petak, 3. travnja 2015.

Recenzija Catrice All Matt Plus tečnog pudera: #040 Sun Beige & #015 Vanilla Beige


Prije par mjeseci u Ovnakovom paketu Catrice i Essence kozmetike između ostalog dobila sam i tečni puder Catrice All Matt Plus u nijansi Sun Beige. Nažalost nijansa mi se pokazala pretamnom ali bez obzira na to nanijela sam ga par puta čisto da se uvjerim kakva je tekstura istog, prekrivanje, trajnost i sl. I ne, nisam sa tamnom facom izlazila u javnost, eksperiment je bio samo za kućne potrebe :)

Kako mi se tekstura jako svidjela, a i činjenica da se ne radi o puderu sa izrazitim mat efektom odlučila sam kupiti nijansu koja više odgovara mom tenu. Radi se o nijansi Vanilla Beige. Pored ovih nijansi u prodaji su dostupne još tri: Vanilla Beige, Light Beige, Nude Beige, Warm Beige, Sun Beige.


Puder dolazi u mat staklenoj bočici sa pumpicom i crnim čepom. Radi se o jako lijepoj i stabilnoj ambalaži koja je sasvim korektna i po mom mišljenju ambalaža kakvu bi svaki tečni puder trebao imati.

Količina pudera koju dobijete za cijenu od 13.55 KM je 30ml. Dostupni su u cm-u. Nisam primijetila sa dm ima Catrice stalak.

Riječi proizvođača:
NON STOP MATT

Savršena osnova za sezonski izgled: mat ten. All Matt Plus - Shine Control tekući puder kontrolira neželjeni sjaj - cijeli dan. Svilenkasta tekstura, koja je bez ulja, nudi odličnu prekrivenost kako bi malene nesavršenosti kože nestale. U isto vrijeme, lagano reflektirajući pigmenti osiguravaju svilenkasti mat i besprijekoran završetak - bez efekta maske. Dermatološki testirano. Idealan u kombinaciji sa All Matt Plus - Shine Control puderom.
Ovaj puder je srednje gustine, nije previše rijedak niti gust već baš onako srednje tečan i jako lijepo se nanosi prstima ali i spužvicom za tečni puder, kist je također dobra opcija ali ostajem pri tome da ovaj puder daje najbolji rezultat kad se nanosi prstima. 

Slažem se sa proizvođačem da je tekstura ovog pudera svilenkasta što se osjeti pod prstima kad nanosim puder na lice. Nakon nanošenja puder se lijepo stopi sa kožom, nije ljepljiv i ne ističe suhe dijelove. Ne bih se složila da daje mat efekt, možda polu mat završetak koji bi bio odličan za one sa normalnom i mješovitom kožom. Sumnjam da bi količina matiranja koju daje ovaj puder bila dostatna za one sa masnom kožom. 

Meni se sam finiš zapravo i sviđa te sam ga zbog toga i kupila ali moram priznati da mu je prekrivanje slabo do srednje. Istina, nadogradivo je ali potpuno prekrivanje nekih nesavršenosti nećete dobiti. Iskreno, bolje prekrivanje dobijem sa Rimmelovim Lasting Finish puderom. 


Što se tiče trajnosti, tu se pokazao kao odličan ali na mojoj koži koja je trenutno normalna. Drži se na licu dok ga ne skinem ali da bi izdržao na mješovitoj koži recimo 18h kako tvrdi proizvođač, sumnjam.

Puder ima ugodan miris koji se ne zadržava na koži i osjeti se samo prilkom nanošenja. Što se tiče onog djela o bubuljicama, miteserima, iritacijama tu nisam sigurna šta bih napisala. Recimo da svaki put kad skinem puder sa lica dobijem jednu, dvije bubuljice koje jako brzo zacijele. Kako je puder pun silikona to me ne iznenađuje jer mi koža stvarno reaguje na takve sastojke koji začepe pore i naprave nered na licu. Nisam primijetila ništa više osim toga ali iskreno ni to mi se ne sviđa, ali da sam očekivala bubuljice jesam i ako se nastave pojavljivati puder proslijeđujem dalje. 


