utorak, 3. ožujka 2015.

Catrice Infinite Shine Lip Gloss: Pink Twice*




Prvi martovski post je o jednom sjajilu za usne, a u 'tonu' proizvoda za usne nastaviću i idućih dana. Prvi na redu je Catrice Infinite Shine Lip Gloss u nijansi Pink Twice. Koje su još nijanse dostupne u prodaji možete pročitati u nastavku. Sliku i nazive sam pronašla u bespućima interneta te ne mogu tvrditi da gore slika u potpunosti odgovara redoslijedu naziva sjajila navedenih dola ispod ovog teksta. 


  • 010 ‘Nude-Tritious’
  • 020 ‘Best Seller, Truth Teller’
  • 030 ‘Best Seller, Truth Teller’
  • 040 ‘Like A Nude Life’
  • 050 ‘Sugar Crush’
  • 060 ‘Pink Up Your Life’
  • 070 ‘Very Very Raspberry’
  • 080 ‘Love, Pink & Happiness
  • 090 ‘Pink Before You Leave
  • 100 ‘Peach on The Beach’
  • 110 ‘Tangerine Tango’
  • 120 ‘Little Red Dress’
  • 130 ‘How Do You Dare to Wear?


Ljubitelj sam svih proizvoda za usne pa tako i sjajila. Istina, tu imam neke kriterije koje određeno sjajilo mora ispuniti, a prije svega mislim na pigmentaciju. Pigmenatcija je ono što ja tražim kod sjajila što znači da nikako ne volim sjajila ispod koji se nazire moja prirodna boja usana. Nadam se da razumijete šta hoću reći.

Ambalaža sa praktičnim aplikatorom je sasvim korektna i sa njom sam zadovoljna. U zadnje vrijeme volim sve proizvode za usne koji sadrže aplikator jer mi to omogućava lakše i preciznije nanošenje. Sam aplikator je spužvast te ima rupicu u sredini koja pokupi dovoljno proizvoda iz same ambalaže. Ono što možda nije bitno ali ću spomenuti, ambalaža je plastična, prošarana sa crnim slovima i po mom mišljenju jako je lijepa i oku privlačna. 


Tekstura sjajila je jako glatka, srednje gustine i ne sadrži šljokice, shimmer niti nešto tomu slično. Kad sam već kod teksture i formule sjajila htjela bih napomenuti da se neravnomjerno nanosi na usne. Bez obzira na praktični aplikator sjajilo se ne može ravnomijerno nanijeti i uvijek na usnama ostanu oni ja bih rekla 'goli' dijelovi. O čemu pričam vidjećete na slici dole. Sjajilo ima jako lijep miris koji nije napadan i ne osjeti se prilikom nošenja. Pigmentacija mu je odlična, odlična za sjajila i sa njom sam jako zadovoljna te moram priznati da je ovo sjajilo prošlo test što se tiče toga i postalo je moje omiljeno bez obzira na neravnomjerno nanošenje.


Kao kod većine sjajila trajnost mu nije jača strana, neće preživjeti jelo, piće čak se prilikom pričanja gubi sa usana. To mu ne uzimam za zlo jer ipak se radi o sjajilu, da se radi o tečnom ružu već bih mu to navela kao manu. Ukoliko ste jedna od onih koje zaziru od ljepljivih sjajila onda u ovom slučaju nema bojazni jer je ovo jako lijepo i ugodno na usnama i ne lijepi se. 


Sjajilo je visoko sjajnog završetka, nije nešto napadno i previše uočljivo na usnama iako ova drečava ružičasto fuksijasta nijanse tako djeluje. Mislim da je odličan izbor za one svijetlog tena jer daje neku vrsti živosti licu. Isto tako, ako imate tanke, male usne i ne volite nositi ruževe ovo je odlična opcije za vas jer će Vam ovo sjajilo vizuelno povećati usne. 


Pored navedenog lijepo hidratizuje usne i nisam primjetila da su mi iste nakon skidanja sjajila isušene i iziritirane. 

Smatram da je ovo sjajilo odličan omjer cijene i kvalitet i svakako Vam ga preporučujem.  U spektru od 14 nijansi vjerujem da ćete pronaći pravu za sebe. Sjajilo možete kupiti u cm-u po cijeni od 6.25KM, a količina koju dobijete je 5ml.



Volite li sjajila za usne ili su ruževi Vaš prvi izbor???



*PR proizvod

4 komentara:

  1. Nas dvije danas o sjajilima :D Uglavnom, više volim ruževe ali uvijek imam sjajila. Sviđa mi se ovo tvoje, morat ću probati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, they are super pigmented
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepa mi je boja ovog.. imam ga al nikako da ga isprobam.. šta ću kad sam više lipstick tip :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Radije biram ruzeve. Ali boja ovog sjaja je super. Upadljiva je i pogodna za vecernji izlazak. Bas mi se dopada. :)

    OdgovoriIzbriši