ponedjeljak, 27. travnja 2015.

O olovkama za usne ...


Ne znam jeste li imali priliku vidjeti koja se sve umjetnička djela mogu napraviti sa olovkama za usne. Ja jesam. Prošle sedmice, dva puta u istom danu. Stojim pred šalterom u općini i neka gospođa mi nešto tambura o nekim tamo obrascima, a ja ne trepćem i gledam u njene... usne. Predivne tanke usne precrtane za ljubičastom olovkom i ispunjene prozirnim sjajilom. Ne znam zbog čega su me oči više boljele, zbog precrtanih usana ili činjenice da gospođa nosi prozirno sjajilo za usne.
U tom trenu moj zločesti mozak me natjerava da je uhvatim lijevom rukom za kosu privučem sebi i da joj vlažnom maramicom istrljam ta usta i kažem zločesta teta ne-ne. Ne bi joj nikad palo na pamet uraditi nešto takvo, al' nažalost takvo ponašanje bi se okarakterisalo kao kazneno djelo pa ništa od toga. 

Ne znam je li precrtavanje usana ludim nijansama neki vanzemaljski trend kojeg se drže tete u administraciji ali isti dan u drugoj javnoj ustanovi dočeka me neljubazna gospođa sa usnama iscrtanim CRNOM OLOVKOM za oči i  baby ružičastim SEDEFASTIM ružem. Stojim pred njom i mislim se koji je vrag sa ženama. Da ju je Bog htio stvoriti sa crnim usnama stvorio bi je ali ona bi i tada usne PRECRTAVALA sa bijelom olovkom.



Nikad nisam razumjela zašto žene/djevojke zloupotrebljavaju jedan tako divan i zaista koristan kozmetički proizvod. Jasno je da olovke za usne imaju sasvim precizno određenu funkciju. Prva je da sa njom obrubite PRIRODNU liniju usana da bi ste spriječili 'krvarenje'  ruža izvan linije usana ili da vam nanesena olovka bude 'putokaz' kako da preciznije nanesete neki ruž.

Kad već govorim o kombinaciji ruž za usne - olovka za usne pri tome mislim da oboje MORAJU biti iste boje/nijanse ili bar približno iste. Manite se ćorava posla i ombre, džoker efekata na usnama, to ostavite profesionalcima i onima koji se bave šminkanjem kao osnovnim/dopunskim zanimanjem. 

Lično kad nanosim crveni ruž uvijek prije njega obrubim usne olovkom, djelomični ih popunim istom, a zatim nanesem ruž. Da ne bi bilo da sam bezveze stavila slike o Essence olovkama, najčešće u prethodno spomenutu svrhu koristim Femme Fatale nijansu koja mi je ipak ljepša kad ju nosim samostalno bez bilo kakvog ruža/sjajila preko. Stvarno je mekane i glatke teksture i može se precizno nanijeti na usne. Problem je što  isušuje usne, a ja ne volim nanositi balzam prije olovaka za usne jer mi tada nijanse olovaka gube na pigmentaciji i ne dobijem intenzitet nijanse koji želim.  


Inače sve olovke nosim samostalno umjesto ruža jer su daleko dugotrajnije i ne moram stalno razmišljati o popravljanju iste. U zadnje vrijeme sam posebno vezana za ljubičastu Honey Berry nijansu koja je stvarno odlična. Krase je sve karakteristike kao kod prethodno spomenute Femme Fatale nijanse. 

Nije rijedak slučaj da Honey Berry nijansu koristim kao podlogu za neki ljubičasti ruž jer mu ona produži trajnost što je treći način na koji možete koristiti olovke za usne. Primijetila sam da Essence ima olovku za usne u nijansi Transparent koja bi odigrala odličnu ulogu primera za usne i omogućila lakše i preciznije nanošenje ruža, a vjerujem da bi mu i produžila trajnost na usnama. Moraću pokušati i sa njom. 


