nedjelja, 22. veljače 2015.

Balea Elegant Kiss!*


U februarskom dm paketu između ostalog, dobila sam i ovaj deo sprej. O njemu prvo pišem jer je stvarno dobar i vrijedan Vaše pažnje te imate još vremena da ga kupite u dm-u. Prethodno kažem iz razloga što je dio LE kolekcije koja se najčešće brzo rasproda. Pored ovoga, pod nazivom Elegant Kiss, u prodaji možete pronaći i onaj u veseloj šarenoj bočici pod nazivom Golden Magic. Vjerujem da su ovi deo sprejevi bili dostupni i ranije ali ja ih baš nisam primijetila. U aktuelnom dm katalogu oba deo spreja koštaju 2.95KM



U lijepo dizajniranoj ambalaži ne tipičnoj za Balea i bilo koje druge dezodoranse nalazi se 200 ml tečnosti koja zaista zanosno miriše. Znate da skoro svi dezodoransi imaju onaj puderasti miris, najčešće cvjetni, sa ovim to nije slučaj. Kako za mene vrijedi ona konstatacija da sam stvarno užasna po pitanju opisivanja mirisa, moraćete se zadovoljiti jako skromnim opisom. Miris je slatkasti baš lijep i nenapadan, dugo se zadržava na odjeći, a što se tiče kože i zaštite od 24h (što je pretjerano) ne mogu svjedočiti. Znam da po ovim zimskim danima odlično služi svrsi, međutim ne vjerujem da je pogodan za korištenje prilikom sportskih aktivnost i slično. Ja bih Vam preporučila da ga koristite samo na odjeći jer će se tako miris duže zadržavati, a to želite jer je stvarno lijep. 


SASTOJCI: BUTANE, ALCOHOL, PROPANE , DIPROPYLENE GLYCOL, PARFUM , ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, AQUA, LIMONENE, BENZYL ALCOHOL, ANISE ALCOHOL, BHT.

Pored mirisa pohvalno je što ovaj deo sprej ne sadrži alumijeve soli koje djeluju na smanjenje protoka znoja sužavajući pore znojnih žlijezda i blokirajući izvodne kanaliće znojnih žlijezda. Mnoge aluminijeve soli djeluju iritirajuće i nadražujuće, što rezultira crvenilom i upalom kože. Ako su u spreju, ne preporučuje se njihovo udisanje jer dugotrajnom upotrebom mogu izazvati oštećenje pluća. 

Međutim kad bacite oko na sastojke primijeti ćete visok udio alkohola koji se smatraju manje štetnim u ovakvim proizvodima jer omogućavaju da se isti brze suše, utiču na aktivno djelovanje sastojaka u proizvodu te utiče na smanjenje broja bakterija. No bez obzira na to, svi znamo da su alkoholi iritansi koji nadražuju kožu posebno onu jako osjetljivu i već iziritiranu brijanjem i slično. 

Moram priznati da ja nisam imala nikakvih problema što se prethodnog tiče ali svakako obratite pažnju. 




Kakva su Vaša iskustva sa Balea dezodoransima???
PR*

4 komentara:

  1. Slike mi se nenormalno svidjaju, pogotovo ovaj leptir... morala sam komentarisati! :D
    abghahahahahah :DDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni hahahahhah :) Pa komentariši ko ti brani :D

      Izbriši
  2. Koristim vec duze vreme Balea dezodorans sa mirisom limuna i zaista je fantastican. Miris nije previse jak i osvezavajuci je. Odgovara mi i ne menjam ga, mada i on sadrzi dosta alkohola.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila, nisam ga čak ni vidjela za kupiti u dm-u. :)

      Izbriši