Swatchevi na direktnoj svjetlosti:



Swatchevi u hladu:





Poređenje Vanilla Beige nijanse sa nekim nijansama pudera koje sam do sada koristila. Catrice Vanilla Beige nijansa je daleko svijetlija i više odgovara mom tenu nego 103 True Ivory ili nijansa Sand koja mi je tamna i ljeti i zimi te kad ju koristim često je miješam sa svjetlijim puderima i bb kremama. 


Da li bi Vam preporučila ovaj puder? Da, ukoliko imate normalnu do mješovitu kožu koja ne reaguje na silikon u podlogama i koja nije previše problematična. Ako tražite puder sa jačom moći prekrivanja ovaj preskočite jer Catrice puder samo lijepo ujednači ten, prekrije blago crvenilo ali recimo neke veće nesavršenosti poput bubuljica, akni, hiperpigmentacija ne prekriva. Mislim da je ovo odličan puder za nadolazeće proljetne i ljetne dana jer ne djeluje kao maska i nije uopšte 'težak' na licu. 


AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, GLYCERIN, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM CHLORIDE, TRIETHYLHEXANOIN, STEAROYL INULIN, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C 12-22 ALKYL METHACRYLATE COPOLYMER, HYDRATED SILICA, DIMETHICONE/METHICONE COPOLYMER, PEG-10 DIMETHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PEG-8, ALUMINUM HYDROXIDE, TRIMETHOXYCAPRYLYLSILANE, HYDROGEN DIMETHICONE, TOCOPHEROL, PROPYLENE GLYCOL, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL



Jeste li koristili Catrice All Matt Plus puder???


* Sun Beige - PR

Broj komentara: 25:

  1. Imam ga i nije mi los, iako sam masnokozac. Nista specijalno, solidan je... A taj tamniji mozes super iskoristiti za konturiranje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kontala da nikako ne moze odgovarati masnoj koži jer fkt slabo matira. Eh da sjetila sam se konturiranja :D

      Izbriši
  2. Nadala sam se da cu procitati da ima jace prekrivanje :( jos uvijek u potrazi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jok preskoči ako imaš bubuljica, ostataka od bubuljica i sl, slabo je prekrivanje :) Bolji ti je Rimmel Lasting Finish :D

      Izbriši
  3. Mene Catrice puderi nikako ne privlače.. Nemam nikakve želje da ih kupim xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi Catrice puder i zasad sam zadovoljna :)

      Izbriši
  4. Nisam ga koristila,mislim da Avon calming effects onaj novi matirajući ima sličan učinak,ne prekriva puno,čisto da ujednači ten i ja ga baš volim,za svakodnevnicu :D a taj Rimmelov definitivno ću morati probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rimmelov je bomba a biće da je taj Avonov sličan ovome, nema ti ovaj neki efekt matiranja :)

      Izbriši
  5. U zadnje vrijeme sam razmišljala da ga kupim, jer ga po nekim blogovima na veliko hvale. Inače ne koristim drogerijske pudere. Sada me brinu te bubuljice koje ti nastaju od njega....mislim da ga ipak neću kupiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila je reakcija na nešto ali ne znam šta ali mi se više ne pojavljuju i dobar mi je :) Nije loš, naprotiv biće super opcija za nadolazeće tople dane :)

      Izbriši
  6. Baš sam razmišljala da ga uzmem i onda sam se zapitala koliko mi ustvari pudera treba jer ih ne koristim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi ako ih ne koristiš i ako ti ne trebaju :)

      Izbriši
  7. Razmisljam da li da ga uzmem i premisljam se ponovo i ponovo, dopada mi se sto nije tezak na licu i pogodan je za toplije vreme. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da to mu je prednost fkt ako potrefiš nijansu izgleda kao druga koža, nimalo težak i primjetan na licu :)

      Izbriši
  8. Dobila si puder za crnkinjeeeee... aj kako su krvavi, ono trebas hodati sa fake tenom poruka! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a jbg dobila sam nijansu koja se ne prodaje na našem tržištu pa ju nemaju kome podvaliti nego blogericama :)