Primijetila sam da većina djevojaka piše i pravi tutorijale o tome kako postići veće, punije usne ili kako obrubiti usne izvan prirodne linije usana. Da budem iskrena to su za mene sve gluposti, možda te Kajli Džener usne odlično izgledaju na fotografijama ALI uživo su  katastrofa i koliko god Vi pokušavali što prirodnije obrubiti usne IZVAN prirodne linije to se i dalje vidi i stvarno ne djeluje privlačno. To je samo moje mišljenje i sumnjam da bih ikad primjenjivala nešto takvo na sebi ali opet kažem, ko voli neka izvoli. Ali lijepo se je tu i tamo podsjetiti da usne nisu guzica, a olovke za usne nisu plastični kirurg. 

Što se tiče spomenutih Essence olovaka ja Vam ih preporučujem jer pored toga što su kvalitetne i mogu parirati nekim olovkama poznatijih brendova, one su jako povoljne i odlična zamjena za neke dosta skuplje. U prodaji je nekih desetak nijansi, a ja sam pored ove dvije imala i onu koja je izbačene iz ponude Honey Bun. Nije mi se sviđala ta nude smeđkasta nijansa pa sam ju proslijedila dalje, a doduše nijedna nude Essence olovka mi se ne sviđa tako da ću sebi vjerojatno nabaviti još Cute Pink i Transparent.



Koristite li olovke za usne i šta mislite o precrtavanju usana? Imate li koju Essence olovku i koja Vam je najdraža?

Broj komentara: 30:

  1. Ok, još uvijek nemam nijednu Essence olovku, ali nabavit ću. Sviđa mi se honey berry. :) lijepo je usne obrubiti čisto da bi se izdefinisalee linije koje već imamo ali se možda ne primjete, ali precrtavanje mi se nikako ne sviđa. A što mi je najgore još svi se furaju na Kylie, pa operišite se brate pa će te i vi imati usne kao ona. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupi obavezno, sigurno ćeš biti zadovoljna jer su odlične. Lično ti preporučujem Honey berry jer je stvarno super za dane kad ti se neda previše šminkati nabaciš nju na usne i izgledaće kao da si sate provela pred ogledalom hehe ::) Mah o precrtavanju i KJ stilu bi se dalo pričati ali ne treba više trošiti internetski :P prostor na takve stvari :) Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  2. Odlične su im olovke! Ja sam kupila u nijansi Satin Mauve i baš sam zadovoljna! I ove su takodjer predivne osobito Femme Fatale. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm i ja sam kontala kupiti satin mauve al sve mi se čini da mi takve nijanse baš ne stoje ja više volim bold nijanse kao što je honey berry i ima ona red blush. lp

      Izbriši
  3. Hehe, ja sam luda pa sam kupila sve osim Red Blush. Sta da radim kad su lijepe a kostaju 2.15...
    Usne nisu guzica hahah, slazem se, taman sam pomislila da nema nista gore od ofirnog precrtavanja kad izmislise ono sisanje i uvlacenje usta u casu. Wtf zeneee, wtf :D Hajde, razumijem ja da je netko znatizeljan, pa proba ali svega na internetu, od posjecenih do eksplodiranih usana, strasno stvarno, uzasno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad fino kupi i Red Blush da ti srce bude na mjestu :D Ma nisi luda olovke su stvarno povoljne i kvalitetne :) Mah kad sam i spomenula guzu mislila sam baš na to sisanje i uvlačenje, užasno i tačno da se čovjek zapita kuda ovaj svijet ide. Baš strašno :/

      Izbriši
  4. i am currently obsessed with using lipliners, really liked the purple one
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me too you should try one of these 'couse the are excellent :)

      Izbriši
  5. Volim ove dvije nijanse, a u posljednje vrijeme baš često koristim Honey berry. Cute pink je bila prva koju sam probala i onda sam dodala u kolekciju sve Essence olovke koje mi se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cute pink planiram kupiti kao i Red blush, nisam neki ljubitelj nudastih tonova pa ću ostale preskočiti :)

      Izbriši
  6. Za precrtavanje usana se slazem s tobom, jako ruzno izgleda. Volim Essence olovke za usne, imam ih 8 i svaka nijansa mi je draga i posebna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U super ti imaš čak 8, odlično, znači da smo svi ljubitelji Essence liplinera. Mah precrtavanje usana no me gusta :P :P Pozz

