nedjelja, 4. siječnja 2015.

Prazno #5



Volim Empties postove kako pisati, tako i čitati kod drugih jer su prije svega kratki (da, lijena sam ne volim čitati kilometarske postove) i prepuni slika. Kažem, ne volim čitati klometarske postove, a i sama nekad znam otipkati takav. Prazno 5. dio je vjerojatno zadnji post ove tematike koji ću pisati na blogu jer planiram ga nekako preformulirati i uvesti nešto drugačije, ovaj tip mi je ispran i postao je dosadan. Pobijam sama sebe jer rekoh da volim ovakve tipove postova.



Daklee,
  • Elseve Total Repair 5 kupujem po ko zna koji put jer mi odgovara (što ne znači da će i Vama ali bujrum probati ne ide iz mog džepa), šalim se ovo je jedan odličan šampon koji radi sve ono što obećava. Kosa od njega izgleda sjajnije, brzo se ne masti i jednostavno izgleda ljepše i zaglađenije. Da sam pametna kao što nisam kupila bih i masku iz iste linije ali eto uvijek zaboravim ili kad je vidim previše sam škrta dati 10 KM za nju ili je više KM - ova ne znam. 
  • Subrina Volume i Shine, kad vidite ovaj šampon bježite od njega dokle god Vas noge nose, ja čisto da se razumijemo bježim od njega ko vampir od bijelog luka jer mi se kosa nikad više nije mastila i nikad gore nije izgledala nego kad sam koristila ovaj šampon. Lijepo on miriše, super pjeni i odlično opere kosu, ali ne znam koji vrag ima u sebi da se kosa od njega masti brzinom svjetlosti. U ovom postu se našao jer sam ga koristila kao tečni sapun i za pranje kistova. 
  • Balea LE šampon kupujem jer volim miris jabuke ali dva puta je i previše za ovako loš šampon koji samo lijepo miriše, a ništa ne radi od kose. Voli Baleine proizvode međutim svi šamponi bez silikona su užasni osim onoga sa melisom i ruzmarinom, taj može proći. 
  • Balea mlijeko za hidrataciju kose i lakše rasčešljavanje je odličan, recenzirala sam ga ovdje, a kupila ponovo i opet ću sve dok ne nađem proizvod dostojan njegove zamjene.

  • Dove kremasti gel za tuširanje sam dobila u setu zajedno sa dezodoransom, sapunom ili losionom ne znam. S obzirom da se poklonjenom konju/gelu ne gleda u zube, neću biti bezobrazna i reći da je loš jer nije ali sama ga ne bih kupila jer imam jako puno jeftinijih alternativa na raspolaganju, tipa gelovi za tuširanje Balea, Alverde i Nivea. Od Dove proizvoda jedino se kunem u sapun i ništa više, od dezodoransa, losiona i gelova koje sam probala svi su živo razočarenje jer stvarno obećavaju više nego što stvarno nude.
  • Balea gelove za tuširanje sam recenzirala ovdje i ovdje te sumnjam da ću ih moći ponovo kupiti jer se radi o limitiranim izdanjima.


  • Stevan Still masku sam recenzirala ovdje, ne kažem da je loš proizvod jer za tako nisku cijenu radi posao sasvim solidno. Neću ga ponovo kupiti jer mi se po glavi motaju kupovine nekih drugih pakovanja i maski za kosu. Ako imate jako oštećenu kosu, tretiranu, farbanu, prepeglanu :P ovo nije pakovanje za Vas. Vi se trebate početi moliti Bogu da Vam se pegla pokvari :
  • Oriflame Swedish Spa ulje je odlično. Višenamjenski proizvod koji sam koristila za sve, od njege tijela do njege kose. Sadrži kombinaciju više ulja i lijepo miriši na đumbir. Svakako Vam ga preporučujem. 



  • Balea Soft kremu volim i smatram da je odlična jer lijepo njeguje i brzo se upija. 
  • Amai je sasvim solidna za mackanje po tijelu ali za lice nije nikako dobra jer se previše masti i ostavlja neki ružan film na licu kao da se dobro ne upije nego samo 'čeka' na koži. Za tijelo je sasvim uredu, posebno ako Vam je koža pretjerano suha.



  • Essence My Skin gel sam kupovala tri puta i bio mi je odličan dok nisam počela koristiti Balein gel za umivanje sa voćnim koktelom kojeg sam recenzirala ovdje.


