ponedjeljak, 23. veljače 2015.

S.he Smokey Eyes Pen*



U postu proizvodi koje ne koristim i zašto trebala sam uvrstiti i olovke za oči. Ali djelomični to ne bi bilo tačno jer ipak koristim olovke za oči i to onu crnu, a ponekad i bijelu na waterline-u. Danas ću Vam pisati o jednom sjenilu u olovci, tačnije radi se o novom proizvodu iz S.he asortimana, a to je Smokey eyes pen.


Spomenuti asortiman nadopunjen je i sa duo sjenilom za obrve te gel maskarom za fiksiranje obrva. Više možete pogledati ovdjeDrago mi je što su mi iz dm-a na recenziju poslali upravo ovu kremastu olovku, a ne gore spomenute proizvode, jer duo sjenilo za obrve već imam, a gel ne koristim.



Iako djeluje da je sama olovka plastična ona to ustvari nije već je drvena i bez problema se šilji te nećete imati problema sa njom kao sa npr. NYX jumbo olovkama. I da, kad spomenu jumbo olovke i ovoj bih dodijelila isti pridjev jer je stvarno debela što je dobro jer dobijete više proizvoda nego kod klasičnih olovaka.


Što se tiče smeđeg sjenila ono je jako kremasto, mekano i lijepo se nanosi na kapak. Nijansa ima  polu mat završetak i ne sadrži shimmer niti neke veće šljokice što je po meni jedna dobra karakteristika, a nije da imama nešto protiv shimmerastih sjenila. Pigmentacija je dobra sve dok ne počnete blendati sjenilo, tada se intenzitet nijanse gubi, posebno ako koristite drugu stranu olovke, tačnije spužvasti aplikator. Za moj ukus spomenuti aplikator je previše grub, ne blenda lijepo sjenilo i jednostavno ga upije i sjenilo se gubi te ga iznova morate nanositi.




Ja Vam ne bih preporučila nošenje ovo olovke samostalno bez baze. U tom slučaju sjenilo se nakuplja u pregibu kapka i nije dugotrajno koliko bi bilo da koristite bazu za sjenila. Ja sam koristila Avonovu i bila sam poprilično zadovoljna trajnošću i izgledom sjenila tokom dana. Isto tako ovo kremasto sjenilo će Vam odlično poslužiti kao podloga za neko smeđe, bronzano ili crno sjenilo.








Koliko sam upoznata olovka je dostupna i u crnoj nijansi. Cijenu ću naknadna unijeti u post jer trenutno nisam sigurna koja je.


Da li koristite kremasta sjenila i koja???

PR*


Broj komentara: 13:

  1. Jao, pa meni nijansa baš djeluje privlačno obzirom da sam fan neutralnih i zemljanih tonova.
    Šteta da se intenzitet nijanse gubi blendanjem, ali kako si i sama rekla sigurno može poslužiti kao baza klasičnim sjenilima. Mislim da ću isprobati ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopada mi se moraću da probam, nisam nikad videla nešto ovakvo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušaj, jako lijepo se nanosi samo koristi bazu prije nje ako planiraš samostalno da ju nosiš :)

      Izbriši
  3. the brown kohl is gorgeous
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nijansa je baš lijepa, ali sjenila u olovkama na mene ostavljaju "meh" dojam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hhah dobro je nisi napal s.he kao brend :D heheheh dobra je olovka ;)

      Izbriši
  5. Senke u vidu olovka ne koristim, ne dopadaju mi se i nemam dobra iskustva, ali nijansa mi je skroz dobra i prakticna. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja, ovo je prvi primjerak i sasvim sam zadovoljna sa njom :)

      Izbriši
  6. Nisam probala do sada, bas mi se dopada.
    Kad si vec pomenula NYX jumbo olovke, mozes li da mi kazes koji je sistem za siljenje? ja ne mogu nikako da provalim u cemu je fora. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih znala jer ju nemam ali sam čitala po blogovima da se baš teško šilje tako da, nema ti druge nego traži dobro šiljalo :)

      Izbriši
  7. Nikad nisam koristila s.he proizvode, nisam cak ni zastala da ih pogledam, ne znam zasto ali iz zaobilazim kao i alverde :D prvi put cujem i za sjenila u olovci o.O lijepa je nijansa :)

    OdgovoriIzbriši