petak, 9. siječnja 2015.

in love with #2



Prvi post ovog tipa objavila sam davno, a možete ga pročitati ovdje. Kad bacite pogled na taj post i ovaj primijetit ćete da su se u ovome našli neki isti proizvodi, a razlog je taj što su mi ti proizvodi i dalje ostali dobri te ih volim i koristim. 

Kako sam spomenula ranije, postove o mjesečnim favoritima su zamijenili postovi tipa in love with, najveći razlog toga su oscilacije u pisanju postova i činjenica da nekad u dva - tri mjeseca imam iste favorite te mi ih nije logično sto puta spominjati na blogu.


P R E P A R A T I V A:

Clearasil tonik za lice sam kupila preko fb grupe gdje se prodaje kozmetika iz Njemačke (tako piše u grupi). U toj grupi dosta djevojaka je hvalilo ovaj tonik u smislu da lijepo osvježi kožu, odstrani nečistoće i pomaže kod isušivanja gamadi od bubuljica te smanjuje pojavu mitesera. Kupila sam ga jer je bio oko 3KM i tvrdim da bolji tonik nisam probala bar što se tiče ovog dijela sa bubuljicama. Koristim ga još od ljeta i čitav taj period lice mi je super izgledalo i znam da to mogu zahvaliti samo ovom toniku. Istina, u sastavu dominira alkohol koji isušuje kožu što se posebno pokazalo loše sad u zimskim danima kad mi je koža lica dodatno izložena vjetru, grijanju i hladnoći. Prestala sam ga koristiti na cijelom licu i sa njim čistim samo samo područje T zone s tim da nos izbjegavam, znači samo čelo i bradu jer se taj dio pojačano masti bez obzira na zimu ili ljeto. Uglavnom se radi o jako dobrom proizvodu za lice s tim što ga ne bih preporučila onima sa suhom  kožom jer je za taj tip ipak previše agresivan. Moja je normalna ljeti, a zimi mješovita (suhi obrazi, masna T zona), znam čudna koža ali šta da Vam kažem na to, ali pored toga što isušuje zimi ipak mi je dobar za ljetne dana i voljela bih ga ponovo kupiti jer mi je ovaj pri kraju.

Alverde losion* za njegu tijela sam datulom i smokvom sam recenzirala ovdje. Spomenula sam kako odlično njeguje te super odgovara osjetljivoj koži kakva je moja jer je na bazi prirodnih sastojaka. Žalila sam se na miris ali sam se navikla i sad ga volim, dok onaj u kremi za tuširanje jednostavno ne podnosim. Žao mi je što je ovaj losion dio LE i što se vjerojatno neće moći više kupiti, te posebno mi je žao što ga ne mogu sad samostalno kupiti jer dolazi u kombinaciji sa spomenutom kremom za tuširanje. 

Panten šampon je zamijenio Elsev Total Repair 5 ne zato što  je taj loš nego ja volim eksperimentirati i tražiti još bolje šampone za kosu  (čuj!). Moram priznati da je ovaj malo bolji od Elseva jer daleko bolje 'nahrani' kosu, lijepo je očisti od masnoća i u mom slučaju griva se ne masti dva cijela dana dok je treći dan stanje već pomalo kritično. Mislim da je ovaj šampon odlična stvar za one sa suhom kosom. Nakon pranja, bez regeneratora kosa je mekana i lako se češlja što nisam doživjela ni sa jednim šamponom. 

Garnier Mineral dezodorans, da mi je neko rekao da ću se zaljubiti u dezodorans ne bih mu vjerovalo (moram pod hitno na detaljan psihijatrijski pregled i savjetovanje). Moram priznati da je ovaj dezodorans sa trona srušio Rexonine dezodoranse koje sam dugo kupovala. Ovaj ima lijep, puderast miris ne ostavlja tragove na odjeći i stvarno pruža odličnu zaštitu protiv znojenja i neugodnih mirisa.


D E K O R A T I V A:

Rimmel Lasting Finish 25h sam davno recenzirala ovdje. I uz svakodnevno korištenje imam ga još pola tubice, možda malo manje. Ukoliko Vas zanimaju detalji možete pročitati recenziju, nisam sigurna da će Vam koristiti jer je prozvodu promijenjena ambalaža i 103 nijansa nije dostupna pod našim kozmetičkim nebom jer zašto uopšte uvoziti svijetle nijanse pudera u BiH, mi smo svi garavi cijele godine i bez problema se možemo mackati puderima boje gline :P

U zadnje vrijeme spomenuti puder fiksiram sa Catrice Prime and Fine* transparentnim puderom koji je sasvim uredu iako ja nemam toliko potrebu da matiram kožu zbog prosijavanja, koristim ga više zbog baršunastog izgleda kojeg daje  koži lica. Više o njemu pisaću u zasebnoj recenziji.

Nisam osoba od rumenila ali me Essence autumn peach* nijansa učila njome. Lijepo je pigmentirana i super se blenda, na mojim obrazima koji se ne maste traje cijeli dan, a to je sve što ću Vam reći jer i za njega imam pripremljenu recenziju. 



