petak, 23. siječnja 2015.

Essence silky touch blush: #80 autumn peach



Ne znam koliko sam kompetentna pisati recenzije o rumenilima jer imam jako malo iskustva u korištenu istih, a moja make up kolekcija broji tek četiri primjerka ovog dekorativnog proizvoda. Moram priznati da ni ta četiri primjerka nisu stalno u opticaju i rijetko ih koristim. U jednu ruku razlog ne korištenja rumenila je nedostatak vremena, a u drugu nedostatak navike korištenja rumenila. Priznajem, kako vrijeme prolazi i najviše po utjecajem blogova počela sam se mijenjati i koristiti rumenila što frekventnije jer sam i sama shvatila da rumenilo stvarno promijeni crte lica i lijepo istakne obraze te im da dašak svježine.


Danas Vam donosim moja zapažanja o novoj nijansi Essence silky touch rumenila pod nazivom #80 autumn peach. Pored ove nijanse u kolekciji jesen/zima 2014 našla se i nijansa #70 kissable, a na tržištu je prisutno ukupno 6 nijansi. Ne mogu, a da sa Vam ne podijelim još jednu nijansu kojom sam zaista oduševljena i koja će se ubrzo naći u mojoj skromnoj kolekciji, a to je nijansa #40 natural beauty koja mi je više pogodna za konturisanje, a o čemu pričam shvatićete kad kliknete na essence stranicu i pomno proučite sve dostupne nijanse spomenutog rumenila kao i nijansu natural beauty.




Ambalaža ovih rumenila je klasična, minimalistička kao kod većine Essence rumenila i mono sjenila. Plastična, prozirna i najvažnije kompaktna i posve stabilna. Iskreno, po meni je ova ambalaža sasvim solidna i jako lijepa, ne ludim za glamuroznim rumenilima gdje ambalažu platim više nego proizvod unutra. Za količinu proizvoda od 5 grama platit ćete 5.25KM i mislim da je ovo sasvim pristojna cijena za kvalitet koji ovo rumenilo nudi. 


Na prvi pogled jako mi se svidjela reljefna struktura rumenila koja je nažalost već pri prvom korištenju uništena, ali ne u potpunosti. Tekstura rumenila je kao što piše u nazivu jako svilenkasta što se posebno osjeti kada prstima pređete preko površine istog. Prilikom korištenja, proizvod se minimalno trusi. Dovoljno je jedan blagi dodir kista o površinu da se na njemu nađe dovoljno proizvoda za primjetnu aplikaciju na licu. Zahvaljujući pigmentaciji koja je srednje do jaka i dosta nadogradiva proizvod je postojan na licu sve dok ga ne skinete, ali ne i u slučaju ako imate masno lice ili često dirate rukama po obrazima. 


Nijansa autumn peach je u ambalaži dosta narančasta ili ciglasta po mom mišljenju. Mislim da je moj aparat malo i potamnio nijansu te ona izgleda dosta tamnija nego što ustvari jeste. Situacija na licu je sasvim drugačija, nijansa je zaista blago breskavsta, a jači intenzitet nijanse možete postići blagom nadogradnjom i blendanjem koje je u potpunosti olakšano zahvaljujući svilenkastoj teksturi rumenila.

Ova nijansa sadrži malo zlatno shimmera koji se ne ističe puno na licu. Jako je sitan i lijepo se presijava na obrazima i ne nakuplja se po suhim dijelovima obraza što mi se znalo događati sa jednim Oriflame rumenilo. 




Smatram da je ovo jedan jako dobar proizvoda za svakodnevno korištenja, posebno je pogodan za početnike jer se stvarno lako blenda i nijansa je nadogradiva te bez obzira na pigmentaciju smatram da ne možete pretjerati sa nanošenjem ovog rumenila. 

Dole su navedene sve dostupne nijanse:

  • 40 natural beauty
  • 10 adorable
  • 20 baby doll
  • 60 life's a cherry
  • 70 kissable (nova nijansa)
  • 80 autumn peach (nova nijansa)
SASTAV:
TALC, MICA, ZINC STEARATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, ISOSTEARYL NEOPENTANOATE, MAGNESIUM CARBONATE, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL CAPRYLATE, P-ANISIC ACID, ALUMINA, TIN OXIDE,PHENOXYETHANOL, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 77491, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



Da li ste koristili Essence silky touch rumenilo??? Koje Vam je rumenilo najdraže???


PR UZORAK


Broj komentara: 12:

  1. Ja već dugo koristim njihova rumenila,imam nijansu 20,60,80 i definitivno su mi omiljena rumenila.Cijena vrlooo pristupačna,a gotooovooo ih je nemoguće potrpšiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da 5 gr ja nikad neću potrošiti posebno jer ih ne koristim tako cesto :D

      Izbriši
  2. ja imam 60 life's a cherry i dobar mi je, fina su im rumenila, imam jos jedeno essence rumenilo iz LE, fina su , a nisu skupa =)
    Amina
    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ok i voljela bih jos koju nijansu, imama i ono kremasto soo glow koje mi je još draze od ovoga :)

      Izbriši
  3. Imam i jako je često koristim, Razmišljala sam da nabavim još poneku nijansu, ali imam već previše rumenila. Baš sam sada gledala swatcheve te nijanse koju planiraš nabaviti za konturisanje i nekako mi je pigmentacija baš bezveze. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da cu i ja preskociti natural beauty jer je slaba pigmentacijia ali kad malo bolje razmislim to meni i treba - slabija pigmentacija, na swatchu vidim puno sljokica, mislim da cu ipak nabaviti taupe od nyx-a :)

      Izbriši
  4. ja sam kao i ti što se tiče rumenila, tek od nedavno sam ih počela redovno koristiti :) ovo je jako lijepa nijansa, a dobar mi je čak i onaj cream to powder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da crema to powder nije uopšte loš, u početku mi nije bio nešto ali kad sam skontala kako ga nanijeti sad mi je super i baš djeluje prirodno na obrazima :)

      Izbriši
  5. Fina nijansa, malo previše crvenkasta za mene, ne stoje mi lepo rumenila sa toplim podtonom. Ali ove rozikaste nijanse mi deluju primamljivo. :)

    http://www.beautyfineprint.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nije crvenkasta uopšte, malo su slike potamnjene zbog lošeg osvjetljenja :D

      Izbriši
  6. Kako je divno rumenilo! Imala sam nijansu Sweetheart,preslatko je bilo,vec sam uveliko bila dotakla dno kad mu je istekao rok trajanja:) Uzgred,tvoja kolekcija od 4 rumenila nije mala,to je sasvim fina brojka:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja planiram nabaviti jos koju nijansu samo da nije breskvasta i roza, smisliću nesto. Eh draga moja od danas kolekcija je spala na tri, tetka odnijela jedno :D

      Izbriši