četvrtak, 12. ožujka 2015.

Catrice Red my Lips*



Kako sam i obećala ovaj mjesec je u znaku proizvoda za usne. Dobro sam se nakanila da napišem recenzije preostalih Essence i Catrice proizvoda koje sam dobila i mislim da ću još malo i završiti sa njima. Danas je riječ o ružu iz Catrice Ultimate Colour linije koju odlikuje kremasta tekstura, visoka pigmentacija i veliki broj intenzivnih nijansi. 

Ova linija broji 16 predivnih nijansi te vjerujem da svako može pronaći odgovarajuću nijansu za sebe ili više njih. Ja sam na recenziranje dobila jednu retro crvenu nijansu pod simpatičnim nazivom Red My Lips. Ruževe iz ove linije možete kupiti u svim cm-ovim sa Catrice stalcima po cijeni od 8.35 KM s tim što su uvijek aktuelna neka sniženja te ih možete nabaviti po još povoljnijim cijenama.



Ambalaža ruža je čvrsta, kompaktna i zatvara se na klik, to volim jer znam da mi se neće otvoriti u torbi i zamrljati mi cijelu torbu ili neseser. Poklopac je metalni dok je samo postolje plastično. Po meni jako lijepa i privlačna ambalaža, nije onako dječja kao što smo navikli kod većine Essence i Catrice proizvoda.


Ruž je čvrsto postavljen u ambalaži, ne klima se i jako lijepo se nanosi jer je precizno koso rezan i prati liniju usana. Takve ruževe volim, one ravno rezane bez ovog ja bih rekla 'metak oblika' ne volim. Posebno mi se sviđa urezani catrice logo i živo me zanima da li ću ga uspjeti upropastiti i da li ću uopšte potrošiti ruž do slova jer nisam neki ljubitelj crvenih nijansi na usnama.


Kao što sam gore spomenula nijansa je klasična retro crvena po mom mišljenju hladnog pod tona bez ikakvih primjesa beri, rozih ili ljubičastih nijansi. Jako je kremast i klizi po usnama, odlične je pigmentacije, a sama završnica mu je polu mat. Kad ga nanesem ostavi blagi sjaj ali vremenom se pretvori u mat.

Solidne je trajnosti, hranu i piće ne preživi u potpunosti te ga morate popravljati. Ne razlijeva se po usnama i ravnomjerno blijedi sa istih. Ne uvlači se  borice usana te ih ne isušuje. 



Iako nisam ljubitelj crvendaća moram priznati da mi se ovaj jako sviđa ali da bih ga nosila svakodnevno, ne bih, nisam toliko hrabra da bi svaki dan bio red lips dan ali možda se ohrabrim i počnem furati crveno na usnama.




Volite li crveno na usnama i koji Vam je omiljeni crveni ruž???

*PR

Broj komentara: 10:

  1. thats such a beautiful lipcolor
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je ovaj ruž jako dobar, a cijenom i više nego prihvatljiv. A na pitanje koji je omiljeni crveni ruž ja ne mogu dati odgovor, sve volim jednako :D

    OdgovoriIzbriši
  3. baš je lijepa nijansa, ja volim crvendaće :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Obooooožavam ove Catrice ruževe i imam jedan vrišteće pink boje :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepa nijansa. Crveni ruz mi je omiljen za sva vremena. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam ga još ni isprobala, mada me jako privlači :D imam nekoliko sličnig nijansi i nema smisla i taj ruž da počnem korisitit xD a stvarno lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ni ja nisam neki ljubitelj crvenih karmina, ali ovaj izgleda baš lijepo. Inače, Catrice ruževi su odlični! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. U Srbiji Catrice nazalost nije dostupan, krajem meseca cu posetiti Hrvatsku i Bosnu i obavezno moram kupiti neki njihov proizvod. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja kao da vidim mrvicu rozoga u njemu,možda me slike varaju :D
    Divan je :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna nijansa. Jos uvijek nisam koristila Catrice ruzeve, li ovaj izgleda odlicno.

    OdgovoriIzbriši