utorak, 3. veljače 2015.

Balea ulje za tuširanje - za jako suhu kožu!*


Balea ulje za tuširanje sadrži visokovrijedno ulje soje i ricinusa te je namijenjeno jako suhoj koži. Ovo je prvi proizvod ovakve vrste da koristim, a moram priznati da sam davno koristila uljni piling za tijelo ali ulje za tuširanje ne te zaista nisam znala šta da očekujem.

Moram priznati da mi je bilo jako drago vidjeti ovaj proizvod u dm paketu zajedno sa ostalim divnim stvarima koje sam Vam pokazala u postu o Balea retro kremicama. Kao što znate (a možda i ne znate) volim standardne Balea gelove za tuširanje i rado ih kupujem jer su prije svega cjenovno povoljni i najčešće predivno mirišu dok im njega nije jača strana. Kada sam dobila ovo ulje nadala sam se da će se ono pokazati bar mrvicu bolje što se tiče njege tijela.

Za cijenu od cca 4KM  dobićete 250ml prozirnog zlatno/žutog ulja koje meni miriše na soju i klasično ulje za kuhanje te mi se miris nije svidio ali zašto da u ovakvom proizvodu očekujem parfem i sintetičke mirise kad i ovako može proći, navikne se čovjek na sve pa tako i na miris sojinog ulja koje mi se nakon nekoliko korištenja počelo sviđati. 


Ulje je srednje gustine i sporo se upija u kožu. Kao i svako drugo ulje u dodiru sa vodom na koži ostavlja bjeličast trag tj. ne pjeni što je i za očekivati. Nisam ga koristila samostalno odnosno, prije korištenja ulja tuširam se običnim Balea gelom za tuširanje, a zatim nanosim ulje na čistu kožu, čekam nekoliko sekundi da se upije te isperem. Iskreno, rezultata nakon ovakvog korištenja nije bio ništa zapanjujući i hvale vrijedan. 

S obzirom da sam na ambalaži pročitala rečenicu ...u slučaju potrebe ulje temeljito isprati vodom, ja sam ga odlučila ne ispirati. Nakon tuširanja na mokro tijelo nanijela sam ulje, čekala da se malo upije, a zatim sam ga odstranila ručnikom i znate šta, rezultata je bio daleko bolji. Koža je zaista njegovana, hidratizirana i miriše... po soji, ali nakon što se ulje u potpunosti upije i miris nestaje. Iako nisam temeljito ispirala, znači ulje je ostalo na koži, nisam primijetila neke loše posljedice na koži u vidu, crvenila, iritacija i slično.


Ukoliko imate, zahtjevnu suhu kožu mislim da bi Vam ovo ulje dobro došlo. Zaista lijepo njeguje izrazito suhu kožu, priznajem miris se neće svima svidjeti ali znam da cijena i količina hoće.


Jeste li koristili Balea ulje za tuširanje???

*PR uzorak

Broj komentara: 16:

  1. Bježim od mirisa. Nekako moram si mirisati krasno nakon tuširanja, pod svaku cijenu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šta ja znam, nije toliko strašno, ja sam ga i zavoljela jer super njeguje :)

      Izbriši
  2. Ma meni je Eucerin ulje za tuširanje najbolja stvar koju sam probala. Svaka tuširalica koju sam probala posle me je razočarala :/
    Ponadala sam se da je ovo slično, tj da je podjednako dobro a daleko jeftinije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam koristila tu verziju tako da ti zaista ne mogu reći da li je ovo ulje slično tom tvom omiljenom :)

      Izbriši
  3. Dosta me privlačio i razmišljala sam da ga nabavim, ali moja koža tijela je normalna i ne vjerujem da bi mi se svidio taj uljani osjećaj na koži :D poslije tuširanja volim sve što se brzo upija, a taj proizvod i nije najsretnije rješenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema masnog/uljanog osjećaja vjeruj mi ako ga koristiš onako kako sam navela u postu :) Ak' ti je koža normalna onda ti baš i ne treba, baci se ti na losione :)

      Izbriši
  4. Mene je odbio miris, koliko god da njeguje za mene mora lijepo i mirisati :D trebali su malo poraditi na tom mirisu ako je toliko dobar proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A gledaj ak' hoćeš da ti stvarno lijepo miriše onda proizvod mora sadržavati parfeme i slične iritanse što opet nije nešto što bi odgovaralo suuhoj koži koja je najčešće i osjetljiva.

      Izbriši
    2. Ev pogleda sastav i baš ima parfem ali izgleda ni to ne pomaže da miris bude prihvatljiviji :)

      Izbriši
  5. nemam neku suhu i/ili zahtjevnu kožu, ali sam ga baš neki dan kupila pa sad čekam kad potrošim neke da ga isprobam...
    nekako bi me bilo strah ne isprati do kraja,, ali ako stvarno nema iritacija vrijedi pokušati :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh ja ne ispirem, a imam jakooo osjetljivu kožu i stvarno nisam imala nikakvih problema. :) Javi dojmove :)

      Izbriši
  6. Imam jako suhu kozi i bas cu ovo probati!!! :D

    Od sada ti necu kometarisati anonimno, jer samo sinoc i ja napravila blog, a tu je i prvi post... pa dodji da se druzimo skupa!

    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je jako suha definitivno vrijedi pokušati. Hvala, posjetila sam blog i pratim te :D Sretno :)

      Izbriši
  7. Mene je odbio miris, patim na to, nažalost :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je moj opis pretjeran ali iz ambalaže stvarno nije nosu ugodan. Kad se nanese na kožu, podnošljiv je :D

      Izbriši
  8. Ovo moram da nabavim,ko stvoreno za mene :).

    OdgovoriIzbriši