  • Evelin 8in1, tretman koji mi je ojačao nokte ali ga više ne koristim. Kupila sam drugu bočicu ali je nisam koristila jer u zadnje vrijeme imam određene zdravstvene probleme i dok se ne utvrdi kakvi su problemi u pitanju ne želim koristiti nešto što sadrži formaldehid. Znam da malo pretjerujem jer dosta blogerica je dotaklo dno i četvrtoj bočici ali nismo svi isti i svačiji organizam drugačije reagira na određene stvari. I dalje tvrdim, jako dobar ojačivač i svakako ga preporučujem ali ga koristite umjereno. 
  • Turpija za poliranje noktiju kupljena u cm-u, koristila sam je kratko i smatram da je jako loša jer se brzo istroši dio zvan shape koji mi je bio i najpotrebniji na ravnanje nokatne ploče. 
  • Avon Color Trend sjenilo bacam jer je jako loše, tvrdo, loše pigmentirano i imam ga jako dugo.
  • Rimmel lasting finish tester crvenog ruža u nijansi 102 mislim, bacam jer ga imam jako dugo mada ne pokazuje znakove starenja ali u zadnje vrijeme sam dobila dosta crvenih proizvoda za usne tako da mi ovaj neće nedostajati.
  • Oriflame stylo liner je dobar za one koji znaju raditi sa takvim tuševima, ja ne znam i zato sam ga bacila jer se počeo sušiti, a i žali bože para što sam dala za njega, a nisam ga koristila svega tri puta. Zajedno sa njim ide i olovka za obrve koja je pretvrda i presvijetla, jedino što je dobro na njoj je ovaj češljić.
  • Oriflame Studio Artist baza za make up je odlična, bar meni jer imam suhu kožu obraza i lijepo hidratizira ta područja te puder odlično izgleda preko nje. Za zahtjevnu kožu lica sa proširenim porama baš i nije.
  • Solvent odstranjivač lijepo mriše na bademe, ne sadrži aceton, meni odličan jer je jeftin a stvarno radi posao kako treba.
  • Oriflame tonik za suhu kožu sam koristila jedno vrijeme i super mi je odgovarao, kad sam kupila drugi ovaj je pao u zaborav te ga bacam zbog isteka roka trajanja.
  • Bočica parfema je Angie Hot Fantasy lijepo miriše, slatkasto te je dosta dugotrajan. Više bih ga okarakterizirala kao ljetni miris.


Na kraju ispade kilometarski post.

Toliko od mene, hvala na čitanju.

Šta ste zadnje potrošili???



Broj komentara: 13:

  1. Balea mleko mi ne predobro. Probala sam jos Balea umivalicu tacnije trenutno je koristim al nekako mi i nije nesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je mlijeko za kosu super. Balea umivalica sa vocnim koktelom mi je ok za svaki dan :)

      Izbriši
  2. hahha kilometarski :D ma nema veze, što više stvari spomeneš u ovakvom postu, veća je šansa da će netko naići na proizvod koji ga zanima :D
    Elseve Total Repair 5 šampon bi si mogla kupiti, jer vidim da si zadovoljna s njima,, a svi Elseve koje sam do sad kupovala su mi bili odlični :)
    Black Secret gel za tuširanje mi je tako žao što nisam naišla nigdje u DM-ovima,,a vjerujem da bi mi miris bio odličan
    Balea mlijeko za kosu sam koristila prije i bila oduševljena <3
    drago mi je da ti je Balea soft krema dobra, nedavno sam ju kupila, ali nisam koristila još :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas sam se zanijela u tipkanju!
      Elsev ti je odličan šampon i vjerujem da će ti odgovarati.
      BS sumnjam da ćeš naći ali pokušaj odličan je za zimski ugođaj hehe ;)
      Soft kremu uvijek kupujem, dobra stvar :)

      Izbriši
  3. Upravo (ponovno) testiram Balea mlijeko za kosu,još nisam sigurna. Nekako mi škripi kosa nakon njega,ali miriše divno <3

    OdgovoriIzbriši
  4. slabo trosim proizvode, al trudim se da potrosim gelove za tusiranje bar, jer imam mozda 10 , haha, i isto trosim eveline 8u1 ko luda,ali u zadnje vrijeme sporije, jer isto me strah zbog sastojka koji sadrzi =( , nisi jedina, uglavnom, i ja bi pravila prazno postove, ali muka mi skupljati smece, a i trebaalo bi mi 100 godina, al zato ih volim citati i gledati kod ostalih, =D
    i ja sam bas skoro pobacala svu staru sminku, jer nije ni to dobro stavljati na kozu, ako dugo stoji.
    <3 Amina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kod većine je takva situacije, skloni smo gomilanju nepotrošenih proizvoda, a i ja sam slaba na tuširalice kao ti i mislim da bih stalno kupovala svaku novu koja izađe u prodaju posebno baleine tuširalice. Evelin je dobra stvar ali koristi ga umjereno ;) Ja se teško odričem i stare kozmetike ali nekad se mora i to.

      Izbriši
  5. Balea gel za umivanje mi je odličan,sad sam ga zamijenila sa drugim isto Baleinim i također sam zadovoljna.Niska cijena a odlično rade svoj posao. Ja sam prestala koristiti 8in1 jer me ako mogu reći peku nokti od njega pogotovo nakon što skinem nadogradnju. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sad koristim Balein piling sa mirisom maline i dobar je ali mi malo miris maline dosta sintetički djeluje :) Evelin se i ne smije koristiti na nokte koji su već oštećeni nadogradnjom i sl piše i na kutijici zato te peče :D Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  6. bravo, bila si vrijedna :)
    I pametna odluka za Eveline 8u1. Ja ga koristim i jako volim, ali dobro da si stala dok ne otkriješ uzrok svojih problema

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Nadam se da nije neki veliki problem ali vidjećemo još :D

      Izbriši
  7. Balea mleko za kosu je nešto što obožavam i svakome bih ga preporučila. Meni su super ovi postovi, da vidim da ste nešto i potrošila a ne samo da kupujete novo :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Kosa mi se jako brzo masti tako da bih mogla probati ovak Elseve sampon.8u1 sam i ja prestala koristiti zbog formaldehida,sad koristim maximum nail growth i gel effect od Evelina.Balea mlijeko i umivalicu odavno mjerkam i jos se nikako nisam odlucila.

    OdgovoriIzbriši