Pored svih maskara koje koristim S.he* se pokazala najboljom. Nisam probala ništa iz S.he asortimana osim ove maskare koja mi super odgovara i za njom sam najčešće posezala, a više o istoj možete pročitati ovdje

Tek nedavno sam počela popunjavati obrve što je postala stvar koju nikad ne preskačem. U tu svrhu koristim Essence set koji sam već recenzirala i ostaće mi omiljen sve dok ne nađem bolju zamjenu. Pored toga multifunkcionalan je te ga često koristim na kapcima

Dugo sam tražila olovku koja mi se neće brisati sa waterline-a te koja se neće mrljati i ostavljati mi tragove ispod očiju od kojih izgledam kao panda. Odlično sam se našla sa Biocura kajal olovkom koja ne sam da je mekana i ultra crna već sadrži gumeni aplikator na drugoj strani koji se može koristiti za razmazivanje olovke na kapcima. 

Essence High Shine* liner mi je postao omiljeni i jedini sa kojim mogu izvući solidnu liniju. Lacura sjenila sam često spominjala na blogu, sasvim su solidna i u ovome postu se nalaze jer najčešće posežem za njima kad negdje žurim i nemam vremena za blendanje i kombiniranje sjenila. 



Sad po ruževima ispada da imama samo ova tri, a to nikako nije istina već su mi ova tri najdraža i kad negdje žurim oni su mi provjerena stvar u kombinaciji sa malo pudera i maskare na trepavicama. Neću o njima puno pisati jer sam ih već spominjala na blogu.

Balea balzam*  se u zadnje vrijeme pokazao kao dobar, čak i bolji od onih u stikovima koji ništa ne rade kad su usne isušene i u lošem stanju, a baš su sad takve, djelomično od hladnoće, vjetra i od ruževa  koji isušuju usne. 



Što se tiče lakova za nokte najčešće sam koristila Essence Juicy Love, Catrice Must-Have STEELetto*, a kao topper na njih sam na nosila Essence sparkle sand I Feel Gritty* koji svakom laku daje sjajni sand završetak. 

Pored njega, kao topper sam često koristila Golden Rose zlatne šljokice koje su stvarno najljepše šljokice koje sam ikad imala. Kako ne volim da mi je kožica oko noktiju isušena često sam koristila Lacura ulje koje je kombinacija ulja jojobe i limuna te super miriše i solidno njeguje kožice ukoliko ih češće mažem, ako ih zapostavim onda je to već druga priča i moram posezati za bogatijim kremama i uljima ali uglavnom mi je spomenuti preparat najčešće u upotrebi.


Toliko o mojim omiljenim proizvodima, nadam se da Vam post nije bio preopširan. 

Koje proizvode najčešće koristite i jeste li koristili neke od gore spomenutih???

*PR - uzorak

Broj komentara: 13:

  1. Mene sad baš taj tonik zanima, a naravno da ga nema kupiti kod nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na žalost, ukoliko budeš išla negdje vani Austrija, Njemačka sigurno ih tamo ima za kupiti. a kod nekoga sam čitala da ga nabavlja u Švedskoj :) ali bez obzira na to smatram da možeš naći i adekvatnu zamjenu kod nas po drogerijama :)

      Izbriši
  2. Ovaj Biocura ruz podsjeca nijansom na moj voljeni avon tender mauve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morala sam guglati da vidim, istina baš su slični, eto mi zamjene kad potrošim ovaj jer ga baš često koristim :)

      Izbriši
  3. ovaj essence teksturni nadlak je odličan <3 odmah sam se zaljubila u njega i super mi je nijansa juicy love, imam i ja ovaj rimmelov 103 true ivory, ali mi je za pola nijanse pretaman....šta ću kad sam duh XD
    ali rješim to kad ga pomješam sa svjetlijim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. je napisala juicy red heheh a deh bitno je da mislimo na isti lakk :) Eh i ja bih malo svjetliju nijansu rimmelovog pudera jer i meni je malo tamna ova ali snalazim se :)

      Izbriši
  4. Koja je to grupa na fb, ako nije tajna? :)
    Imam dosta istih stvari i moram priznati da je Essence rumenilo predivno i da ga dosta često koristim baš kao i Catrice tečni ruž/sjajilo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Djevojka je zatvorila grupu još u 8 mjesecu i prodavala je samo na području Bihaća, nije slala poštom :) Meni baš žao jer imala je dobrih stvari poput ovog tonika koji sam spomenula :)

      I meni je essence rumenilo najdraže, ono soo blush kremasto mi nije nešto, Catrice tečni ruž odlična stvar :)

      Izbriši
  5. Mene sad zanima ta fb grupa sa njemackom kozmetikom :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Djevojka je zatvorila grupu još u 8 mjesecu i prodavala je samo na području Bihaća, nije slala poštom :) Meni baš žao jer imala je dobrih stvari poput ovog tonika koji sam spomenula :)

      Izbriši
  6. lijep izbor stvari :D
    zainteresirala si me za Pantene šampon, jer volim šampone koje lijepo očiste, a ne isušuju kosu :)
    Rimmel puder me jako privlači...essence set za obrve isto,, u Hrvatskoj je na jednom portalu proglašen najpopularnijim essence proizvodom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni čudno što je proglašen najboljim proizvodom kad je baš super i multifunkcionalan je. Ako imas suhu kosu svakako probaj Panten šampon :)

      Izbriši
  7. zainteresirala si me za Pantene šampon, jer volim šampone koji lijepo operu kosu, ali ju ne isušuju :)
    Rimmel puder me isto privlači jako :D

    OdgovoriIzbriši