petak, 15. svibnja 2015.

Catrice Matt Mousse Make up: #025 Light Beige



Catrice 12h Matt Mousse puder sam Vam već pokazala u New in postu i u istom sam već spomenula kako se veselim isprobavanju ovog, teksturom pjenastog pudera. Bila sam jako zadovoljna pozitivnim komentarima onih koji su ga već koristili te sam imala velika očekivanja od njega. Moram priznati da je ovo prvi put da pišem o puderu pjenaste teksture, najbliže što sam koristila, a ima pjenastu teksturu je Manhattan Powder Matt Make up sa kojim sam bila u love - hate odnosu, a po pitanju ovoga, već na prvo korištenje bilo je jasno da će situacija biti prilično ista kao i sa prethodno spomenutim puderom od drugog brenda.


No, da bi ovo bila prava recenzija red je da Vam kažem neke osnovne karakteristike o ovome puderu, počevši od ambalaže. Na prvi pogled staklena teglice u kojoj je smješten puder može se čini nepraktičnom jer morate gurati prste, kistove te širite svoje bakterije u ostatak proizvoda, još ako imate duge nokte onda je to posebna priča. Lično, puder nanesem prstima na lice, a zatim razmažem kistom za puder. Tačnije, nanosila sam ga običnim plosnatim kistom za tekuće podloge. Sama ambalaže djeluje jako fino i kvalitetno, poklopac se zavrće te se ne može sam otvoriti u torbi. Količina koju dobijete za 10.35KM je 16 grama i uz svakodnevno korištenje po mojoj slobodnoj procijeni trajat će Vam mjesec dana, a možda i manje jer sve zavisi kakvo prekrivanje na koži želite.

Puder je dostupan u četiri nijanse: 010 Soft Ivory, 020 Nude Rose, 025 Light Beige, 030 Natural Beige. Light Beige sam dobila na recenziranje i nijansa mi je malo tamna i ukoliko se ne varam žutog je podtona, mislim da bi mi Nude Rose savršeno odgovarala. Uglavnom izbor nijansi za svjetlije tipove kože je zadovoljavajući. 

Kao što sam spomenula na samom početku posta puder je teksturom pjenast, a kad ga nanosite na lice prstima osjetićete taj baršunasti/suhi osjećaj pod prstima. Prije nego luđački zabijete prste u teglicu ili kist svejedno, imajte na umu da je ovaj puder jako mekan u samoj teglici te postoji mogućnost da prstima/kistom izvadite previše proizvoda, 



Slikano u hladu

Prekrivanje koje pruža ovaj puder je srednje do jako u zavisnosti koliko slojeva nanesete. S obzirom da mi je trenutno koža suha kao barut ja sam nanosila samo jedan sloj i to preko Baleinog uljnog serum. Zašto? Preko 'gole kože' ili samo preko hidratantne kreme puder jako ističe suhe dijelove lica (ostatke od zaliječenih bubuljica, nakuplja se oko nosa, ističe mitesere na nosu i sl.)  Iz istog razloga sam ga nanosila preko spomenutog seruma jer mi tako ljepše izgleda i tako ću ga i dalje nositi. Jedan sloj je u mom slučaju prekrio crvenilo, proširene pore i manje nesavršenosti. Nanosila sam dodatni sloj koji daje još jače prekrivanje, međutim dodatni sloj učini da se puder jako primijeti na licu što definitivno ne preferiram, posebno ne u toplim proljetnim danima kad želim laganiju podlogu na licu koja se minimalno primijeti. 

Iz prethodno navedenog bi mogli zaključiti da ovaj puder nije za suhu kožu bez obzira što iz Catricea navode da je za sve tipove, ja kažem da nije, osim ako ćete ga nositi preko neke masnije/ bogatije kreme/seruma. Odličan je za one sa masnom kožom jer stvarno lijepo matira lice te čisto sumnjam da ga treba dodatno zamatirati puderom u prahu/kamenu. 

