je svima prepoznatljiva, plastična sa providnim poklopcem i sa srebrenkastim postoljem. Moram priznati da je jako čvrsta i kompaktna te 'škljocne' kad se zatvori, što je dobra stvar zar ne? Međutim sa ambalažom prestaje svaka sličnost između ova dva sjenila.


Essence 3D sjenilo u nijansi 07 irresistible fullmoon flash je ustvari duo sjenilo sa predivnim 3D reljefom koji se jako sporo troši te ukoliko ste ljubitelj reljefnih rumenila, sjenila, bronzera i žao Vam kad 'načnete' tu ljepotu, ovdje se ne brinite jer reljef je jako postojan :P te se neprimjetno troši, polako ali sigurno ja bih rekla. Prva nijansa je siva, shimmerastog finiša, izuzetno slabe pigmentacije što me poprilično ražalostilo jer mi se sama nijansa jako sviđa. Za swatch sam morala nekoliko puta prelaziti aplikatorom da bih mogla nešto uhvatiti pri slikanju. Za intenzivniji efekat preporučuje se nanošenje sjenila mokrim aplikatorom, nisam to pokušala, ako neko jeste javite mi kakva je situacija. 

Što se tiče bež, šampanjac nijanse ona mi je daleko bolja od sive jer je iskoristiva i bolje pigmentirana. Kao siva, shimmerstog je završetka i najbolja je kao hajlajt u uglovima oka ili ispod obrva. Pored toga super se pokazala kao hajlajter na licu te ukoliko kupite ovo sjenilo svakako pokušajte i sa tom varijantom. Što se tiče trajnosti, oba sjenila iz 3D kolekcije preko Avon baze traju cijeli dan i ne uvlače se u pregibe kapaka.








Drugo mono sjenilo iz Metal Glam kolekcije me na prvi pogled najviše zanimalo jer je stvarno zanimljivo i lijepo. Volim mat sjenila, ali zaista nemam ništa protiv shimmera i šljokica te mi je ovo sjenilo došlo kao naručeno. Pored nijanse najviše su mi se svidjele bakreno - zlatne šljokice. 



Naziv choco - chic je u potpunosti opravdan jer je sjenilo bakreno smeđe na vrhu ali ispod sloja predivnih šljokica je čokoladno smeđe sa metalik završetkom. Izuzetne je pigmentiranosti ta sam zaista ostala iznađena u tom pogledu.

Što se tiče loših osobina,  najviše me razočarala činjenica da je sjenilo samo na površini posuto predivnim šljokicama te kad 'zagrebete' po šljokicama počne Vam se nazirati obično smeđe sjenilo. Vidjećete na swatchevima o čemu pričam. 

Trajnost ovog sjenila sa Avon bazom je odlična, a to samo zahvaljujući bazi jer bez nje sumnjam da bi se dugo zadržalo na kapku. 






Na kapku sam koristla Avon bazu, 3D bež nijansu u unutrašnjem uglu kapka, na vanjskom sam prvo nanijela Essence tedy olovku, a preko nje Choco - chic sjenilo.

3D sjenila sadrže 2.8 grama, a cijena im je 5.85 KM, dok Metal Glam sadrži 2.7 grama po cijeni od 5.25KM.

Ukoliko niste, još se možete prijaviti za darivanje koje je aktualno na blogu,  klik klik ovdje za više informacija.

Jeste li koristili neka od Essence sjenila i koja???


PR 

Broj komentara: 15:

  1. wow, choco chic is so pretty
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam jedno mono sjenilo od njih, žuto, i nijansa se zove (pazi sad) - John Lemon XD hahahaha

    Tad kad sam ga kupila sam bila u potrazi za žutim sjenilom, ne znam ni sama zašto, čak i ne volim žutu boju, ali je sasvim ok sjenilo, dobre je pigmentacije i trajnosti, naravno duže s bazom, ali ja sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa meni je ime baš simpatično i smiješno hehheh, nekada i žuta sjenila dobro dođu. Pigmentacija je različita od sjenila do sjenila, ja volim essence sjenila jer ih lako nanesem i ne moram ih dugo blendati baš zbog slabe pigmentacije :)

      Izbriši
  3. Choco Chic je prekrasno, šteta što ostane bez tih šljokica,, ali i dalje je lijepo :D
    i 3D mi je lijepo, iako bi šampanjac nijansu i sama češće stavljala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma meni su nijanse odlične s tim da me pigmentacija kod 3D dua baš razočarala dok je ono iz metal glam odlično iako patim za šljokicama :)

      Izbriši
  4. Imam Essence 3D sjenilo u prekrasnim zemljanim tonovima. Kada ga nanesem nakon baze, odlično se drži

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, ovo je malo slabije pigmentirano što ne znači da su sva sjenila iz 3D kolekcije takva :)

      Izbriši
  5. Ni s mokrim aplikatorom nije nista bolje,rekla bih cak i da je gore jer se zgrudva sjena kad se uzme,probala sam i sa cekticom za eyeliner i situacija je ista...mnogo zalosno jer se i meni mnogo svidjaju obje nijanse...a sto se tice choco chic nijanse,paaa gdjrrr nestanuuuu sljokiceee......meni bi puno bolja bila da su sljokice ostale...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nisam ja ni pokušala sa mokrim aplikatorom i bolje što nisam. Eh gdje nestanu šljokice, i ja se pitam :)

      Izbriši
  6. nekako sam uvijek preskakala njihova sjenila, osim neke prastare LE palete (neka vampirska linija) koja je zapravo bila super.
    šteta što choco chic ostane bez šljokica :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim essence paletice i zna se naći dobrih primjeraka u prodaji :)

      Izbriši
  7. Choco-chic krasno izgleda pa je prava šteta što se šljokice nalaze samo na površini.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam nekad davno kupila njihovu quatro paleticu i još uvijek je imam, a prije par dana sam i ja kupila metal glam sjenilo ali zlatno (ne znam kako se zove nijansa :( zgulio mi se onaj papir), i baš sam se razočarala kad sam vidjela da su šljokice samo na površini sjenila. :/ Kupila sam ga samo radi šljokica, a inače volim matte, ali mi se ova baš svidjela. Šteta. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto razumiješ moje razočarenje. Essence nam treba platiti kolektivnu terapiju jer nema šljokica na aa ja ne mogu živjeti bez tih šljokica heheh. Hvala na komentaru. LP

      Izbriši