petak, 20. veljače 2015.

Proizvodi koje ne koristim!


Kolegica sa bloga Make up  Judge  nominirala me da uradim ovaj zanimljivi tag, a ja sam sa zadovoljstvom prihvatila jer sam i ranije imala namjeru da ga odradim. Hvala Melisi i svakako pogledajte  koja je njezina lista proizvoda koje ne koristi klikom  ovdje.


Pjena/lak/gel/vosak za kosu

Ne znam kad sam zadnji put koristila spomenute proizvode i da li sam ih uopšte koristila. Razlog? Ne volim osjećaj težine i ljepljivosti koji lakovi za kosu, pjene, gelovi ostavljaju na istoj. Iskreno, nije mi privlačno vidjeti takve proizvode na drugima. Istina, može se postići pristojan izgled sa optimalnom količinom ali ja ih ne volim ni u minimalnim količinama. Volim kad mi je kosa čista, a sam lak za kosu me podsjeća na nešto masno, ljepljivo jednom riječi prljavo. 



Primer za lice

Koristila sam ih prije ali sam prestala jer je većina koji su dostupni u našim drogerijama puni silikona koji mi začepe pore i dobijem bubuljice i mitesere od njih. Iskreno, malo sam i lijena za taj korak i nemam vremena za nanošenje primera. Nanesem hidratantnu kremu ili serum prije tečnog pudera što mi je sasvim dovoljno. 




Bronzeri

Ja i bronzer možda jednog dana budemo u kozmetičko -ljubavnoj vezi ali sam sasvim sigurna da to neće biti ubrzo. Kako volim rumenila (i ta ljubav je relativno svježa) tako ne volim bronzere jer mislim da na mojoj svijetloj koži izgledaju prljavo i definitivno im nije mjesto na mojim obrazima.



Uvijač za trepavice

Jedini razlog zbog kojeg ga ne koristim je taj što nema nikakvog učinka na mojim trepavicama. Uvije ih, nakon par minuta one se vrata u početno stanje. Sama spravica mi je i malo strašna i uvijek me strah da sebi ne izbijem oko sa njom ili ne počupam sve trepavice. 


Gel za obrve

Ne znam zašto ali nemam potrebu fiksirati popunjene obrve sa gelom ili nekim drugim proizvodom voskaste, masne teksture. Pokušala jesam ali mi se izgleda ne sviđe i što se tiče obrva zaustavljam se na olovkama i sjenilima. 



Vještačke trepavice

Nije da ih ne volim već su mi 'teške' na mojim prirodnim i ne mogu normalno treptati sa njima jer nosim naočale te stalno zapinju, ko nosi naočale razumijet će o čemu pričam. 



Sredstva za samotamnjenje

Nemam naviku koristiti ovakav tip proizvoda što ne znači da ih možda nekad u budućnosti (dalekoj) neću koristiti. Uglavnom, sad se držim podalje od njih jer  mi je koža osjetljiva i svašta nešto te stvarno ne znam kako bi reagirala na ovaj tip proizvoda.





Proizvodi za zatezanje i celulit

Nikad se ne bih sama sjetila ovih proizvoda da ih nisam vidjela kod Melise. Ne koristim ih jer mi ne trebaju, celulit još nemam, a niti mi je potrebno neko zatezanje ili oblikovanje tijela. Doduše ko još vjeruje u učinkovitost takvih proizvoda. 


Rekla bih da su to proizvodi koje nikako ne koristim, možda postoji još neki ali ga se trenutno ne mogu sjetiti.

Hvala na čitanju!

Broj komentara: 11:

  1. those bronzes look so nice
    Happy Weekend
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you but I don't really like them. Happy Weekend to you too :D

      Izbriši
  2. Takodje ne koristim bronzer, ni hajlajter. Prajmer sam koristila ranije Sephorin ali imala sam utisak da ne radi nista, osecaj je kao da stavis masku za lice i stoji tako 4-5 sati. Tako da ga nisam ni potrosila, koristim mat puder koji se zadrzi i bez prajmera i fiksatora. Uvijac za trepavice ne koristim jer mi izgleda strasno hahaha. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne koristimo većinom iste stvari. Za uvijač se u potpunosti slažem :)

      Izbriši
  3. zanimljiv post :)
    zajednički su nam ovi gelovi, lakovi, pjene za kosu,,, nikada mi nisu pasali .. kao i tebi djeluju mi nekako prljavo i otežavajuće na kosi :/
    ne koristim ni gelove na obrvama,, isto mi djeluje teško :D
    umjetne trepavice isto ne koristim, imala sam par neuspjelih pokušala stavljanja i onda odustala,, u ladici mi stoje parcijalne od Essence, možda probam ponekad s njima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja parcijalne Catrice i još ih nisam koristila, moram pokušati sa njima :)

      Izbriši
  4. ni ja ne volim učvrščivaće za kosu, a o uvijaču trepavica da ne pričam, par puta sam ga i kupila ali uvijek proslijedila dalje jer me strah da si ne iskopam oko ;)
    nisam ni gel na obrve nikad stavila, premda bih čak i trebala, jer su neposlušne, zloćke jedne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja, mislim da su mi lakovi za kosu najgora stvar na svijetu uhh i gelovi bljak :D

      Izbriši
  5. Nema na cemu, drago mi je sto sam te nominovala :) odlican je post, i imamo slicnih proizvoda.. ni ja ne koristim proizvode za samotamnjenje ali sam ih zaboravila staviti u svoju listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi, baš je bilo zabavno raditi post :)

      Izbriši
  6. Vecinu navedenih proizvoda ni ja ne koristim, nekako mi uopste nije jasno kako deluju ti proizvodi za zatezanje i anticelulit, ma nista dok se ne sredi ishrana i dobro preznoji na treningu. Takodje, nemam pojma kako bi mi pomogao gel za obrve
    ... Listi bih dodala jos kreme za depilaciju i proizvode koji se koriste prilikom uklanjanja dlacica brijacem- pene i gelove.

    OdgovoriIzbriši