ponedjeljak, 20. travnja 2015.

Balea Luxury Light My Fire!


Prošle sedmice na svom instagram profilu objavila sam sliku dm noviteta koji su mi stigli za ovaj mjesec. Među njim se pronašao ovaj set za njegu tijela kojeg čini gel za tuširanje (140ml), sapun (135ml), krema za ruke (30ml). Na prvi pogled stvarno mi se dopao cjelokupan dojam, od dizajna ambalaže, do samih bočica, boje i teksture samih proizvoda.


O čemu se radi? Jedan jako dobar poklon set koji ne samo da je lijepo upakovan već i lijepo miriše. Na ambalaži piše da se radi o božuru i jasminu, a mene sam miris asocira na bazooka žvake hmm priznajem, osjetim i božur ali više su to žvake, a sama ružičasta boja me još više vuče slatkišima nego nekom cvijeću.  

Tekstura sapuna i gela za tuširanje je više manje ista, jako gusta, ružičasta i slabo pjeni. Istina, sastavom se razlikuju ali na djelu su se pokazali kao slični. Oba su kao što gore rekoh dosta gusti ali opet slabo pjene, lijepo čiste kožu a da je pri tome ne isušuju  što je meni jako bitno jer mi je koža već jako suha. Dok se tuširate/perete ruke osjeti se bogat miris koji brzo nestane što je po meni nedostatak jer se radi o podnošljivom  mirisu i ne bih se bunila da ga osjetim cijeli dan. 


Smatram da su oba proizvoda sasvim solidna, možda čak i bolja od stalnih Balea gelova za tuširanje (druge Balea tečne sapune nisam probala) i jedina stvar koju bih zamjerila je količina koja je zaista nestandardna za tuširalice i tečne sapune barem kad je u pitanju Balea.


Što se tiče kreme za ruke ona me malo razočarala po pitanju njege. Ustvari ovo bi treba biti neki balzam ili nešto slično jer zaista slabo njeguje i kad se nanese na ruke upije se brzinom svjetlosti te ne ostavlja neki osjećaj nahranjenosti i hidratizacije, ruke nakon nje jednostavno traže još kreme. Zbog navedenog i kažem  da se radi o balzamastom mirisnom čudu koje samo lijepo miriši i ima zaista privlačnu ambalažu koja je praktična za torbu. 

Kao što rekoh miriše lijepo i miris se zadržava duže na koži ruku što je uredu, ali bih voljela da pruža i bolju hidrataciju. Meni za sad odgovara jer mi je koža ruku u normalnom stanju ali vjerujem da onima koji imaju jako suhu kožu ruku ne bi odgovarala. 



Ukoliko želite razmaziti sebe sa ovim mirisnim setom ili možda nekoga drugog možete ga kupiti u dm po cijeni od 12.95 KM.

Da li ste koristili ovaj set i koji Vam je omiljeni Balea gel za tuširanje???

Broj komentara: 6:

  1. Slažem se da je jako lijep poklon, uglavnom zbog pakovanja, ali nije nešto što bih za sebe kupila. Krema mi ne bi odgovarala, a sapun nije nešto što kupujem u setovima xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja, a ja bih umjesto tečnog sapuna stavila losion za tijelo, bas mi je kombinacija proizvoda bezze :D

      Izbriši
  2. the range looks so promising
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
  3. baš se i sama slažem da je lijep poklon set, potrudili su se oko prezentacije i ambalaže :D
    sad si me zainteresirala kako miriši set, ako miris vuče ne ta žvake :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Gel za tusiranje mi izgleda bas zanimljivo, dopada mi se boja, odlicno deluje. ;D

    OdgovoriIzbriši