srijeda, 20. svibnja 2015.

Catrice Absolute Rose Palette & Prime and Fine Eyeshadow base


Današnji post je posvećen novitetu iz Catrice asortimana, a radi kao što već naslov posta kaže o Rose paleti, tačnije o Frankie Rose to Hollywood paleti koju čine šest lijepih, neutralnih sjenila, različite teksture i finiša.

Već sam imala priliku koristiti jednu od Absolute paleta, a radi se o Bright paleti i moram priznati da me baš i nije oduševila, rekla bih da je odlično zamišljena ali je realizacije iste podbacila. Da li je isti slučaj i sa ovom paletom saznaćete u nastavku.



Ambalaža ove palete je od čvrste plastike, dosta stabilna, lijepa i kompaktna. Sadrži dvostrani aplikator koji može poslužiti za nanošenje sjenila jer sa jedne strane se nalazi obični spužvasti aplikator, a sa druge  kistić kojim možete blendati nanesena sjenila.

Paleta sadrži 6 grama sjenila što je uredu ali se ista truse pa je 1 gram po sjenilu malo jer većina  sjenila sa kista ustvari i ne završi na kapcima već negdje po podu, stolu i sl. :P Paleta je dostupna u svim cm-ovima po cijeni od  cc 11KM.


Ne znam za Vas ali mene pojedina sjenila u paleti podsjećaju na neka u UD Naked 3 paleti, tačnije sjenilo 3  i 4, doduše sva je nekako u fazonu prethodno spomenute palete.

Klik za veću sliku. 
Prva nijansa sjenila u paleti je bijelo - ružičasta sa mat završetkom. Slabo je pigmentirana i najčešće je koristim preko cijelog kapka kao baza za ostale nijanse. Naravno da prije korištenja bilo kojeg sjenila iz palete koristim bazu za sjenila u ovom slučaju Prime and Fine o kojoj možete pročitati na kraju posta.

Druga nijansa je više kao prljavo ružičasta, shimmerastog završetka i malo jače pigmentacije u odnosu na prvu. Ovu nijansu najčešće koristim preko središnjeg djela kapka, samostalno ili u kombinaciji sa nekom tamnijom nijansom u ovom slučaju zadnjom u paleti.

Treća nijansa je nešto između bež i taupe, potpuno neutralna sa jačim shimmerastim završetkom u odnosu na prethodnu, drugu nijansu. 

Za četvrtu bih rekla da je slična trećoj nijansi ali malo tamnija u odnosu na nju. Shimmerastog je završetka te zajedno sa prethodnm i šestom nijansom najpigmentiranija u paleti. Ove dvije shimmeraste nijanse su mi i najdraže u cijeloj paleti jer lijepo izgledaju samostalno nasene preko cijelog kapka. 

Peto sjenilo je svijetlo smeđe - taupe, mat završetka i jako univerzalno. Srednje je pigmentacije, ništa pretjerano i može se koristiti za definisanje pregiba kapka, preko cijelog kapka, za popunjavanja obrva, konturisanje nosa i sl. Uglavnom jedna jako dobra nijansa i mislim da ću nju i najviše koristiti.

Šestom sjenilu u paleti sam se najviše radovala ali me ono razočaralo. Na izgled tamno smeđe sa crvenim shimmerom u sebi djelovalo je posebno i neobično. Na swatchu se pokazalo kao obično tamno smeđe sjenilo srednje pigmentacije sa jako malo crvenkastog shimmera. Najčešće ga koristim u vanjskom kutu oka u kombinaciji sa nekim svjetlijim sjenilom iz iste palete.

Pri dnu posta prikazala sam Vam swatcheve bez baze i sa bazom. Uglavnom je pigmentacija solidna, mada ne bi bilo loše da su još pigmentiranija jer sjenila bez baze na kapcima i ne daju neki efekt te na taj način ne možete kreirati neki normalan look, konkretno onaj prikazan na poleđini palete. Dakle, korištenje baze na kapcima je obavezno prilikom upotrebe sjenila iz ove palete. 



