subota, 18. travnja 2015.

Prazno #6


Rekla sam da neću više pisati prazno postove ali ostala mi navika 'čuvanja' praznih ambalaža, a kasnije mi bude žao baciti ih, a da ih ne uslikam i tako ponovo je nastao još jedan prazno post dio šesti.

Neću Vas puno zamarati sa njim jer o većini proizvoda sam pisala na blogu. 

Balea šampon sa ruzmarinom i melisom sam davno spominjala na blogu i čest je gost posta prazno ali više neće biti. Ne zato što ću ga prestati kupovati već iz razloga što nema potrebe ponavljati istu priču sto puta. Šampon je odličan i zasigurno najbolji od svih Balea šampona. Što se tiče regeneratora sa mangom i aloe verom, sasvim je solidan i kupila sam ga čisto da vidim kako funkcioniše u kombinaciji sa mlijekom za kosu iz iste linije. Rezultat korištenja je više manje isti, kosa nakon njega je lijepa, meka, lako se češlja i fino miriše. Ako Vas mlijeko detaljno zanima klik ovdje. Ovo je druga potrošena bočica i mislim da ću ga ponovo kupiti.


Ako se dobro sjećam Panten sam spominjala u postu o favoritima. Odličan ukoliko imate suhu, slamnatu kosu koja strši na sve strane. Čak poslije njega nije potreban regenerator. Mislim da bi Vam trebao odgovarati ukoliko Vam je kosa oštećena ili ju često peglate, uvijate i slično. S druge strane Head & Shoulders je čista suprotnost gore spomenutom. Meni odgovara jer mi kosa nije u lošem stanju, čak mi je bolji od Pantena jer mi se kosa sporije masti od njega. Ako Vam je kosa u jako lošem stanju, suha i izložena svemu gore navedenom (pegli, fenu, figaru) ovo nije šampon za Vas. H&S je klasični 'čistač' šampon, lijepo opere kosu i ništa više, nema njege, nema regeneracije i slično. Što se tiče prhuti, ne mogu se izjasniti jer na sreću istu nemam.


Zar nije očito da ja samo šampone za kosu kupujem i trošim? Palmolive je najgori šampon, ustvari ogriješit ću dušu, nije najgori, najgori su Subrina šamponi. Ovaj ima jako lije miris i ... to je to. Previše pjeni, očisti kosu ali se ista jako brzo masti poslije njega. 

Garnier Ultra Doux je solidan ali lošiji u odnosu na gore dva spomenuta. Lijepo opere kosu i ista se ne masti iduća dva dana. Ostavlja začuđujuće  lijep miris u kosi koji traje i traje i smatram da bi bio odličan masnom tipu kose koja po dužini nije previše oštećena. Da li daje volumen? Ne baš iako je namijenjen tome da malo 'oživi' kosu, taj zadatak nije ispunio, bar ne kod mene. 


O Balea cvjetnom setiću sam pisala ovdje, kao i o Alverde setu koji sam dobila iz dm-a. Žao mi je što se ovaj set ne može više kupiti jer je stvarno odličan, odličan toliko da mi se čak miris počeo sviđati iako je intenzivan. Balea tuširalica sa bijelim cvijećem i acai bobicama sam spominjala u zasebnom postu i on je dio LE kao kao i svi sa slike.


Garnier mineral dezić je super i kupila sam ga ponovo ali nije ovaj protiv bijelih tragova, neki je drugi (teško mi dići dupe i ići provjeravati) ali isto dobar kao i ovaj, uglavnom oba su Garnier mineral i odlični su (jao zaključka). Dove mi je standardno loš i jedino što ima je lijep puderast miris. Balein sam spominjala u zasebnom postu, pohvala jer nema aluminijevih soli, lijepo miriše ali to je sve što pruža. O 48h zaštite bi bilo smiješno pričati.


Evo me kod lica, Puzzle sam spominjala ovdje. Ova kremica dok je nova i tek otvorena i daje neke rezultate na koži, a što je duže koristim sve je lošija i neću je više kupiti. Ziaja zlo sam spominjala ovdje. Bože me sačuvaj groma i loših krema za lice kakav je ova Ziaja. Lice mi dva mjeseca nije moglo doći sebi od nje i bubuljica koje je ostavila. Balea fluid sam spominjala ovdje, potrošila ga jesam, da li ću ga kupiti? E vala neću jer osim lijepog mirisa ništa više ne pruža, hidratacija nula bodova, pun je alkohola i ne vidim mu svrhe u njezi lica. Evelin maska mi je bila pravo otkriće u danima kad mi je koža divljala zbog dehidracije. Ne ispire se i stvarno lijepo nahrani lice. Kad sam mislila da sam pronašla masku koja mi odgovara lice mi poludilo od nje, dobijala sam bubuljice po obrazima veličine zrna graška, a ne da ih nisam smjela dirati, nisam ih smjela pogledati koliko su me boljele. Kad sam prestala koristiti masku prestali su i problemi sa graškom, ovaj bubuljicama po licu :) Damn


Neki od lakova su se zgusnuli, neke sam potrošila, a neki lete u smeće jer smrde i moj nos više nije imun na njih.

Toliko od mene. Čitamo se u idućem post.


4 komentara:

  1. H&S šampon mi je redovan u kupaonici i baš ga volim i jedan je od rijetkih koji mi odgovara. Dove obožavam a Balea predivno mirišee ali kao što kažeš od zaštite nema ništa jer nije antiperspirant. Za Puzzle kremicu se slažem, koristila sam je prije nekih godinu dana i na početku mi je bila odlična ali kako je vrijeme odmicalo, efekat se smanjivao. Uff kako divnih boja ima među lakićima. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se za Subrinu! Nikada nisam probala gori šampon, užas u bočici. Čisti užas. Garnier dezodoranse i sama najčešće kupujem, samo što ja uzimam onaj ljubičasti :) Fina hrpica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni nijedan ali nijedan od ovih sampona nije odgovarao iskreno nemam pojma kako, ali perut mi se stvarao od svih, trenutno koristim Garnier Honey Treasures koji mi odlicno mirise i odgovara mi. :D
    Puzzle kremicu sam koristila davno i bila mi se sjajna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baleu mnogo volim i retko kad me razočara, H&S šampon je zaista naj ali je jako težak i jak postao za moje teme pa sam našla adekvtnu zamenu, lakići su super :)

    OdgovoriIzbriši