petak, 24. travnja 2015.

Instapost #1


Ne znam za Vas ali ja jako volim ovakav tip postova kod drugih blogerica. Kako me pisanje recenzija u zadnje vrijeme stvarno nervira i nemam više volje za njih što se da primijetiti u istim, odlučila sam napraviti malu pauzu u recenziranju i posvetiti se pisanju o nekim drugim temama. Kad čitam starije postove, iako su iste bazirane na lošim slikama, iz njih 'izbija' neka pozitiva, želja, volja, trud i rad. Stvarno sam ulagala maksimalno vremena tipkajući recenzije, istražujući po internetu o proizvodima koji su predmet iste, trudila sam se oko slika, smrzavala se vani samo da uhvatim više svijetla i da slike izgledaju što ljepše. Sad, iako imam priliku praviti bolje slike, jako malo ulažem u to i  dio bloga (po meni bitniji od slika) koji se zove tekst i nekad kad ga čitam imam osjećaj da ga je pisalo vrtićko dijete, a ne ja. 


Uvijek sam znala da mogu više i bolje al' kad god trebam dati to nešto ekstra ja zakažem, ubije me neka tromost, lijenost, a sve to je rezultat obeshrabrenosti i činjenice da uvijek pišem po nekom kalupu. Kad kažem kalup, mislim da uvijek pišem isto i tekst nema neku dušu nešto što će potaknuti nekoga da kaže kako je moj blog poseban i jedinstven. Tražim način da isti unaprijedim da ga učinim jedinstvenim ali jednostavno ne ide i imam osjećaj što više vremena potrošim razmišljajući o tome da sam sve dalje od rješenja. 


Žao mi je što sam umjesto pisanja o instagramu završila trkeljanjem o mojoj ne motivacij. Ali da se fino vratim na instagram, kako sam ga otkrila samo slikam... mačke, slike manikura su iz vremena kad sam imala duge nokte i lošu kameru na mobitelu. Pravila sam kolaže vodeći se redoslijedom objavljivanja slika i nikakvom drugom logikom što je ne bitno u ovom slučaju ali eto da se zna. Ukoliko želite da se pratimo ostavite link u komentaru, a mene možete zapratiti ovdje, naravno ako to želite i ako Vam fali mačaka u životu.






i da, nije ovo bijeli ruž to mi blogger zeznuo sliku ... maderfaker

Čitamo se u idućem postu ...

Broj komentara: 12:

  1. Nokti su extraaaaaaaaaaaa!!!! <3 I haljina hahahahhahaha :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam te neki dan zapratila ali ne sjecam se s kojeg profila, imam onaj za blog i privatni ali hajde... tu smo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi jesi sa oba si me zapratila hvala :)

      Izbriši
  3. Mislim da te ne pratim, ali hoću :) Svima se desi period neki gdje smo u nekoj blokadi i nemamo snage za ista. Recimo meni se desi stvarno da imam ideja, i volje ali nikako nemam vremena, ne, a, snage za nazor nesto i nemam snage da se borim za to neko vrijeme idealno...ja vise praktikujem da kada se ja osjecam bas rahat i spremna da tada i fotografije pravim i pisem, jer u suprotnom imtekst koji bi napisala ne bi bio ja.. ja volim sebi dati vremena za sve, zato ja pisem post jednom sedmicno, zasad, jer zaista pisem za svoju dusu onda kada je meni to nagodno...drago mi je ako imam citaoce ali nista ne treba nazor, nego s ljubavlju i u skladu sa samim sobom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti komentaru i na savjetu. Slažem se sa svime što si napisala i baš ništa ne treba raditi protiv volje ili kad zaista nemaš inspiracije za nešto pa makar to bilo i pisanje postova, slikanje. Sve treba raditi za svoju dušu tu se slažem ali bih voljela izaći iz tog nekog prostora običnosti i rutine, nečega što svaki dan vidimo i čitamo jer i meni je to postalo dosadno pomalo. Ono pisanje recenzija i slično, voljela bih raditi make up lookove ali nemam dovoljno dobar fotić za to, ubaciti neke nove teme na blog, ako razumiješ šta hoću reći :) lp

      Izbriši
  4. Red mačke, red laka za nokte, red mačke, red laka... :D
    Žao mi je zbog nemotivacije, no dogodi se s vremena na vreme da nas muza kreativnosti napusti i šta sad! Nije kraj sveta. Treba raditi ono što te veseli, zar ne! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da treba raditi ono što nas veseli. Volim mačke, volim lakove za nokte zato je to tako :)

      Izbriši