Korištenjem baze, sjenila se ne uvlače u pregib kapka te traju sve dok ih ne uklonim, bar je u mom slučaju tako. Odličnom mi se pokazala nova Catrice Prime and Fine baza, a sa ovim sjenilima dobro surađuje i Avon baza.


Nova Catrice baza dolazi u mat plastičnom pakovanju sa praktičnim aplikatorom. Količina baze koju dobijete za cc 7KM je 5ml. Teksturom baza je jako kremasta te se lako razmazuje po kapku. Radi se o bež nijansi bez primjese žutih i ružičastih tonova te vjerujem da bi odgovarala svim tonovima kože. Kad se razmaže po kapku fino prekrije i neutrališe iste ukoliko su Vam crvenkasti ili imate izražene sitne kapilare na njima. Nakon što nanesete bazu pričekajte da se ona u potpunosti osuši prije nego počnete nanositi sjenila jer će se ista tako lakše 'hvatati' na kapke i blendati. 

Kako finish ove baze nije mat kao kod Avon baze sumnjam da će ista dobro držati sjenila i na masnim kapcima. Na mojom kapcima ova baza odlično drži sjenila, bilo koja sjenila čak i ona najobičnija i najmanje pigmentirana. Sjenila se ne uvlače u pregibe kapaka i kao što sam gore u postu napisala lijepo se drže sve dok ih ne skinem. Sjenila sa ovom bazom izgledaju ljepše te im ista pojača intenzitet na kapcima. 

Swatch Catrice Absolute Rose palete bez baze

Swatch Catrice Prime and Fine baze za sjenila
Swatch Catrice Absolute Rose palete Prime and Fine bazom
Cjelokupan dojam o ova dva proizvoda je sasvim pozitivan, istina sjenila u paleti nisu za dramatične lookove ali su sasvim pristojna za neke dnevne varijante i po pitanju pigmentacije i po pitanju izbora nijansi. Što se tiče baze, preporučujem je ako imate normalne ili suhe kapke jer je stvarno odlična, meni bolja i od Avon baze koju sam dugo vremena koristila.

Sastav palete sjenila možete pogledati ovdje!!!
Sastav baze za sjenila: ISODODECANE, TALC, CYCLOPENTSILOXANE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, TRIHYDROXYSTEARIN, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), TRIETHYLHEXANOIN, SORBITAN SESQUIOLEATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, POLYETHYLENE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PROPYLENE CARBONATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Hvala na čitanju, ukoliko imate pitanja ostavite ih u komentarima!

Jeste li koristili paletu ili bazu, kako Vam se čine???


PR

Broj komentara: 14:

  1. lijepe su bojice, šteta što se trues, posebno su mi lijepa zadnja 4 :D
    ovu bazu svakako planiram nabaviti, kada se izguštam u artdeco bazi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baza je super i još je jako povoljna, meni omiljena ovih dana :)

      Izbriši
  2. meni se paletica skroz svidjela, više od prošle, iako brights često koristim u kombinaciji s tamnijim sjenilima. I ja sam očekivala drugačiju nijansu zadnje, no lijepa je i ovako. Super je za vanjski kut oka. A predzadnja mi se također jako svidjela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je super jer je odlična za svaki dan, koristim i ja brights paletu sa tamnijim sjenilima :)

      Izbriši
  3. Lijepe nijanse, slatka ambalaža :D Aliii mislim da imam hrpu sličnih nijansi pa nažalost zbog lošijih strana neće biti u mojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da zašto gomilati slične nijanse :)

      Izbriši
  4. Paleta mi bas lepo izgleda, nijanse su odlicne i mnogo primetljivije sa bazom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I jesu, sa bazaom odlično izgledaju bez nje, a bez nje su dosta lošije :)

      Izbriši
  5. barve u paleti izgledaju savršeno !

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratim te!

    I ja imam rose paletku! Baš je fina!

    Se pratimo nazad? :)

    Katja

    OdgovoriIzbriši