četvrtak, 15. siječnja 2015.

Sparkle sand manicure! +Dobitnica darivanja!!!


U zadnje vrijeme rijetko pišem o lakovima za nokte. Razlog? Horor stanje mojih noktića, mislim, nije stanje toliko strašno za normalne ljude dok meni jeste (jer ja nisam noormalna) jer su mi nokti kratki, a ja takve nokte na svojim rukama ne volim. Ako sa njima ne mogu postići efekt (čitaj ogrebotine) koji moja mačka kandžama postiže po namještaju, mojim rukama i nogama, to za mene nisu nokti. Ja volim dugačke kandže i tačka.


Na slikama su nokti dosta kratki (slikala sam ih davnoo) dok su u ovome momentu u daleko boljem stanju, rastu li rasu i bez Evelina 8in1. 

Dakle, danas Vam pišem kratki osvrt na  Essence Colour & Go lak pod nazivom 187 juicy love i dva divna toppera (nadlaka) jedan je sparkle sand pod nazivim 24 i feel gritty, a drugi je 21 icy fairy.


Colour and Go juicy love lak je odlične pigmentacije te sa jednim slojem dobijem puno prekrivanje ali inače stavljam dva pa je tako bilo i u ovom slučaju. Brzo se suši kao i svi Essence lakovi koje posjedujem, a pored toga dugo traju na noktima jer su mi nokti ZDRAVI, ne listaju se, nisu isušeni i slično. Ako su Vam nokti u lošem stanju sumnjam da će lak trajati na noktima više od dva dana. Savjet, odvedite nokte doktoru ili kupite Evelin 8in1 ili neki drugi ojačivač BEZ FORMALDEHIDA. 


Idemo dalje, prvi topper je Sparkle sand i feel gritty. Volim ovaj nadlak jer svaki lak pretvara u teksturisani, to Vam je onaj efekt kad friško nalakiran nokat pospete šećerom (jeej objašnjenja, aplauz). Odličan je prije svega jer se brzo suši, a pored toga produžava trajnost laka na noktima. Znam da mi manikura bez problema traje i do sedam dana kad stavim ovaj nadlak koji pored toga što ostavlja taj pjeskoviti završetak sadrži i sitne srebrenkaste šljokice te sam završetak je baš kako mu ime kaže u vidu svjetlucavog pijeska :)


Drugi lak kojeg možete koristiti i samostalno je effect nail polish pod nazivom icy fairy. Najdraži lak sa šljokicama pored zlatnog Golden Rose kojeg sam spominjala u prošlom postu. Lak je sam po sebi proziran i prepun malih i velikih srebrenkastih šljokica, o čemu pričam shvati ćete kad pogledate sliku.


Ukupan dojam koji su ostavili ovi lakovi na mene je više nego pozitivan. Ne samo da mi se sviđa nijansa juicy love laka već i odlična široka četkica kojom lak možete nanijeti u samo jednom potezu (ne lažem majkemi), odličan je kad negdje žurite jer kao što rekoh gore lako se nanosi i brzo suši, a sa crvenom bojom na noktima nikad ne možete pogriješiti. Lak Vam zaista preporučujem kao i ova dva divna toppera. Ali kada bi morali izabrati jedan od dva toppera izaberite sparkle sand, nećete pogriješiti sigurno. 


Spomenute lakove možete kupiti u svim drogerijama sa Essence stalcima, kod nas su to cm i dm, po slijedećim cijenama:

Colour and Go lakovi: 2.95 KM
Essence Sparkle Sand lak: 4.25 KM
Essence Effect lak za nokte: 4.25 KM


PR*


DOBITNICA DARIVANJA ...

Hvala Vam svima što ste sudjelovali, ubrzo se igramo ponovo na fb stranici bloga :)

Dobitnica mi se mora javiti u roku od 48 sati ako se ne javi izabraću drugu.




LP

Broj komentara: 14:

  1. Obozavam Essence! Ovaj lak mi se mnogo svidja, i Sparkle sand lak!
    Odlican post! :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Bling Bling je prekrasan kao top coat :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zgodna manikura :). Icy fairy izvrsno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, icy fairi sadrži baš zanimljive šljokice :)

      Izbriši
  4. Super mi izgleda ovaj Essence Effect nail polish! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. silver sparkle is so pretty
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  6. juicy love je bas love :D mnogo mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlični su mi ovi Essence lakovi :)

    OdgovoriIzbriši