četvrtak, 26. ožujka 2015.

Balea Cell Energy serum i krema za noćnu njegu!


Još početkom marta dobila sam  Balea Cell Energy dvojac na recenziju. Napisala bih istu davno ali nisam pronašla vremena iako su se utisci iskristalizirala već pri prvih par korištenja, kako uljnog seruma tako i kreme koja je namijenjena za noćnu njegu.


O čemu se  zapravo radi?

Cell energy linija je namijenjena za njegu zrele kože u rasponu od 35 godine do 50. Samim ti krema ne odgovara mojim godinama niti potrebama moje kože. Bez obzira na to ja sam koristila spomenute proizvode jer smatram da isti ne mogu imati štetan uticaj na mladenačku kožu, štoviše smatram da su hranjivije i korisnije od onih koji su namijenjene njezi 24 -  godišnje kože kakva je moja.

Po riječima proizvođača ovo je: Linija za njegu lica koja vraća koži lica svježinu i mladalački izgled. Krema za lice obnavlja ćelije kože te postoji u noćnoj i dnevnoj varijanti. Cell Energy uljni serum potpomaže prirodno obnavljanje kože lica. Nakon čišćenja kože serum nanesite nanesite na kožu lica i kružnim pokretima umasirajte. 




Oba proizvoda se nalaze u plastičnoj ambalaži s tim što se krema nalazi u  teglici, a serum u pakovanju sa pumpicom sa dnom koje se podiže kako trošite proizvod. Oba proizvoda dolaze u kartonskim kutijicama, a krema je dodatno zaštićena folijom koja se nalazi ispod poklopca. Ambalaža je sasvim pristojna i što je najvažnije jako praktična, posebno ona sa serumom. 


Krema  za noćnu njegu je srednje gustine, jako maziva i lagana te se brzo upija što je ne tipično za ovaj tip kreme. Kako se ja vodim sa onom 'šta zna krema kad je noć, a kad dan' ja ju koristim kao dnevnu i za tu namjenu mi je odlična jer stvarno lijepo hidratizira, zaglađuje lice, preko nje puder odlično izgleda. Najvažnije od svega nije mi izazvala bubuljice niti bilo kakve gadosti zbog čega ju još više volim. 

Ima jako lijep miris koji mene podsjeća na jabuke ili haluciniram ali to je ono što moj nos prepoznaje. Količinu koju dobijete je 50ml i meni je to malo jer je krema stvarno fenomenalna i već je pri kraju, tako da planiram kupiti i onu za dan te se nadam da će sa njom priča biti ista kao i sa ovom. 


Sa serumom je ista priča kao i sa kremom s tim što mi se kod seruma ne sviđa masnjikav trag koji ostavlja na licu. Ali šta očekivati od uljnog seruma nego upravo to. Serum je srednje gustine i proziran je što možete vidjeti na slici dole. Pri dodiru sa kožom pretvara se u ulje i lijepo se razmazuje po koži ali dosta sporo upija te ga ja koristim kao noćnu njegu. 

Moram priznati da je učinak seruma daleko bolji od učinka kreme. Nakon njega lice izgleda svježije, ima neki sjaj (ne, ne mislim na masni sjaj ili nešto tako slično) pored toga primijetila sam da su mi pore sužene i da je lice nakon njega jako glatko. Kao i prethodno spomenuta krema nisam imala negativnih nuspojava od korištenja ovog seruma zbog čega je u svakodnevnoj upotrebi.

Količina seruma koju dobijete je 30ml što je sasvim dovoljno jer se isti sporo troši tj za cijelo lice i vrat potrebna je jako mala količina. 



Ukoliko imate neko pitanje vezano za spomenute proizvode ostavite ga u komentaru!

Broj komentara: 15:

  1. Nocnu kremu nisam probala, jesam dnevnu nekad prosle godine imala i bila mi je cisto ok. O serumu ne znam sta da mislim, ne volim taj masni trag nikako, nece da se upije i miris mi je malo napadan. Nije kao ulje, ulja mi se brzo upiju na licu, a on stoji. Koza jest lijepa poslije pa nije totalni promasaj, iskoristit cu ga. Stari cell energy serum mi je odlican bio, zao mi sto su ga povukli, ali imam jedan u steku hahah :D kod balee sve stekam sto mi se svidi, mrzim kad izbace iz prodaje odlican proizvod, sto to radeeee?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je krema dobra kao dnevna njega, dok mi je serum super kao noćna. Istina, ostane masni trag ali valjda je moja koža nekad toliko dehidrirana da se stvarno brzo upije i koža poslije njega super izgleda. Nisam probala staru verziju seruma ali sam čitala da je bio baš, baš dobar :)

      Izbriši
  2. Interesantno izgledaju oba proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zainteresovala sam se za ovu kremu! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Tu smo negdje po godinama i sve što si rekla za serum potpisujem. I ja ga koristim kao noćnu njegu i oduševljena sam jer mi paše iako imam dosta masnu kožu. Ujutro se vidi rezultat, baš daje "ono nešto" koži. Koža lica mi je ljepša nego ikad do sad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, kontala sam da ga ne koristim jer je stvarno namijenjen koži 35+ godina ali da je dobar i mojoj, dobar je. Sviđa mi se kako lice izgleda svježe i meko je na dodir. Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  5. Jako volim i dnevnu i nocnu kremu iz ove linije, koristila sam i oba prethodna seruma ( takodje imam zalihe onog prvog povucenog ), ali moram reci da me uljani serum bas i nije odusevio kao ostatak linije. Isprva mi se cinio ok, i solidno se upijao, ali mi sada samo stoji na licu, i cak se i ujutru probudim a da se nije upio do kraja. Ipak, s druge strane mi je lice jako fino od njega, tako da cu jos malo pricekati sa finalnom recenzijom, sve se nesto dvoumim i nikako da sumiram utiske u smjeru da ili ne. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću dnevnu probati jer mi je noćna stvarno dobra. Staru verziju seruma nisam probala, ali ovaj mi baš odgovara i ne stoji mi na licu kao tebi, možda da ga jedno vrijeme prestaneš koristiti jer se koža nekad zasiti pojedinih proizvoda :)

      Izbriši
  6. Serum mi deluje bas zanimljivo, a kako ima bolji ucinak verovatno cu njega i nabaviti. :)

    OdgovoriIzbriši