utorak, 20. siječnja 2015.

Liebster Blog Award




Hvala blogokolegicama sa blogova IL ROSSETTO ROSSO i THE RED QUEEN na nominacijama za Liebster nagradu.

Pravila ovog taga su slijedeća:

Liebster nagrada daje se blogerima koji imaju manje od 200 sljedbenika.

1.Svaki bloger trebao bi napisati 11 random činjenica o sebi 
2. Svaki bloger trebao bi odgovoriti na pitanja koja mu je postavila osoba koja ga je nominirala,
3. Odaberi 11 blogera koje nominuješ i označi ih,
4. Idi na njihov blog i obavijesti ih,
5. Ne označavaj istu osobu koja je i tebe označila


Ja ću neka pravila zaobići, kao i uvijek. Evo prvo odgovora na 11 pitanja sa bloga IL ROSSETTO ROSSO:

1. Na šta ste prvo pomislile kada ste se jutros probudile?
Jutros sam se probudila u podne i ne sjećam se šta sam pomislila, stvarno :)

2. Koje je najčudnije ime koje ste ikada čule?
Timur, znam da dosta roditelja daje to ime novorođenoj djeci ali meni je ime u jednu ruku bezveze pored toliko lijepih imena. 

3. Na koju naviku ste najponosnije, a koje želite da se riješite? Zašto?
Redovno njegujem nokte, kosu i kožu. Uvijek sam to smatrala smaranjem ali od kada vodim blog te stvari su najdraža navika. Uživam lakirati nokte, mackati kosu maskama i mazati tijelo losionima, to su stvari koje nikad ne preskačem i ne zapostavljam. Dok mi je pipkanje po licu, kao i mnogima najružnija navika koje se želim riješiti.

4. Najdraži tekst pjesme?
Sa ovim zadnjih dana pijem mozak drugim insanima, al' to u mojoj izvedbi zvuči kao mačke u februaru :)
Dve case uvek lakse prebole tugu
neka su srecu nasle selice na jugu
dve case i sve flase, ovo je mesto nase
dve case i dva srca meni i mom' drugu


5. Postoji li proizvod koji koristite svakodnevno, a mogle biste živjeti bez njega i ne bi vam nedostajao? Koji? 
Ehh ne mogu se sjetiti baš nijednog, ove koje koristim svakodnevno su bitni za održavanja higijene i da ne smrdim, a njih se bome ne bih odrekla jer ja volim da mirišem :)

6. Kada se najviše osjećate kao Vi?
Kad spavam.

7. Šta vas nervira?
Pamtovanje drugih ljudi i ponašanje ja sam mačka ti si miš, ja sam usisao svu pamet svijeta šta ti znaš - e to ponašanje me nervira iii ja imam MEK LIPSTIK, a ti onaj od kineza :)

8. Kada biste se mogle riješiti jedne odgovornosti, koja bi to bila? 
Sreća, još nemam velikih odgovornosti.

9. Šta vas fascinira?
Činjenica koliko su ljudi zaljubljeni u sebi pa stalno slikaju selfije :P :P iliti selfine haštag jesmofine

10. Da li nanosite maskaru zatvorenih usta? :D
Ne, usta otvorena svaki put.

11. Šta smatrate svojim najvećim kvalitetom?
To što mogu ignorisati puno stvari, ljudi, događaja i ponašati se #jebesemeni.

I sad 11 pitanja sa bloga THE RED QUEEN:

1. Volite li kuhati?
Volim, a još višem volim jesti :)

2. Koji vam je najomraženiji kućanski posao?
Nema ga, znam da je teško za povjerovati ali tako je.  

3. Koji vam je no.1 YouTube guru/profil?
Shaaanxo!

4. Čega se najviše bojite?
Ljudi i ljudskih gluposti!

5. Jeste li praznovjerni?
Ne.

6. Koja vam je najdraža boja lakova za nokte?
Bordo crvena!

7. Koja vam je najdraža životinja?
Ma-čka!

8. Imate li lošu beauty naviku i koju?
Ne znam je li bjuti ali ružna jeste - čopkanje po licu.

9. Što vas vezano za makeup najviše nervira?
U zadnje vrijeme me nervira ono 'iscrtavanja' usana k'o kajli džener pa majku mu više i kajli džener* još će na paštetama pisati uputstva 'kako iscrtati usne kao kajli džener*' i da znam napisala sam joj ime i prezime malim slovima, briga me, nije ona Tom i Jerry da joj moram pisati ime velikim slovima.

10. Što mislite koja vam je najveća vrlina i mana?
Ne mogu izdvojiti po jednu manu i vrlinu, a i trenutno mi ne pada na pamet ni jedna.

11. Kada biste se mogli probuditi kao jedna poznata osoba, tko bi to bio?
Vjerovatno bih se voljela probuditi kao kajli džener* zabila bih sebi mekov kist za iscrtavanje obrva u oko uslikala se i objavila na instagramu.

Hvala curama na nominacijama, baš sam se zabavila odgovarajući na pitanja.

*PR 

2 komentara:

  1. Wahahahah kajli džener! Samo da znaš da si me dobro nasmijala :D

    OdgovoriIzbriši
  2. cccc .... ja imam Mac lipstick a ti onaj od kineza :P hahaha

    i kajli džener hahahaha oooooj umrla sam XD i mene to pomalo nervira što je odjednom svugdje kajli džener, kajli ovo kajli ono, ako će već neka kajli negdje biti nek bude minogue XD

    OdgovoriIzbriši