Slikano na direktnom suncu
Ukoliko ga nanesete na lice kistom (što je po meni najbolja opcija) i u razumnoj mjeri :) puder se fino stopi sa kožom, posebno ako izaberete odgovarajuću nijansu. Ne začepi pore i nije težak na licu što mogu potvrditi i ja koja imam suhu kožu. 

Što se tiče trajnosti na licu, iako Catrice obećava 12h matt efekta ja se u to nisam uvjerila jer vremenski puder nisam nosila duže od 5-6 sati. Za tih nekoliko sati puder je ostao na mjestu i nije oksidirao, međutim koža me nakon nekog vremena zateže od njega jer je u biti suha i ne podnosi taj matt efekt koji ovaj puder pruža. Dakle, još jedan dokaz da  ovaj puder nije za suhu kožu.
GORE: Swatch u hladu - DOLE: Swatch na direktnom suncu
Poređenje sa nekim nijansama pudera koje koristim:

Slikano na direktnom suncu




4. Catrice Matt Mousse Make up - Light Beige

Slikano u hladu
Ovaj puder mi nije izazvao nuspojave u vidu bubuljica, iritacija, crvenila i sl. Iako meni toga ne manjka što se vidi iz priloženog. Desna strana mi je kritična dok na lijevoj nemam ništa, nećete vjerovati ali je tako. A kako da Vam prikazujem prekrivanje koje ovaj puder pruža nego na djelu lica punog ožiljaka od bubuljcosmradova :P
PREKRIVANJE- jedan tanki sloj

Hvala Vam na čitanju, ukoliko imate neko pitanje ostavite ga u komentaru, rado ću odgovoriti na njega!


Jeste li koristili ovaj puder ili bilo koji puder u obliku pjene i kako Vam se čine???



Broj komentara: 12:

  1. Apsolutno si u pravu,ne treba ga setovati kamenim puderom i to mu skrati trajnost za nekih sat vremena.Meni je ovaj puder pun pogodak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ja ga i nisam setovala jer mi nije potrebno. Drago mi je da ti odgovara :)

      Izbriši
  2. Ja sam zapravo šokirana koliko mi je ovaj puder dobar. Zahtjeva dobru podlogu ispod ali nevjerojatno matira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da nije loš za masnu kožu dok nama sa suhom kožom i nije nešto bez dobre podloge :/

      Izbriši
  3. Penaste strukture pudera su mi uvek delovale zanimljivo ali nisam probala ni jednu do sada. Jeste da taj puder ne može biti drugačije upakovan, ali mi se taj način pakovanja ne dopada baš iz razloga koje si navela iznad.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da MNY ima pjenasti puder u bočici sa pumpicom, a dok ovo pakovanje može biti zeznuto, uglavnom tople preporuke za puder ako imaš masnu kožu :)

      Izbriši
  4. Sad vidim da nije za mene nikako, pa ga necu ni otvarati, a mislila sam :) ici ce on u giveaway, mozda mu se neko vise obraduje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I nemoj, ako ti je koža suha i imaš suhih dijelova po licu, jedino da nađeš neku dobru podlogu ispod njega, možda bi ti bio ok, meni Balein uljni serum kad se upije čini super podlogu za ovaj puder :D

      Izbriši
  5. koja dobra recenzija :D
    baš sam znatiželjna u vezi ovog pudera i kupujem ga <3 zanima me ta njegova tekstura, jer si ju ovako ne mogu predočiti :D
    kako ja imam masnu kožu lica, mogao bi mi odgovarati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana, tekstura je baš mekana, baršunasta ono kao da trljaš oblačić među prstima hahahahahah :P Ako imaš masnu kožu ovaj puder je super opcija :)

      Izbriši
  6. Mene je puder baš pozitivno iznenadio, ali kao i tebi, nijansa mi je mrvicu tamna i ukoliko nađem odgovarajući, definitivno ga kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam, ja ga za sebe ne bih kupila jer mi je koža trenutno suha, a i više volim neki dewy i polu mat završetak na licu nego baš mat :)

      Izbriši