      Izbriši
  7. Ahahhaha, ma daaj...nije moguće da je imala crnu olovku oko usnana. :D
    Ja obožavam ove Essence olovke, imam ih 5-6 i često nosim samostalno. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ehh moguće je vjeruj mi, onako fol malo izblendana prema unutrašnjosti usana pa dodala dama pink ruž na to sve ja pukla ko fosna kad sam to vidjela. Znači slažemo se Essence olovke su pun pogodak :)

      Izbriši
  8. Da mi je vidjeti gospođu s crno obrubljenim usnama! Sjajno! :D
    Moja omiljena Essence olovka je Cute Pink, zasad sam samo na tom sigurnjaku, Femme Fatale sam proslijedila mami. Precrtavanje mi je simpa za fotkanje ali sama se ne bih u to upuštala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne priželjkuj može ti se desiti, a onda ćeš se liječiti od te traume danima hahahahahhahahahahah.
      Cute Pink nemam ali se nadam da ću je brzo nabaviti. Femme Fatale je jedina crvena olovka, nijansa koju ja uopšte nosim, a inače nisam toooliki ljubitelj crvenog. Meni to na fotkama zna izgledati ok ali kad vidim to uživo a-a ne sviđa mi se :)

      Izbriši
  9. hahaha slažem se sa svim što si napisala :-D Imam obe nijanse i volim ih punoo,punooooo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto super da imaš ona znaš o čemu pričam. :D lp

      Izbriši
  10. Odlicno izgledaju ove olovke, moracu da probam neku nijansu. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Moram izbrisat iz glave sliku tete iz administracije :D
    Ja imam 4 olovke, ostale mi ne pristaju pa ih nisam gomilala :))) ali su odlicne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretno s tim meni je slika još pred očima hehe :)
      Ma da i meni je bezze gomilati neke koje mi se pristaju :)

      Izbriši
  12. Imam sve nijanse, osim te transparentne, mislila sam da mi ne treba, ali što duže razmišljam o njoj, to mi je potrebnija xD I da, slažem se sa svime što si napisala, u posljednje vrijeme viđam i dosta mlađih djevojaka sa tamno smeđom olovkom i svijetlin nude ružem :/ užas :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da svi se žale na smeđu olovku i nude ruž damn :P Ja sebi definitivno kupujem transparentnu zbog ruževa čije nijanse volim ali su mi kratkotrajni i 'krvare' oko usana :P

      Izbriši
  13. Omiljena mi je Satin Mauve
    Mislim da sam nabavila sve nijanse osim crvenih :D
    Obožavam ih!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nemam tu nijansu i sve se bojim da koliko god da je lijepa ne pristaje mi :)

      Izbriši
  14. :D
    Ja ih uopce ne koristim, ali ti me ohrabri :))
    majnira.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto? Super su, pokušaj nemaš šta izgubiti :D

      Izbriši
  15. Bravo, post je razbio, ama pravo u metu :) ! Vec sam pocela da se pitam da li je samo meni cela ta fama (?!) oko Kajlinih usana potpuno bezveze i shit (izvini na izrazu:)). Koristim olovke za usne onako kako i treba - nijansa ista/priblizna kao ruz, a medju njima je naravno i Essence :). Nazalost, i ja sam skoro imala bliski susret trece vrste s koleginicom (radimo u skoli) koja je izgledala nakaradno, pazi sad - usne oivicene debelim slojem tamnobraon olovke ali bez ruza !? Pa horor pravi ! Ali sta je trebalo, da joj kazem da ruzno izgleda ? To je uvek skakljivo, zar ne ? Nije mi jasno kako zene mogu sebi da dozvole ovakve gluposti. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kristina, dašta je nego shit, nemaš se šta izvinjavati jer čovjek više ne može ostati normalan na sva ta dešavanja oko precrtavanja usnica i isisavanja zraka iz čaša i sl., katastrofa. Tačno suosjećam sa tobom, ružno je to, ali opet kako nekim ljudima reći a da ih ne povrijediš ili navedeš da misle kako im se rugaš ili nešto slično, ne razumijem takve greške kod žena, a stvarno imaju mogućnost danas informisati se ako ništa, ne kontam kako to nekome uopšte može biti lijepo :/

      Izbriši