      Izbriši
  9. Koji puder preporucujes za prekrivanje akni i bubuljica a da nije Manhattan :-)! pozz!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče drogerijskih pokušaj sa Rimmelovim Lasting Finsih 25h on daje dobro prekrivanje ali ga nanosiš sloj po sloj, također sam čula pohvale za Burjois Flower Perfection da super prekriva i Lorela True Match, ukoliko se sjetim još kojeg dopisaću ti :D

      Izbriši
    2. Mnogo ti hvala za preporuke, ja sam, hajde da kazem "nova" sto se tice sminkanja, pa mi tvoj blog dodje odlicno! Probat cu taj Rimmelov, pregledala sam recenzije pa mi izgleda najbolji a i cijena je prihvatljiva. Hvala ti jos jednom! ❤️❤️

      Izbriši
    3. Ma ništa, voljela bih da ti mogu još koji preporučiti ali ja sam ih jako malo probala, kad mi je neki dobar ostajem mu vjerna dugo vremena i ne eksperimentiram puno sa njima. Ukoliko još nešto trebaš slobodno pitaj :D

      Izbriši
  10. Koji puder je dobar a jeftin i prekriva dosta ili sve?imala sam uzasno problematicno lice u srednju od pudera mi je bilo jos gore najbolje se pokazao bourijos sa vocnim kiselinama od kad ga koristim lice mi se iscistilo a i ako iskoce dvje tri bubuljice sitne su ne primjecuju se i iscjedim ih.lice mi je sad super i odlicno jedino frcka kad cio dan i noc ne skidam nego kasno.ali on je 14 eura a ovaj mjesec nemam para da ga kupim jer studiram specjalisticke a majka je htjela ovaj ili od avona ali i jedan i drugi toniraju ne prekrivaju zato sto je jeftin i rekli su joj da prirodni ten prekriva dosta.citala sam o njemu.ne mogu da ga stavljam na fakultet i kad izadjem samo do prodavnice i za setnju.i rimelov je dobar ali pretamna nijansa ne znam koliko on sad kosta ne bi preko 8.30 9 eura jer nazalost ne mogu onaj koji hocu.A kupila sam za tri eura neki flormar na ljeto nisam ga stavljala samo jednom iako su rekli da je dobar katastrofa je bazdi odvratan miris i smeta ti osjecas kad ga stavis na lice jos gore nego kad stavis med jer smrdi odmah sam ga umila i necu vise da stavljam.max factor je vjestacki on najbolje prekriva ali unistava kozu izaziva gomilu bubuljica i necu jefrine kopije maxfactora od 3 4 eura jer ce mi unistiti kozu.^__^ ako moze savjet

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovako, ja trenutno koristim Rimmelov Lasting finish koji dobro prekriva i ne izaziva bubuljice, a cijena mu je oko 8 eura ili malo viša ako ti je to puno probaj Catrice novi u bočici na pumpicu ne znam gdje živiš i da li ti je catrice dostupan ali taj puder dobro prekriva i košta do 7 eura. Pored njega imaš i ovaj iz posta on je lošiji od prethodna dva spomenuta jer slabije prekriva i od njega dobijem bubuljice jer je pun silikona. Uvijek možeš probati Farmsi cc kremu koja je za masnu kožu ali dobro prekriva. Za čišćenje lica od bubuljica nemoj se oslanjati na puder već pokušaj pronaći neku kremu, gel za umivanje, tonik odnosno uspostavi neki režim njege lica i ishrane koji će ti pomoći sa bubuljicama. Odi dermatologu. I sama imam tih problema i uvijek pokušavam i tražim neke nove proizvode za njegu kože koji će mi pomoći da se riješim bubuljica. Max Factor izbjegavaj u širokom luku a jeftine kopije nikako ne kupuj.

    OdgovoriIzbriši
  12. Bok, možeš li reći na koji novi puder Catrice mislis ? :) Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice Liquid HD Foundation, koristim ga i ubrzo cu pisati recenziju o njemu. LP

      Izbriši