utorak, 17. veljače 2015.

Essence soo blush #10 sweet as a peach!*


Današnji post posvećen je jednom lijepom kremastom rumenilu iz Essence tvornice dekorativnih proizvoda. Nedavno sam recenzirala ono iz Silky Touch linije, a ako Vas zanima klik ovdje vodi na spomenutu recenziju. Nijansa o kojoj će biti riječ je #10sweet as a peach, a u prodaji je dostupna još jedna roza nijansa pod simpatičnim nazivom #20everything is better in pink. Spomenuta rumenila možete kupiti u cm drogerijama po cijeni od 5.85 KM, količina koju dobijete za spomenutu cijenu je  teško potrošivih 4 grama.
 

Tekstura rumenila je kremasta, kao što sam spomenula na početku posta. Nakon aplikacije rumenila na obraze proizvod postaje praškast/puderast. Moj cjelokupan dojam o teksturi je više nego pozitivan jer se rumenilo jako lijepo nanosi prstima i laganim tapkanjem po obrazima postižem intenzitet nijanse koji želim. Kako mu pigmentacija nije jača strana, odnosno okarakterizirala bih ga kao srednje pigmentirano rumenilo, za moje potrebe, a vjerujem i većine to je sasvim prihvatljivo jer nijansu uvijek možemo nadograditi. Kako se na licu pretvara u praškasto/puderasto, rumenilo se lijepo blenda prstima, a možete za istu svrhu koristiti kist, mada ga ja ne bih preporučila jer isti upije dosta proizvoda. 


Vjerujem da većini sama nijansa djeluje pomalo strašno i previše narančasto, međutim proizvod je malo svjetliji nego što djeluje na slikama. Nijansa u ambalaži nije ona koju ćete dobiti na obrazima. Na obrazima dobijete lijepu, decentnu breskvastu nijansu koja daje svježinu licu i djeluje potpuno prirodno. Doduše sve zavisi kako ga nanosite jer ako pretjerate možete bez problema postići klaun look. Dakle, ona manje je više u ovom slučaju najbolja je opcija.


Ova nijansa ne sadrži šljokice ali se lijepo presijava na koži, ništa pretjerano ni previše napadano. Na mojim suhim obrazima ovo rumenilo traje sve dok ga ne skinem. Istina, intenzitet nijanse nije isti kao kad nanesete rumenio, vremenom blijedi ali ne nestaje potpuno. Znam da sam trebala pisati o ambalaži na početku posta jer je to nekima prva i najbitnija stavka ali bez obzira na to spomenuću na kraju isto ono što sam napisala o rumenilu iz Silky Touch linije. Naime, ambalaža je plastična, prozirna, kompaktna, zatvara se na klik te je za moj ukus sasvim čvrsta i pristojnog izgleda. 


Za kraj bih napomenula da je ovo rumenilo odličan omjer cijene i kvalitete i definitivno je nešto što možete koristiti svaki dan. Prije svega prednost bih mu dala jer se lako i brzo nanosi te nije previše pigmentirano, a kad negdje žurite i nemate previše vremena za posvetiti se rumenilu ovo je odličan izbor. Kao manu bih navela samo dvije dostupne nijanse te sumnjam de će svi tonovi i podtonovi kože biti zadovoljni sa ograničenim izborom nijansi. 


Swatch je slikan na direktnom svijetlu

Da li ste koristili Essence kremasto rumenilo? Koje Vam je omiljeno rumenilo drogerijskog ranga?

PR- uzorak

Broj komentara: 19:

  1. Nisam jos uvijek probala ovo, niti jedno kremasto... hahahahahah a imam previse rumenila. :D Tesko pitanje... najvise volim Flormar, Artdeco, Catrice i L'oreal rumenila... xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh ako tako voliš rumenila onda ćeš kremasta najviše voljeti jer su odlična :D

      Izbriši
  2. Odlican post! :)
    Koristim isto ovaj rumenilo, meni se mnogo svidja!

    NIkoleta, xoxo.
    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. thats a beautiful color
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja koristin Essence Blush up rumenilo, odusevljena sam. I ovo mi deluje primamljivo, moracu da probam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da to mi je divno ali ga nemam, možda ga nekad i nabavim, nadam se da nije LE :)

      Izbriši
    2. Mislim da nije LE, jer su ga neke devojke koristile jos letos, ja sam ga kupila u decembru a vidim da ga ima i sad. :)

      Izbriši
  5. Otkako imam ovo rumenilo, zloupotrebljavam ga :D koristim ga gotovo svakodnevno i baš mi je odlično :) Slažem se da je mana što su samo dvije nijanse dostupne, ali da ih ima više, vjerovatno bih kupila sve xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh ne sumnjam u to da ga često koristiš. Meni je stvarno super i brzo se nanosi, nemam problema sa blendanjem, ma odlično :)

      Izbriši
  6. Imam ovo rumenilo i vrlo mi se sviđa zbog krasne nijanse koja odlično izgleda na obrazima. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto razumijemo se, nijansa je stvarno lijepa :D

      Izbriši
  7. Rumenilo odlično izgleda, a i inače obožavam kremastu šminkicu ;). Baš sam neki dan kupila cream to powder highlighter i prezadovoljna sam :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam hajlajter i ja ga stvarno volim, a prije nisam mogla smisliti takve proizvode. Pokušaj sa ovim rumenilom bit ćeš zadovoljna :)

      Izbriši
  8. Nisam isprobala ovo rumenilo, ali imam kremasti highlighter koji me se baš i nije dojmio tako da ću i rumenilo preskočiti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ti si se razmazila sa Mary Lou, ali rumenilo je ok, bolje od hajlajtera :D

      Izbriši